Capitolul 3- O șansă

866 43 21
                                    

Jack povestește:
trezesc din cauza razelor de soare puternice. Pff..la naiba. Dau să mă ridic,însă nu pot. O filinta minunată are capul pe pieptul meu.
Nu pot să cred! Deci chiar nu am visat. Noi doi am dormit împreună. E prima fata care doarme cu mine așa,in modul ăsta. Pe celelalte nici nu le lăsam să doarmă.
Însă..de când am văzut-o,am simțit că ea are ceva special,ceva diferit. Nu e ca celelalte. Doarme atât de frumos. 
Nu vreau sa o trezesc. Ce bine ar fi sa stam așa la infinit. Sa nu ne mai trezim. Aroma pielii ei...e...e senzațională. Îți dă o senzație de te amețește. E atât de frumoasă când doarme. Nu mă mai satur sa o privesc.
Ce am pățit? De când a venit fata asta mi s-a dat viața peste cap. M-a bulversat. Oare mă îndrăgostesc de Sofia? Ar fi posibil ca, eu,Jack Brown,să fiu îndrăgostit?
Văd că micuța mea se mișcă în brațele mele,semn că s-a trezit.
Sofia:Neața..spune cu vocea răgușită.
Jack:Neața Sofia.
Sofia:Tu ai fost aseară aici? 
Jack: Da.
Sofia:Bine..și pot să jur că am văzut-o că a zâmbit.
Deodată se aud 2 ciocănituri puternice in ușă.
Amândoi sărim ca arși din pat.
Tatăl ei:Sofi... Deschide ușa!
Na belea acum...o să trebuiască să-i explic viitorului meu scocru ce caut la fica-sa in camera.
Sofia: Imediat tata,mă schimbam doar.
Spune și își întoarce privirea spre mine.
Jack...pleacă..pleacă pe geam..repede.
Jack:Ok..ok..
Paa Prințeso ! Spun și sar repede geamul..sper să se descurce cu tatăl ei.
Stai așa..eu așa am plecat!? Mi-am uitat tricoul la Sofia. Vai..barem..i.a rămas amintire de la mine. Spun și rânjesc.
Intru să fac un duș..însă..seara de data trecuta nu îmi iese din minte.
A fost cea mai tare seara a mea.

Sofia:
După ce Jack a sărit geamul,i-am deschis geamul tatei.
Sofia:Da tati,spun și zâmbesc ca un copil mic.
Tata: Parcă te schimbai?
Sofia:Pai nu am vrut sa te fac să aștepți o veșnicie.
Tata mă privește cu privire bănuitoare. Oare bănuiește ceva?
A intrat in camera, a căutat peste tot..
Oh,nu..Era tricoul lui Jack,jos lângă pat..mă apropii ușor de pat,și îl împing după..sper că nu l-am văzut...
Îl văd pe tata că se uită în dulap.
Sofia:Doar nu crezi că ascund pe cineva in dulap!? Spun și incep sa râd.
Tata:Așa.i ,nu ascunzi..
Micul dejun e gata
Sofia:Ok..o sa cobor.
După ce m-am schimbat..am pus tricoul lui Jack în dulap. Aș vrea să-l păstrez. Miroase așa bine. Miroase a el. Îl pun in dulap și cobor în bucătărie.
Sofia: Neața familie! Spun și mă așez pe scaun.
Mama:Neața Sofia.
David:Eu azi ies cu niste prieteni..vine și Derek cu niste prieteni. Nu vii și tu cu noi Sofia ?
Sofia:Ok..cred că voi veni și eu..
După ce am luat micul dejun,am intrat in cameră și mi-am făcut temele,apoi am învățat.
David:Haide surioară,ești gata?
Sofia:Da..vin acum.
Am mers amândoi..Derek și Erica deja ne așteptau afară.
Sofia:Pa Mama,pa tata,
Tata:Să aveți grijă.
Sofia :Hello lume!
Derek:Hei Prințeso,spune și mă sărută pe obraz.
Erica: Surioară,și ne îmbrățișăm amândouă.
David:Haideți să mergem.
Am ajuns in parc. Au venit și ceilalți prieteni  ai lui David și Derek. A venit și Emma. Printre care,se enumera și Jack.
Jack:Heii..ce faceți?
David:Salut frate. Spune fratele meu și dă mâna cu el,iar apoi Jack îi salută și pe ceilalți
Sofia:Heii.
Jack:Heii Sofia..ce faci?
Sofia:Biine tu?
Jack:La fel..și se uita zâmbind la mine ,la fel și eu la fel. Când deodată le aud pe prietenele mele nebune.
Erica&Ema:Bine și noi Jack.
Toți incepem să râdem și apoi ne plimbăm prin parc.
David:Ne jucam adevăr sau provocare?
Jack:Ok. Hai să începem.
Pune tu.
David:Ok... Erica..ce alegi?
Erica: Adevăr.
David:Mbine..deci..e adevărat că ai avut primul sărut?
Erica: Sincer..nu..nu am avut prieten până acum.
Sofia:Și nu vrei sa ai? Spun și mă refer la David. Jack cred că și.a dat seama și a început să râdă.
Erica:Nu prea..
David:Voi fetelor... dacă îmi ascundeți ceva.. vai de voi o să fie..
Sofia:Frățioare..nu crezi că ar trebui să continuăm jocul?
Ema:Pot să pun eu?
Derek:Ok.
Ema:Sofia..ce alegi?
Sofia: Provocare
Ema:Te provoc...te provoc...
Derek:Ai grijă ce zici! E sor'mea!
Ema:Te provoc sa.l săruți pe Jack!
Jack începuse să râdă.
Sofia:Nu o sa fac asta!
Derek:Nu-ți dau eu voie sa faci asta prințesa!
Ema:Pe obraz. Mă idioților...nu mă lăsați să termin..
David:Eh..asa mai merge!
Ema:Haide Sofia..e o Provocare! Fa.o
Jack se uita cu o fata ciudată la mine de parcă abia aștepta să.l sărut.
Sofia:Ok.
Spun și mă aplec spre Jack și-l sărut pe obraz.
Jack îmi șoptește la ureche:
Jack:Asta a fost cel mai dulce sărut din viața mea.
Sofia:Ok..acum pun eu..Ema,ce alegi?
Ema:Provocare scumpo!
Sofia:Ok..te provoc...pe tine și pe Derek...să vă plimbați singuri prin parc,timp de 2-3 ore.
Ema:Ce? De ce ?
Sofia:E o Provocare soro! Trebuie tratată ca atare.
Cei doi pleacă la plimbare..iar noi continuam jocul.

Derek:
Sora mea poate fi cea mai rea persoana. Acum eu și Ema doar ne plimbăm ca proștii pe aici..nu știu..dar..fata asta..e ceva ciudat la ea..vreau sa fim mai mult decât prieteni..vreau sa fie a mea și numai a mea.
Derek:Deci..Ema..tu ai vreun iubit?
Ema:Nuu..am avut..însă..acum nu mai am..sunt singura.
Presupun că tu ai una. Toate fetele din școală sunt topite după tine.
Derek:Nu prea..adică..nu am găsit nicio fata pe placul meu. Adică..știu că ceea ce o sa spun acum,o să sune ciudat,pentru că Derek Edison nu poate spune asta. Însă..nu  e așa. Uite..eu nu am fost îndrăgostit niciodată...însă..când te-am văzut pe tine..nu știu ce mi s-a întâmplat..însă..am fost atras de tine. Tu nu ești ca celelalte fete pe care le-am avut,tu ești diferita,ești specială.
Erica:Derek...eu...te-am plăcut din prima..din prima clipa în care te-am văzut,mi-ai plăcut. Apoi am ales sa nu îmi petrec timpul cu tine,pentru că știu cum ești..și nu am vrut să sufăr..să-mi fac rău singura..însă...și puținul timp pe.care l-am petrecut cu tine..mi-am dat seama că nu ești așa cum te-am cunoscut eu la început. Derek:Vrei sa fii iubita mea? Vrei sa faci din mine un Derek pe care nici eu nu știu că există?
Erica:Cu chiar vrei sa fim împreună?
Derek:Îmi placi fato,m-ai făcut să mă îndrăgostesc de tine! Deci ,da..vreau sa fim împreună.
Erica:Ok..atunci,să fim împreună. Spune sa extrem de fericita.
Într-adevăr,și eu sunt foarte fericit. Fata asta e fata pe care am căutat-o toată viața. Și atunci când am găsit-o,am fost cel mai fericit. Acum e a mea!
Mă apropii ușor de ea,o prind de talie,și îmi apropii buzele de ale ei. Ea îmi răspunde la sărut,și îmi pune mâinile ei finuțe pe fața mea. Ne desprindem din sărut din cauza lipsei de oxigen,și apoi o iau în brațe și o strâng cât pot eu de tare.
Dintr-o dată,îi aud pe nebunii ăia venind spre noi și râzând.
Sofia:Ce avem noi aici?
David: Niște proaspeți îndrăgostiți.
Toți râdem la spusa lui David și pot să jur că am văzut-o pe Ema roșindu-se.
Sofia:Ia zi frățioare,nu sunt geniala? Îmi rămâi dator! Spune și o sărută pe frunte.
Derek:Ești sora mea! Tu ești cea mai tare! Și da,îți rămân dator.
Și îți promit că o să am grijă
Sofia:Sper sa fie așa.
Acum,noi vă lăsăm singuri.
Ema:Ok.. pa pa.

Sofia:
Mă bucur atât de tare pentru Derek și Ema. Derek chiar o iubește pe Ema. Am văzut asta in ochii lui. Și Ema la fel. Sper sa fie fericiți împreună !
David și Erica au plecat împreună acasă. Am rămas doar eu și Jack.
Chiar m-aș bucura să-i văd împreună pe David și Erica. Ar face cu un cuplu frumos împreună.
Jack:La ce te gândești?
Sofia:La nimic..
Jack mă oprește din mers și se uita in ochii mei.
Jack:Sofi..Te cunosc destul de bine..știu când ești bine și când nu. Deci nu te pricepi să minți.
Sofia:Nu mai contează
Jack:Ba sigur că contează Prințeso.
Spune și mă ia in brațe.
Brațele lui Jack îmi făceau atât de bine. Nu mai voiam să ies din strâmtoarea aceea. Vreau să rămân aici.
JACK:Haide..vino cu mine, Spune și mă trage spre el, punându-și brațul peste umărul meu
Sofia:Unde mergem?
Jack:Într-un loc unde o să te simți mai bine.
Am pornit..am ajuns pe plajă..de fapt..era o poiană lângă plaja.
Sofia:Ce e locul ăsta?
Jack:Asta e locul meu de confort.
Mereu vin aici când vreau să rămân singur. Când vreau sa fiu doar eu și cu mine.
Sofia:Da..aici cred că ți-ai adus toate iubitele.
Acesta incepu sa rada și spune:
Jack:Nu..nimeni nu știe de locul ăsta..doar eu. Și acum...tu.
Sofia:De ce m-ai adus doar le mine?
Jack:Nu știu..așa am simțit.
Spune Jack și se așează jos, trăgându-ma și pe mine lângă el. Eu punându-mi capul pe umărul lui.
Jack:Uite Sofia...am ceva să-ți spun.
Știu..eu sunt un dobitoc. Știu..mereu mi-am bătut joc de fete. Eu nu m-am îndrăgostit niciodată.  Nu am știut ce e aia dragoste.
Nu am știut cum se simte. Până ai apărut tu.
Sofia..m-ai schimbat. De când te-am cunoscut pe tine,m-am schimbat enorm. Am inceput sa simt că trăiesc. M-ai cucerit doar cu o simpla privire. De fiecare dată mă topesc când te văd. Nu știu ce mi-ai făcut..dar..am ajuns sa fiu dependent de tine.
Sofia.. dă-mi o şansa. Dă-mi o şansa să mă schimb..tu mă poți schimba. Dă-mi o șansă.
Sofia:O şansa la ce?
Jack:Sa mă schimbi,Sofia..nu vezi? Tu îmi faci bine. Cu tine mă comport altfel.
Deci..îmi dai o şansa,Te rog?
Sofia:Păi...eu.....

Capitolul următor in curând ❤

~Viața Sofiei~ Vol llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum