Capitolul 28- "Eu sunt mama ta"

517 31 13
                                    

Deci... Vorbeam despre o familie care adoptat un copil acum multi ani. Însă..in urma cu doi ani,a apărut mama copilului. Părinții copilului nu voiau deloc ca copilul lor sa afle despre asta. Așa că,i-au dat mamei copilului bani,ca să tacă. Până când într-o zi ,când aceasta s-a saturat de toate astea,și s-a decis să-și cunoască copilul. Indiferent de ce se va întâmpla.
Ally:Ce tot spui acolo?
Skyler: Scumpă Ally,nu te preface că nu știi. Mai bine recunoști adevărul. Tu și soțul tău ați face bine să recunoașteți acum adevărul!
Ryan:Ce adevăr? Nu e deloc așa cum zici tu!
Sofia:Ce adăvăr?
Nu mai înțeleg nimic. Poate sa ne explice cineva ce se petrece aici?
Ally:Fata mea... Nu e deloc așa.
Sofia:Ce să nu fie așa mamă?
Skyler:Sofia.. această poveste e despre noi cei de aici,in afară de Jack. Sofia,tu ești acel copil.
Jack:Eu tot nu înțeleg.
Sofia: Skyler,tu cine ești?
Skyler:Eu sunt.....















Sofia:Cine ești ?
Skyler:Sofia scumpo,eu sunt mama ta. Mama ta biologică.
Sofia:Poftim?
Mamă, tată,ce zice Skyler? Cum adică e mama mea?
Ryan: Iubito...
Sofia:Iar...ce a zis Skyler adineauri..e...,e...este adevărat? La faza cu banii mă refer.
Ryan:Daa..
Ally:Însă nu așa cum crezi tu. Noi nu i-am dat banii de bună voie. Ea ni i-a cerut. Ne-a amenințat prin intermediul tău. Ce era să facem? Nu puteam risca sa pățești ceva...
Skyler:Minciuni. Astea-s numai minciuni. Eu nu am amenințat pe nimeni cu nimic.
Mai bine recunoașteți adevărul!
Jack:Iubito,ești bine?
Sofia:Sunt foarte bine. Cel mai bine.
De ce m-ați mințit atâta timp?
Skyler,dacă se poate,aș vrea să mă lași singura cu părinții mei. Și tu Jack.













Sofia povestește:

















Sofia:Deci...mama,tata, de ce m-ați mințit atâta timp?
De ce nu mi-ați zis nimic de Skyler?
Iar la faza cu banii... Cum să faceți așa ceva ?
Tata:Skyler ne-a amenințat prin intermediul tău,Sofia. Am fost nevoiți să-i dăm bani,ca să te lase în pace.
Sofia: Skyler nu zice așa.
Mama:O crezi pe Skyler și nu pe noi?
Sofia:Nu mai cred nimic.
Tata:Nu scumpo,tu o crezi pe ea. Iar pe noi nu.
Sofia:Da,o cred pe ea,pentru că voi m-ați mințit mereu. Mi-ați ascuns faptul că sunt adoptată,iar apoi....asta.
Mama:Nou îți spunem Adevărul. Ea nu te iubește. Nu ține la tine. Ea nu te vrea. Se comportă așa cu tine doar ca să te aibă de partea ei,iar apoi, te va răni
Sofia: Nu mai vreau sa aud nimic. Spun și ies din casă.














Sofia:Jack,haide să plecăm de aici,spun și mă urc în mașină.
Jack:Iubito,ce s-a întâmplat? Ce ați vorbit?
Sofia:Ce să se întâmple? Nimic. M-au mințit. Din nou.
Jack:Skyler chiar e mama ta?
Sofia:Da..
Jack:Pai și..
Sofia:Da știu.. ce a zis Skyler la faza cu banii.. nu știu. Părinții mei au negat asta. Au zis că Skyler i-a amenințat prin intermediul meu.
Nu știu ce să mai cred Jack. Nu îmi vine să-i cred. Spun și lacrimile încep să apară pe fata mea.
Sofia:De ce ai oprit mașina?
Jack:Am ajuns acasă iubito.
Nici n-am realizat când am ajuns acasă. Mă dau jos din mașină,și intru in casă și mă așez pe canapea.
















Sofia:De ce e așa? Nu puteam să am și eu niște părinți normali,care să fi fost cu adevărat părinții mei?
De ce situația s-a complicat acum?spun și încep să plâng.
Jack: Iubito,uite.. uneori în viață întâlnim anumite obstacole. Însă,important e să fim puternici,ca să le putem face față.
Sofia:Dar eu nu sunt deloc puternica Jack. Nu sunt puternica.
Jack:Ba da iubito ești. Ești o persoană foarte puternică, însă nu îți dai seama de asta. Vom trece și prin asta. Împreună. Eu o să-ți fiu mereu alături.
Dar..totuși.. eu zic că ar trebui sa nu ai atât de multă încredere în Skyler. Adică,o cunoaștem doar de câteva zile. Poate părinții tăi au dreptate.
Sofia:Jack.. Skyler e o femeie care a trăit atâția ani fără copilul ei,iar,când l-a găsit,nu a putut să-l vadă,să-i fie aproape.
M-am săturat de minciunele părinților mei. Spun și încep să plâng
Nu vreau să-i mai văd niciodată.
Jack:Bine ,gata iubito, liniștește-te. Nu suport să te văd plângând. Mă doare sufletul când te văd așa. Spune și mă ia în brațe.














~Viața Sofiei~ Vol llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum