Peste 2 zile:
Sofia povestește:
Eram în casă cu Jack,stăteam amândoi pe canapea și ne uitam la un film.
Nu știu de ce , dar am impresia că se va întâmpla ceva rău astăzi. Însă nu știu de ce presimt așa. Dintr-o dată sunt întreruptă din gândurile mele de vocea blândă și răgușită a lui Jack.
Jack:Sofia... La ce te gândești?
Sofia:La nimic..
Jack:Sofia...
Sofia: Lasă,nu contează. Nu e important.
Jack:Sofia... Spune!
Sofia:Ok...nu știu însă...am o presimțire rea. Presimt că se va întâmpla ceva rău astăzi. Însă nu știu de ce am această presimțire.
Jack:Iubito.. spune și își duce privirea spre mine.
E doar o presimțire,nu-i nimic altceva. Se mai întâmplă uneori sa avem presimțiri nu prea bune. Însă, sa speram că nu va fi nimic rău. Stai liniștită. Eu sunt mereu aici cu tine. Nu se va întâmpla nimic.
Sofia:Ok..
Jack:Acum haide să continuăm filmul.
Sofia:Bine.Ema povestește:
Derek: Iubito. Spune el jucându-se cu mâinile în părul meu.
Ema:Da iubitule.
Derek:Mai ții minte când ne-am cunoscut prima dată? Spune și începe să râdă,la fel și eu.
Ema:Da.. de ce? Zic eu încercând să fiu serioasă,dar nu reușesc.
Derek:Așa. Pur și simplu mi-a trecut lucrul asta prin minte.
Ema:Atunci nu credeam niciodată că vom fi împreună.
Derek:Da.. nici eu. Dar... uită-ne acum.. îmbrățișați și iubindu-ne ca doi nebuni. Spune și îmi ridic capul de pe pieptul lui,spre privirea.
Ema:Te iubesc foarte mult ❤
Derek:Și eu te iubesc mult de tot ❤ spune și mă sărută. Îmi pun mâinile ușor pe obrazul lui.
Ema:Derek..
Derek:Da iubito.
Ema:Ai răcit?
Derek:Un pic. De ce?
Ema:Și mie de ce nu mi-ai spus?
Derek:Nu e nimic grav. Doar am răcit un pic.Ema:Pai și ai luat pastile ,ceva?
Derek:Fii serioasă iubito. E doar o simpla răceală. N-am nevoie de pastile. O să fiu bine în câteva zile.
Ema:N-ai cum să-ți revii așa,neluând nimic. Vrei să-ți fac un ceai?
Derek:N-am băut ceai in viața mea Ema,spune râzând.
Ema: Așa-i. Tu ești tipul ăla dur. Bad-boy-ul cartierului. Cum sa bei tu ceai!?
Spun ironică,iar acesta mă trage spre el.
Derek:Acest bad-boy și-a găsit jumătatea. Și e tare fericit acum,că a învățat să iubească.
Spune iar eu zâmbesc.
Ema:Eu tot o să-ți fac ceaiul ăla. Spun și mă ridic din pat și îl aud cum oftează.
Derek:Off.. bine. Se pare că nu o sa pot sa o scot la cap cu tine.
Spune și mă îndrept spre bucătărie.
Iau cutia cu ceaiuri din dulap și prepar ceaiul.Aria:Ema scumpo,ce faci ?
Ema:Pai bine..ii fac un ceai lui Derek. A cam răcit puțin.
Aria:Waw..nu l-am mai văzut pe Derek sa bea ceaiuri până acum. Și nici nu a mai făcut-o până acum pentru cineva. Spune și eu zâmbesc.
Aria:Tu chiar l-ai schimbat pe fiul. Spune uimită și eu încep să râd.
Ei bine,eu te las acum. Am puțină treabă în oraș în câteva minute,merg să mă pregătesc. Paa scumpo!
Ema:Pa Aria! Spun și ea se îndreaptă spre camera ei.
Stau lângă aragaz așteptând să se facă ceaiul când deodată, simt două brațe înconjurându-mă de la spate.
Nici nu mă întorc sa văd cine este,deja știu.
Ema:Ce faci aici? Trebuia să fii sus. Nu ți-am zis sa stai acolo?
Derek: Nu. Nu mi-ai zis.
Ema:Pai atunci ar fi trebuit să stai acolo. Zic eu punând ceaiul in cană.
Derek:Deci nu ai fi vrut să mă vezi nu? Bine.. spune și face o față de cățeluș,iar eu mă îndrept spre el și îl sărut,iar el îmi răspunde la sărut.
Mă ridică ușor de la sol, punându-mă pe blatul de bucătărie.
Începem un sărut pasional,amândoi fiind foarte flamanzi. Îmi sărută gâtul cu poftă, mușcând din el. Mâinile lui ajung sub tricoul meu, mișcându-se de colo-colo.
Își îndreaptă buzele spre ale mele, sărutându-le pasional.
CITEȘTI
~Viața Sofiei~ Vol ll
Teen Fiction*Înainte să scriu descrierea,as vrea sa fac un anunț, această carte,este continuarea de la "Iubire și Onoare", e volumul 2. Se poate citi și fără să fie citită prima carte,însă veți înțelege mai bine despre ce este vorba.Deci..revenind la descriere...