Capitolul 12-Filme,floricele, muzică ❤

811 37 32
                                    

Sofia:

Mă trezesc dis-de-dimineață,e sâmbătă,și nu știu de ce,mi s-a stricat somnul. Am decis să mă ridic din pat deoarece razele soarelui nu mă mai lăsau să stau.
Am mers la baie,mi-am făcut rutina zilnică. Am mers la bucătărie și i-am văzut pe părinții mei vorbind..
"Crezi că ar putea avea un nepot,sau chiar fiu?" Se aude vocea tatei.
"Nu dragule..ar fi imposibil" îi răspunde mama.
Oare despre ce e vorba?
I-am auzit vorbind..atunci se temeau amândoi că, dacă se va afla,nu vor mai putea trăi..nici atunci nu am putut înțelege mare lucru. Sper sa nu fie nimic rău..

Tata:Ce faci Scumpo? Te-ai trezit?
Sofia:Da..
Mama:Așa devreme?
Sofia:Mda..n-am mai putut dormi. Voi ce faceți?
Tata: Luăm micul dejun. Nu vrei să mănânci?
Sofia:Nu îmi este foame acum.. o să mănânc mai târziu.
Mama:Ok scumpo..eu și tatăl tău o să fim astăzi plecați din oraș cu treburile,o să venim seara târziu.
Sofia:Ok ok.
În acel timp îmi vibrase telefonul. Primisem un mesaj. Era de la Jack.
"Neața iubito..știu că dormi la ora asta..însă eu m-am trezit devreme pentru că am treabă de dimineață. Suna-ma când te trezești. Te iubesc enorm de mult Prințeso 😍❤"
Pe fața mea își făcuse apariția un mic zâmbet..însă încerc să-l șterg cat mai repede.
Mama:De la cine e?
Sofia: Eh..Nimic important.
Tata:Și cu băieții cum stai? S-a dat vreunul la tine?
Nu îi puteam zice de Jack. S-ar fi dus imediat după el..și..vai de Jack ar fi fost.
Sofia:Nu..nici unul. Spun și încerc să par cât mai credulă.
Tata:Atât le trebuie.
Sofia:Dah..a..voi nu trebuia să plecați? Spun și incep sa râd.
Mama:O sa plecăm acum.
Peste câteva minute au plecat și ei.
Tata:Pa prințeso,să aveți grijă.
Mama:Pa scumpo.
Sofia:Paa...mai vorbim la telefon.
Spun și închid ușa în urma lor apoi intru in casă și mă gândesc să-l sun pe Jack. Dar mai bine cred că o să.i dau un mesaj.. nu vreau să-l deranjez dacă are treabă.
"Neața iubitule,m-am trezit. Nu am vrut sa te sun,să nu te deranjez,dacă ai zis că ai treaba. Te iubesc enorm de mult ❤"
Ii scriu și îmi pun telefonul pe masă,însă peste 2 minute,îl aud sunând. Cine putea fi altcineva în afară de Jack?! Schițez un zâmbet imens pe față,iar apoi răspund.

Jack:Iubito.
Sofia: Neața iubire.
Jack:Neața Prințeso,de ce te-ai trezit așa devreme? Trebuia să mai dormi.
Sofia:Mi s-a stricat somnul. Nu am mai putut dormi. Tu unde ești? Ce treabă ai?
Jack:Sunt la depozit. Are loc un transport de droguri și mna..m-au chemat și pe mine.
Sofia:Aa..Mbine..ai grijă.
Jack:Stai liniștită iubito. Nu se întâmplă nimic. Nu vei putea scăpa așa ușor de mine. Spune și rânjește.
Jack:Și..ce faci astăzi? adică cât timp lipsesc eu.
Sofia:Păi nu știu..părinții mei sunt plecați din oraș astăzi. Vino după la mine,după ce termini
Jack:Uu,super. Să știi că îmi era dor de camera ta. Spune și începe să râdă,și râd și eu amintindu-mi de momentul acela când a sărit geamul la mine in cameră.
Sofia:Haha,ce amuzant. Ok..să nu te mai rețin..ai treabă.
Jack:Iubito..tu nu mă vei putea deranja niciodată. Cu prima ocazie vin la tine iubito.
Sofia:Te aștept.
Jack:Te iubesc enorm de mult iubire ❤
Sofia:Și euu ❤ Paa ❤
Jack:Pa iubito ❤
Spune și închid telefonul.

Jack o să vină astăzi la mine..e pentru prima dată în aproape șase luni când vine la mine..in afară de faza cu săritul geamului.
Oare cu ce să mă îmbrac!? Ce o să port acum!?

David:Neața soro
Sofia:Neața.
David:Unde sunt mama și tata?
Sofia:Sunt plecați din oraș astazi.. vor veni seara târziu.
David:Super! O sun pe Erica..vine la mine astăzi.
Sofia:Și Jack vine la mine după..acum are puțină treabă.
David:Ok.ok..dar ..stăm împreună doar un pic..după stăm separat
Sofia: Bine bine.. și incep sa râd.

După câteva ore in care am stat să mă decid cu ce să mă îmbrac.. până la urmă am găsit.

 până la urmă am găsit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
~Viața Sofiei~ Vol llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum