Sofia:Ce s-a întâmplat?
Jack:S-a trezit David? Pari fericită Erica.
Erica:Nu s-a trezit. Însă o să se trezească. Simt asta. Știu că se va trezi.
Am fost la el. Mi-a strâns mâna în a lui.
Sofia:Serios?
Erica: Foarte. Spun și ne îmbrățișăm toți 3.
Jack: Vedeți,ce v-am zis eu? David va fi bine.
Erica: David nu mă va părăsi! Va veni la mine. I-am zis cât de dor ne este de el. I-am zis sa nu plece de lângă mine. I-am zis că am nevoie de o. îmbrățișare de-a lui.
M-a ascult. Mi-a dat un semn.
David se va trezi! Știu asta. O simt.Sofia:Mai bine mergi și tu acasă,să te odihnești. Nu ai închis un ochi zilele astea.
Erica:Dar David...nu vreau să-l las singur..
Sofia:Chiar tu ai zis-o,David o să fie bine. Doar nu vrei să te vadă așa,cu cearcăne, arătând ca un zombi, când se va trezi. O să ne omoare pe toți.
Erica:Nu știu..să mă duc.
Jack:Du-te. Te anunțăm noi in caz de ceva!
Erica:Bine,mă duc. Dar mă anunțați,da?
Sofia:Te anunțăm.
Sofia: Promiteți?
Sofia&Jack: Promitem.
Erica:Ok.Am ajuns acasă. De fapt,am decis să merg acasă la David.
Intru in casă și mă îndrept spre camera lui. Nici bine nu deschid ușa camerei,și mirosul lui îmi invadează nările. Îi scormonesc in dulap, luând un tricou de-al lui,după care mi-l pun pe mine, făcându-mă lejeră. Mă trântesc in patul lui, ținând în brațe perna pe care doarme. Miroase a el. Nici nu realizez cum adorm atât de repede. Într-adevăr,eram foarte obosită,nu am închis un ochi ultimele 2 zile.Sofia povestește:
Ani:Unde s-a dus Erica?
Sofia:I-am zis să se ducă acasă să se odihnească.
Ceilalți unde sunt?
Ema:Derek,Ryan,Adam și Marc au ieșit să ia aer.
Sofia:Ok.
Deodată, văd doctorul ieșind din salonul lui David cu un zâmbet imens pe fața.
Doctorul:Am o veste să vă dau!
Mama:Ce veste? E în legătură cu fiul meu?
Doctorul:Una bună. Sonda,e în legătură cu fiul dumneavoastră.
Se pare că fiul dumneavoastră a deschis ochii.
Sofia: Poftim? Serios? Spun fiind uimită și fericită în același timp.
Mama, David s-a trezit. Spun și o iau în brațe.
Sofia:Jack,David s-a trezit,a deschis ochii. Fratele meu a deschis ochii. Spun și sar la el în brațe,acesta răspunzându-mi la.intrebare și mă sărută pe creștetul capului.
Jack:Eu merg să-i anunțe și pe ceilalți. Sa le dau vestea cea mare.Sunt atât de fericită că David s-a trezit. A trecut o oră,deci putem intra. Doctorul a zis că putem să-l vedem abia după o oră.
Sofia: Frățioare!? Spun cu lacrimi in ochi și mergând spre el să-l iau în brațe, acesta făcând același lucru.
David: Mămico! Spune și o îmbrățișează și pe ea.
Mama:Ce frica mi-a fost că o să te pierd. Cât mă bucur că ai deschis ochii. Acum te simți bine,nu?
David:Da mamă,sunt bine.
Tată:Cum sa nu fie bine? A dormit atâtea zile . Măgarul! Spune tata făcându-ne pe noi ceilalți să râdem.
David: Erica unde e?
Jack:Ah, așa-i. I-am promis că o anunțăm daca se întâmplă ceva.
David:De ce? Unde e?
Sofia:S-a dus să se odihnească. Era obosită. Foarte obosită.
Tata:Biata fată nu a închis un ochi in aceste 2 zile.
Mama:A stat acolo, spune și arată cu degetul spre hol, așteptând să te trezești.
Sofia:Cu greu am convins-o să se ducă să se odihnească un pic. A fost foarte distrusă zilele astea.
Jack:Mai ales atunci când a aflat că există posibilitatea să nu te mai trezești și ai intrat în comă.
David:Off... mititica de ea. Câte a indurat din cauza mea..
Nu o suna. Las-o să se odihnească. Daca ai zis că nu a dormit deloc,barem las-o să doarmă acum.
Jack:Ok ok.
CITEȘTI
~Viața Sofiei~ Vol ll
Teen Fiction*Înainte să scriu descrierea,as vrea sa fac un anunț, această carte,este continuarea de la "Iubire și Onoare", e volumul 2. Se poate citi și fără să fie citită prima carte,însă veți înțelege mai bine despre ce este vorba.Deci..revenind la descriere...