Capitolul 11-Tu ești remediul meu,iar eu al tău.

755 42 12
                                    

Derek:
A trecut atâta timp de când eu și Ema ne-am despărțit. În acest timp n-am prea ieșit din casă. Doar facultate...și..cam atât. Rareori ce mai ieșeam să mă plimb. Nu am văzut-o de câteva zile. Sper că e bine.
Mi-e atât de dor de ea. De săruturile ei, de atingerile ei. De ea.
Am pierdut o fata care mă iubea. Ea m-a iubit sincer. Fără minciuni,iar eu.. ca prostul,am pierdut-o. Nu mai rezist fără ea. As vrea sa o recâștig. O să merg in parc,la locul nostru. O să-i fac o surpriză. Aș vrea să o fac sa mă ierte.
Am plecat spre locul nostru. Toate acestea îmi aminteau de ea.
Am cumpărat niște baloane. Unele dintre ele erau în formă de inimă. Am cumpărat și un buchet de flori. Lalele mai exact. Adoră lalelele.
Am văzut-o venind spre mine. Părul ei roșcat, mișcându-se în toate direcțiile,din cauza vântului. Era atât de frumoasă. Era superbă. Zâmbetul ei..ah..ce dor mi-a fost de ea, de zâmbetul ei. De tot.
Mergând,mă observă. Atunci, expresia feței ei se schimbă. Mă privește cu regret,cu ura,cu durere.
Derek:Hei
Ema: Bună. Spune și trece pe lângă mine, încercând să mă evite,însă..am apucat-o de braț,și am întors-o cu fața spre mine.
Ema mă privea cu o urmă de regret.. in ochii ei goi puteam observa ura ei față de mine.

Ema:Derek lasă-mă!
Derek:Mi-a fost dor de tine. Spun și mă apropii de ea, respirând aroma pielii de pe gâtul ei.
Ema:Derek dă-mi drumul. Spune și încearcă să scape din strânsoarea făcută de mine,dar nu reușește.
Derek: Iartă-mă iubito! Aceste săptămâni fără tine au fost groaznice. Îmi lipsești.
Spun și mă uit adânc în ochii ei. Iar apoi îi arăt surpriza mea. Pe fiecare balonaș era scris câteva ceva. Despre cat de mult o iubesc etc.
Ema:Ce-s astea?
Derek: Pentru tine Iubito. Ca să mă ierți. Știu că-ți plac lalelele. Spun și vreau să o sărut,însă mă respinge
Ema:Derek..
Derek:Ema..de ce nu mă asculți? Iartă-ma! Crezi că eu nu sufăr? Crezi că nu mă doare ? Și eu sufăr.
Ema:De fiecare dată când te văd..îmi apare acea scenă mereu. De ce nu mă lași în pace și nu îți vezi de treburile tale?
Derek:Pentru că nimic în viața mea nu e mai important decât tine
Ema:Derek,e nevoie mai.mult decât niște baloane și flori ca să te iert.
Spune și pleacă.
Derek:Ema,Ema stai. Însă nimic..

Ah Ema..iubito..o să te fac să mă ierți.
Mă plimb pe străzile de aici.
Ii observ pe David și Erica. Mdap..sunt împreună. Și sunt extrem de fericiți. Mă bucur enorm de mult pentru ei.
Derek:Heii copii.
Erica:Hello..ce faci?
Derek:Super bine...spun cu o.voce ironică.
David:Ce este frate?
Derek:Ema..
Erica:Ce i-ai mai făcut?
Și ce-s cu balcoanele in forma de inima și florile astea?
Derek:Am vrut să-i pregătesc ceva Emei..însă..nu m-am ascultat deloc.
Erica:Tu chiar ai făcut asta?
Iubitule..Derek a crescut spune râzând.
David:S-a maturizat iubito.
Derek:Ce amuzanți sunteți voi. Sa nu va deochi.
Sofia:Hei dragilor.
Derek:Perfect..voi mai lipseați.
Sofia:Ce am mai făcut?
Erica: Băiatul a fost respins pentru prima dată.
Jack:Oouu! Ce ai mai pățit omule?
David:A luat niste baloane in forma de inima și lalele și mna...Ema nu a mai vrut să-l vadă.
Sofia:Asta e nașpa..
Derek:Mulțumesc! Ce m-aș face fără voi.
Eu vă las..
Sofia:Păi și unde mergi?
Derek:Nu știu...vreau să rămân singur.
Sofia:Eu voi fi mereu alaturi de tine. Spune și mă îmbrățișează ,iar eu fac la fel.
Derek:Știu. Nu-ți fă griji pentru mine. O da fiu bine
Jack:Sună dacă ai nevoie de ceva.
Dau din cap afirmativ și plec.

Vreau sa merg acasă. O să-mi.fac un dus să mă relaxez. O să încerc să nu mă mai gândesc la Ema. Vreau doar sa rămân singur.
Merg..și o observ pe Ema vorbind cu un tip. Expresia feței ei nu e tocmai bună. E speriata. Și..stai așa.. Nemernicul ăla tocmai îmi strânge iubita de braț!? Atât ia trebuit. Observ că o trage după el,cu forța. Mă îndrept ușor spre ei...Ema mă observase..i-am făcut semn să tacă din gură.

?: Dacă nu-mi creezi probleme,vom termina mai repede scumpo.
Derek:O termin eu înaintea ta. Nimeni nu se atinge de iubita mea! Spun și îi dau una de cade pe jos
Ema:Derek! Spune și izbucnește în plâns,iar eu o trag în brațele mele.
Derek:Gata iubito,sunt aici! A trecut! Și o strâng în brațe.
Ema:Derek..eram la un pas sa fiu violată.
Daca n-ai fi venit tu...
Derek: Sunt aici. Gata..a trecut. Spun și îi iau obrajii în mâinile mele.
Mereu o să fiu aici pentru tine iubito,nu te voi lăsa niciodată singură. Spun și îi dau un sărut pe frunte.
Ema: Mulțumesc! Spune tremurând..

~Viața Sofiei~ Vol llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum