Ally povestește:
Mă bucur atât de tare că toate treburile s-au rezolvat. Sofia ne-a iertat ieri pentru faptul că i-am ascuns că nu e fata noastră.
Acum e acasă,e lângă noi. Nimeni nu ne mai poate despărți.
Acum știu că e în siguranță. Noi o vom apăra mereu de orice obstacol. Acum știu că Sofia e pe mâini bune. Jack e un băiat bun. E un băiat extraordinar. Va avea grijă de Sofia. O va proteja. Știu asta. Mi-am dat seama de când l-am văzut prima dată.
Este exact ca Ryan în tinerețe. Așa cum eu l-am schimbat pe Ryan, așa și Sofia a făcut cu Jack. E topită după el. Ieri îi fugeau ochii numai după el. Îi sclipeau ochii de fiecare dată.
Dar nici Jack nu era mai prejos. Aceleași efecte erau și la el. Pot spune că el era mai emoționat ca ea.Ryan:Hei scumpo.
Ally:Hei, neața.
Ryan:Sofia s-a trezit?
Ally:Nu, încă doarme.
Ryan:Și David?
Ally:Nu știu. Nu a venit acasă aseară.
Probabil a rămas cu Erica.
Ryan:Aa ,ok.
Deodată sună telefonul.
Ryan:Cine e?
Ally:Cine crezi? Spun și întorc telefonul spre el,ca să poată să vadă cine e cel care sună.
Răspund la telefon.
Ally:Alo!
Necunoscut:Neața doamnă Cook.
Ally:Ce mai vrei? Spun răstită
Necunoscut:Nu e bine sa fii nervoasă de dimineață,doamna Cook
Ally:Nu mă lua cu doamna Cook. Spune ce vrei.
Necunoscut:Știi destul de bine ce vreau!
Ally:Iar bani?
Necunoscut:Vezi că știi.
Ally:Nu ți-am dat acum 2 zile?
Necunoscut: Și acum o sa-mi dai iar. Care e faza? Sau.. vrei ca fata ta să afle tot adevărul?
Ally:Bine bine,îți dau. Tot ca data trecută?
Necunoscut:Da. Ne întâlnim peste 2 ore.Ryan:Ce voia?
Ally:Oare ce voia?
Bani! Altfel îi va spune Sofiei tot adevărul.
Ryan:Care adăvăr? Sofia știe deja că nu suntem părinții ei biologici.
Ally:Da,dar îi va spune și de ea. Nu vreau ca fata mea sa afle cine e femeia asta. Femeia asta e o impostoare. Nu se poate apropia de Sofia.
Ryan:Ai dreptate. Însă trebuie să-i punem capăt.
Ally:Cum?
Ryan:Nu știu. Însă o să găsim o soluție. Îți promit!Sofia:Neața mamă. Neața tată.
Ryan: Neața prințeso.
Cum ai dormit?
Sofia:Destul de bine.
Mi-a fost dor de camera mea.
Ally:Și ei i-a fost dor de tine. Nu îți este foame?
Sofia:Nu. O să mănânc mai târziu.
Eu acum plec. Merg la Jack. Paa!
Ryan:Salută-l pe Jack din partea noastră iubito.
Sofia:Bine.Sofia povestește:
Mă îndrept spre casa lui Jack.
Ieri am adormit la telefon. A stat treaz și a așteptat să dorm eu. Cât de drăguț e din partea lui.
Intru in casa,însă nici urmă de el. Merg spre bucătărie,nici acolo nu e.
Cred că doarme. Urc scările spre camera lui. Deschid ușa camerei lui și îl observ cum doarme în pat. Era în niște pantaloni scurți și fără tricou,la bustul gol.
Era atât de drăguț.
Intru in cameră,și mă așez în pat, lângă el.
Îi mângâiam părul ușor și delicat. Până când, deodată sunt trasă spre el,un milimetru distanță între buzele noastre.
Jack:Iubito! Spune și îmi miroase părul
Sofia: Iubitule! Spun și încerc să rezist tentației
Jack:Când ai venit?
Sofia:Acum câteva minute. Trebuia să mai dormi iubitule!
Jack:Nu am mai putut dormi. Te-am simțit că ești aici ! Spune și mă sărută apăsat iar eu ii răspund la sărut.
Sofia:Ai salutări de la părinții mei! Spun și încep să râd,la fel și el.
Jack:Pot să știu și eu de ce râzi?
Sofia:Mi se pare amuzant faza asta. Te înțelegi atât de bine cu ai mei. Din prima.
Jack:Ce pot să zic iubito,sunt un bun cuceritor. Spune și rânjește
Sofia:Te iubesc! Spun și îl sărut
Jack:Și eu te iubesc pe tine! Spune și îmi răspunde la sărut.
CITEȘTI
~Viața Sofiei~ Vol ll
Teen Fiction*Înainte să scriu descrierea,as vrea sa fac un anunț, această carte,este continuarea de la "Iubire și Onoare", e volumul 2. Se poate citi și fără să fie citită prima carte,însă veți înțelege mai bine despre ce este vorba.Deci..revenind la descriere...