Doctorul:Nu aveți voie sa....
Sofia: Mamă 😭 nici nu bag de seamă ce voia să zică doctorul și mă îndrept lângă patul mamei.
Sofia:Mama,te rog, revino-ți! Te rog. Aș muri fără tine. Nu aș putea trăi! Îmi pare nespus de rău pentru ce s-a întâmplat! E numai vina mea. Trebuia să te ascult. Sa am încredere în tine și despre ce mi.ai zis de Skyler.
Mai tii minte când eram mică,am căzut și mi-am julit genunchii? Am inceput sa plâng,mă durea destul de tare. Mai tii minte ce mi-ai zis ? Ai zis că vei fi mereu alături de mine, indiferent de ce se va întâmpla! Mi-ai sărutat genunchii,iar durerea se ameliora. Mama,acum mă doare sufletul. Ce sa fac? Vino și alină-mi durerea sufletului mamă. Fii și acum alături de mine. Eu nu pot fără tine. Îmi pare atât de rău. Te rog. Nu mă părăsi. Te iubesc foarte mult mamă!După ce am spus asta,mi-am lăsat capul în jos și am început să plâng. Deodată,am simțit o atingere pe mâna mea. Mi-a strâns mâna.
Am ridicat capul in sus și văd că a deschis ochii..
Mama:Sofia... Spune cu vocea ei răgușită.
Sofia: Mamă! Sunt aici mămico!
Doctorul:Asta e o minune. Va rugam să ieșiți afară acum. Trebuie să ne ocupăm de pacientă.
Fac ceea ce mi-a zis doctorul și ies din salon dându-le vestea și celorlalți.
Sofia:Mama și-a revenit! Strig eu cât pot de tare și de fericită.
Toți:Serios!?
Sofia:Foarte serios. Spun și Jack mă ia în brațe. Toată lumea se îmbrățișează cu cine apucă.
Jack:Vezi iubito,ce ți-am zis eu? Și-a revenit.
Sofia:Te iubesc Jack. Și îți mulțumesc că mi-ai fost alături.
Jack:Si eu te iubesc mult de tot iubito ❤ mereu voi fi alături de tine.
Ne îmbrățișăm și cu ceilalți.
Eram atât de fericită. S-a trezit. Mă bucur enorm de mult că e bine.
Tata: Domn' doctor cum se simte soția mea? Putem să o vedem?
Doctorul:Se simte bine. Este în afara oricărui pericol. Puteți să o vedeți,dar să nu stați mult.Intrăm prima dată eu,tata și David.
David: Mămico..
Mama:Heii dragilor. Spune cu vocea ei blândă și duioasă încercând să se ridice.
Tata:Nu te ridica! Să nu te obosești. Doctorul a zis că trebuie să fii odihnită.
Mama: Stați liniștiți,nu am nimic. Mă simt bine acum.
Sofia!?
Sofia: Mamă! Spun și o iau în brațe,ea făcând la fel și începem amândouă să plângem.
Sofia:Îmi pare foarte rău mămico. Nu am vrut să fie așa!
Mama:Nu e vina ta scumpa mea.
Sofia:Ba este. Ar fi trebuit să ascult de voi. Însă nu,eu ar fi trebuit să mă las manipulată de prefăcuta de Skyler.. îmi pare tare rău. Iartă-mă mamă.
Mama:Iubita mea,eu te-am iertat de mult. Nu pot sta supărată pe tine. Mamele nu pot sta supărate pe fiicele lor, chiar daca uneori,se mai întâmplă ca ele să greșească.
Eu sunt mamă, te-aș ierta oricum.
Sofia:Te iubesc mămico!
Mama:Și eu scumpa mea !
Spune și mă îmbrățișează, sărutându-mi creștetul capului.
David:Suntem și noi pe aici...
Mama: Veniți aici! Spune și ne îmbrățișăm cu toții.Au intrat la ea și ceilalți. De fapt, eram cu toții acolo. Diseară va fi externată. Adică peste câteva ore.
Aria:Te simți bine acum?
Ani:Vrei sa ridic perna mai sus?
Mama: Fetelor,sunt bine. Nu mă tratați ca pe un copil. Spune și noi începem să râdem.
Jack:Sofia,tu de unde ai aflat adevărul despre Skyler?
Sofia:Pai..m-a chemat la ea. In momentul în care eu am intrat în casă,ea vorbea la telefon. Știu,nu e frumos să asculți conversațiile altora,însă..simțeam că trebuia să aud.
A zis că sunt o fraieră,că i-am căzut repede in plasă. A zis.ca sunt o naivă ca am crezut că ea chiar ținea la mine. A zis că semăn mai mult cu tine decât cu ea,spun și mă uit la mama. A zis "Parcă nu e fata mea. Seamănă mai mult cu Ally decât cu mine".
Jack:Se face închisoare pe viață dacă vrei să dai o bătaie cuiva? Spune și începem să râdem cu toții.
Ani: Păi și Skyler știe că tu ai aflat adevărul?
Sofia:Nu știu. Când a venit atunci,la mașină, i-am zis sa plece. Că nu vreau sa O mai văd și alte chestii de genul. Probabil și-a dat seama. Doar nu e proastă.
Erica: Mamă, cum ai putut fi prietenă cu ea?
Sofia:Ați fost prietene? Întreb eu șocată.
Ani:Mdap.
Apoi au început să îmi povestească toată povestea.
Sofia:Nu pot sa cred. Eu de ce aflu toate astea acum?
David:Nici noi nu știam,am aflat acum câteva zile,când ai aflat tu că Skyler e mama ta.
Sofia: Skyler nu e mama mea!
CITEȘTI
~Viața Sofiei~ Vol ll
Teen Fiction*Înainte să scriu descrierea,as vrea sa fac un anunț, această carte,este continuarea de la "Iubire și Onoare", e volumul 2. Se poate citi și fără să fie citită prima carte,însă veți înțelege mai bine despre ce este vorba.Deci..revenind la descriere...