Peste 3 zile:
Jack povestește:
Era după amiază. Stăteam și ne uitam împreună la un film horror.
Sofia:Dintre toate filmele,fix pe ăsta l-ai ales?
Jack:Da' ce are iubito?
Sofia:Cum ce are? E de groază. Știi doar că îmi este frică să mă uit la filme de groază.
Jack:Sunt eu aici mititico! Nu ai de ce să te sperii. Plus că,îmi place al naibii de tare când ți se face frică și te ghemuiești în brațele mele. E adorabil. Spun și o strâng tare în brațe, sărutând-o pe creștetul capului.Filmul începuse. Era un film de groază.
Deja observ cum micuța mea se ghemuiește încetul cu încetul în brațele mele. I se făcuse frică. E adorabilă.
Jack:Ți-e frică iubito?
Sofia:Nu.. spune cu o voce înceată,ca un copil
Jack! Spune și pune mâna la ochi (Aici se întâmplase o scenă de groază)
Jack:Da iubito?
Sofia:Mi-e frică..
Jack:Nu îți fie frică prințeso. Eu sunt aici. La urma urmei e doar un film.După ce filmul se terminase,am decis să ieșim în oraș. La mall mai exact. Sa facem cumpărături.
Yeeii, cumpărături, zic cu un gând ironic în gând.Am ajuns in mall.
Sofia:Hai in magazine.
Jack:Yeii! Magazine! Zic pe o voce ironică ca de un copil de 5 ani.
Ce o să ne mai distrăm azi..
Sofia:Nu fi ridicol iubitule, e amuzat sa faci cumpărături.
Am intrat într-un magazin de acolo.
Pe bune!? Așa fac toate fetele? De ar fi după ea ar fi luat tot magazinul.
Jack:Nu te-ai plictisit?
Sofia: Sunt fata,e normal să nu mă plictisesc făcând chestii de genul.
Jack:Așa sunteți toate fetele?
Sofia: Asta încă nu e nimic. Putem fi și mai rău de atât. Spune și începe să râdă.
Face un pas in fata,însă eu ii prind mana și o trag spre mine,lipindu-ne corpurile unul de altul. Distanța dintre buzele noastre este de câțiva milimetri.
Sofia:Ce crezi că faci? Spun și începe să iasă din strâmtoarea creeată de mine,însă, imposibil. Mâinile mele stăteau atât de strânse în jurul taliei ei.
Sofia:Jack,dă-mi drumul. Trebuie să mergem. Nu te prosti! Spune serioasă. Atunci,îmi zdrobesc puternic buzele de ale ei.
Sofia:Ce faci? Se uită lumea la noi.. spune întrerupând sărutul.
Jack:Nu-mi pasă de lume. Spun și o sărut sperând ca de data asta să îmi răspundă.
Sunt fericit când observ că îmi răspunde la sărut. Își duce o mână pe obrazul meu,iar cu cealaltă mână ține sacoșele.
Sofia:Te iubesc iubitule!
Jack:Și eu te iubesc!Ridic sacoșa de pe jos pe care am scăpat-o din mână atunci când am sărutat-o,iar apoi mergem să bem ceva.
În timp ce mergeam să ne luăm de băut, treceau niște oameni pe lângă noi. O femeie,un bărbat și fetița lor.
Fetița era atât de drăguță. Cred că avea vreo 4-5 anișori. Nu îi dădeam mai mult de 5 anișori.
Era atât de adorabilă. Mergea împreună cu părinții ei spre locul de joacă.
Deodată,intrase din greșeală în Sofia.
Sofia:Scuze,nu te-am văzut.
Fetița:Nu-i nimic.
Sofia:Cum te cheamă micuțo?
Fetița: Larisa.
Tu cum te numești? Întreabă fetița cu vocea ei drăgălașă de copil.
Sofia: Euu mă numesc Sofia. Îmi pare bine.
Larisa:Tu ești Sofia Întâi? Întrebă mirată fetița iar eu și Sofia am inceput sa râdem.
Sofia:Nu iubito, eu nu sunt Sofia Întâi..însă mă cheamă ca pe ea. Spune și se apleacă în genunchi,la același nivel cu ea.
Larisa:Aa..mi se părea ciudat sa fiu Sofia Întâi,pentru că ea este mai scundă decât tine,iar tu ești înaltă.
Sofia:Câți ani ai tu Larisa?
Larisa:5 anișori.
Dar tu cine ești? Spune și arătase cu degetul arătător spre mine.
Jack:Eu micuțo sunt Jack , și mă aplec și eu ca să fiu la același nivel cu ea.
Larisa:Și pe viitorul meu frățior tot Jack o să-l cheme.
Sofia:Ce frumos.
Dar unde sunt părinții tăi?
Larisa:Nu știu,acum două minute erau aici,însă,acum nu mai sunt. Nu știu unde sunt.
Jack:Stai liniștită. Te ajutăm noi să îi găsești. Trebuie să fie pe undeva pe aici.
CITEȘTI
~Viața Sofiei~ Vol ll
Teen Fiction*Înainte să scriu descrierea,as vrea sa fac un anunț, această carte,este continuarea de la "Iubire și Onoare", e volumul 2. Se poate citi și fără să fie citită prima carte,însă veți înțelege mai bine despre ce este vorba.Deci..revenind la descriere...