Capitolul 40-"Să ierți e un lucru uimitor?"

343 28 8
                                    

Jack:Uite Sofia,nu știu ce crezi.tu... însă..eu nu știam nimic despre toate astea, astăzi am aflat și eu. După ce am plecat de la tine,m-a sunat Chase să mă duc la el că e ceva urgent. Atunci am aflat și eu.
Iar noi....Spune și simt o lacrimă pe fața la pronunțarea cuvântului "noi".
Nu am știut nimic. Nu am fost cu tine doar pentru că știam că tatăl tău mi-a omorât unchiul. Eu chiar nu știam nimic,spune și se apropie de mine.
Sofia: Așa-i,ai fost cu mine doar pentru că aveai pariul ăla.
Jack:Nu Sofia. Relația noastră nu are de-a face cu niciun pariu. Eu chiar m-am îndrăgostit de tine. Spune și îmi șterge lacrima cu un deget.
Însă..acum situația e diferită. Însă..cu toate astea,mi-ai salvat viața acum câteva minute.
Sofia:Nu am făcut-o pentru tine. Îmi era indiferent.
Jack:Atat de mult mă urăști??
Sofia:M-aiut să te urăsc. Din cauza ta te urăsc Jack. Te urăsc!
Jack: Urăște-mă! Daca așa îți e mai bine. Însă..multe lucruri s-au schimbat acum.
Rămâi cu bine iubito! Spune și mă sărută pe frunte iar apoi pleacă.
Mă întorc cu fața către el, privind cum se îndepărtează de mine,mii de lacrimi curgându-mi pe fața. Observ că se oprește,își întoarce și el privirea spre a mea..se uită un pic la mine,iar apoi își vede de drum.
Mă prăbușesc jos și încep să plâng cu glas.
De ce toate astea trebuiau să fie așa? De ce?
Cu ce am greșit eu?
Ce am făcut eu ca să merit toate astea?
După câteva minute in care am stat aici,plângând,mă ridic și merg spre casă.










Peste 2 zile:










Sofia povestește:












Au trecut 2 zile,doua amărâte de zile de când am aflat că Jack e nepotul lui Chris.
Nici nu știu ce se va întâmpla acum..însă știu că nu va fi bine.
Îl urăsc pe Jack! De ce trebuia el sa apară el în viața mea? De ce?
De când el a apărut în viața mea, totul s-a dat peste cap.
Însă..nu pot regreta nici o clipă petrecută alături de el. Nu am cum sa regret.
Vai doamne!! eu încă îl iubesc pe Jack...
După toate cele întâmplate,eu încă îl iubesc.
Ajunsă la facultate,o caut cu privirea pe Ema. Nu e pe nicăieri.
Întorc capul într-o parte și o observ pe... Selena? Ce caută Selena la facultatea asta?
Ba chiar mai mult,sta de vorbă cu Jack..
Par fericiți,râd,glumesc.. toate cele bune.
Deja a trecut peste? M-a uitat?
Bineînțeles că te-a uitat proasto,tu nu însemni nimic pentru el. Ai fost doar un pariu. Chiar crezi că simte ceva pentru tine? Mă întreb singură,în gând.
Nu fi atât de prostuță. El te iubește, ține la tine. Ei doar stau și glumesc,nu e ca și cum sunt împreună.
O,Mai taci conștiință! Nu e momentul sa intervii!
Am sa intervin de fiecare dată când este nevoie. Crede-mă,Jack chiar te iubește.
Nu-mi mai pasa de Jack,să fie sănătos. Sa stea cu iubita lui de acum.
Acum dispari, trebuie să merg la oră!
Îmi îndrept privirea spre partea opusă,nici urmă de Ema
Imi întorc privirea spre Selena și Jack..
Nu! Ăștia clar sunt împreună.
Atât de repede m-a uitat..
Decid să merg la Megan. Nu am mai văzut-o de tare mult timp și îmi este dor de ea..dar la dracu',Megan E in clasă cu Jack,și...ca să intru,o să trebuiască să trec pe langa el,și chiar nu vreau asta..însă..nu am încotro..


















Dau sa merg în clasă, fără să fiu observată de Jack și Selena. Dar,cum naiba sa nu fiu observată?! Doar trec pe lângă ei,nu pot fi invizibilă. Plus că,ar fi o soluție,aș putea să trec pe langa ei fără sa ii bag in seamă,însă nu ar fi frumos. La naiba eu si cu respectul meu.
Nici bine nu mă apropii de ei,căci deja Selena mă salută,însă,de data asta,e diferit de celelalte dăți,nu știu.. însă...nu am observat aroganță, falsitatea aia de fiecare dată.
Selena:Heii Sofia! Ce faci?
Sofia:Hei.. Mbine... Tu? Spun eu încercând să nu îl privesc pe Jack in ochi
Selena:Bine,unde mergi? Adică, din cate știu eu,clasa ta e în direcția opusă.
Sofia:Este..însă..o caut pe Ema,avem liber ora asta,nu a venit o profesoara. Cred că s-a dus cu Derek. Așa că am venit la Megan.
Tu ce cauți aici?
Selena:Pai..aveam liber astăzi la facultate,ne-au anunțat că nu facem ore,și am decis sa vin sa va văd,plus că vreau sa vorbim.. și cum nu te-am văzut pe tine,l-am văzut pe Jack,și am decis să-l salut pe el mai întâi,cum tu nu erai.
Sofia..a ok.. atunci,eu merg la Megan
Selena:A,da? Super. Vin și eu cu tine.. nu am văzut-o pe Megan de ani buni. Mi-ar face plăcere să o revăd.
Sofia:Selena..tu... Ești bine? Întreb eu șocată. Ea nu o suporta pe Megan,nici pe mine. Se comporta frumos cu noi,dar o făcea cu falsitate
Selena:Da.. sunt foarte bine. Mergem.
Sofia:Ok. Haide.





















~Viața Sofiei~ Vol llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum