Capitolul 14- "Mai sigură ca niciodată!"

678 35 10
                                    

Jack:

Cook...mi se pare atât de cunoscut. Da,e numele de familie al iubitei mele..dar..mi se pare foarte cunoscut.
Unde am mai auzit eu numele ăsta?

Suntem la petrecere. Într-adevăr,e o petrecere frumoasă. Suntem cu toții aici. Am dansat toată noaptea. Am zis să ne așezăm și noi un pic jos că mna..ne dor și pe noi picioarele de la atâta dans.

Jack:Iubito
Sofia:Da iubitule.
Jack:Nu știam că dansezi atât de bine.
Sofia:Viața e plină de surprize iubire. Spune și mă apropii de ea și o sărut adânc. Zâmbesc în sărut când observ că această îmi răspunde la sărut. Însă trebuia boul de Ethan sa strice tot.
Ethan:Ba,Io v-am zis și data trecută. Luați-vă o cameră frate.
Sofia:Și noi ți-am zis că avem 2,dar văd că tu nu înțelegi.
Eu incep sa râd când văd ce replică i-a dat iubita mea,însă,râd și mai tare când văd că Ethan rămâne fără cuvinte.
Jack:Te-ai blocat mă? Spun încercând să.mi potolesc râsul.
Ethan:Bai..sincer..aici m-a închis,nici nu știu ce replică să-i mai dau. Spune acesta și își duce mâna după cap.
Jack:Asta se întâmplă când te pui cu iubita mea,spun și o mai sărut încă o data,ea răspunzându-mi și încolăcindu-și mâinile în jurul gâtului meu. Ii mușc ușor buza de jos,ceea ce o face să geme de plăcere,iar eu zâmbesc mândru. Ne continuăm sărutul în continuare. Cobor ușor spre gâtul ei. I-l sărut ușor. Ea mă trage ușor de păr spre ea, zdrobindu-și buzele ei de-ale mele.
Ne oprim din sărut atunci când lipsa de aer intervine între noi.
Ne așezăm pe o canapea și îi privim pe ceilalți care dansează ,canta,se distrează, etc. Sofia își pune capul pe pieptul meu ia apoi spune:
Sofia:Așa e mai bine!
Zâmbesc la spusele ei,și o strâng cât mai tare in brațe și râdem de ceilalți care erau beați morți. Erica încerca să.l convingă pe David să nu mai bea,dar,nicio șansă. Atunci își luase un pahar de whisky și îl băuse. David când a văzut-o a rămas cu gura căscată. "Nu mai beau nici eu,dar nici tu!E de ajuns pentru seara asta" se aude vocea lui David. Săraca Erica băuse doar 3 pahare de alcool,însă,a meritat ultimul pahar,l-a oprit din băutura pe David.
Jack:Au apărut de la azil nebunii ăștia. Spun și râdem amândoi
Sofia:Tu de ce nu ai băut? Spune Sofia cu o voce stinsă.
Jack:Dar am băut.
Sofia:Eu nu te văd sa fii ca ei.
Jack:Iubito,am băut cu socoteală. În seara asta am băut cu socoteală. Așa și tu. Poți să bei cât vrei,atâta timp cât bei cu socoteală,fara sa te îmbeți.
Sofia: Niciodată n-am băut atât de mult încât să nu mai știu de mine, spune și începe să râdă.
Jack:Știu.
Spun și o sărut pe buze apăsat,ea răspunzându-mi la sărut.
Jack:Te iubesc enorm de mult ❤
Sofia:Și eu pe tiine ❤
Apoi se așează lângă mine,cu capul lipit de gâtul meu,ii simțeam respirația. Până și respirația ei mă face să tremur,să tresar. Este cel mai frumos respirat pe care l-am auzit vreodată. Apoi se apropie cât mai mult de gâtul meu, și îl sărută,apoi mușcă zona sărutată, făcându-mi un semn,iar apoi,o sărută din nou
Jack:Dacă continui in continuare cu asta,o s-o facem chiar aici,pe canapeaua asta. Spun și ea începe să râdă,iar eu ii zâmbesc pervers.

După câteva minute de stat singuri îmbrățișați,o zărim pe Megan îndreptându-se spre noi,era tristă.
Sofia:Heii Megan. Megan? Ce ai?
Megan:Hei. Nimic..nimic important.
Jack:De ce ești tristă atunci?
Megan:Eu..euu.. spune și izbucnește în plâns.
E și Spencer aici..și ghiciți ce..e cu o fata. O cheamă Selena..
Jack:Selena...
Megan:O știi?
Jack:Da..
Sofia: A fost în aceeași clasă cu mine in liceu.
Jack: I-a făcut multe iubitei mele. Spun cu o ură.
Megan:Nici nu știu de ce îmi pasă atât de tare...m-a rănit atât de mult..însă..mie încă îmi pasă de el..și lui nici nu.i pasă de mine. Să-l ia naiba. Spune și își așează capul pe umărul Sofiei,iar Sofia o îmbrățișează.
Sofia:Off iubito..chiar nu merită să plângi pentru el. Chiar nu merită! El e un dobitoc! Nu merită lacrimile tale. Crede-ma,dacă îl găsesc, îl omor chiar eu cu mâna mea. O să.l distrug. Acum liniștește-te scumpo. Spune și îi șterge lacrimile de la ochi.
Ah,iubita mea grijulie, îngerul meu. Iubita mea cu chip de înger.
Megan:Mă doare capul..
Sofia:De la atâta plâns...te rog..nu mai plânge. Încearcă să te calmezi!
Megan:Ok..mulțumesc mult Sofia !
Sofia:Nu ai pentru ce!
Megan se duce la baie cu Amalia..
Sofia:Pe Spencer cine l-a mai invitat?
Nick:Ce se întâmplă fraților?
Sofia:Cine l-a invitat pe Spencer la petrecere?
Amalia:Spencer e aici?
Sofia:Da.
Amalia:Deci de aia era Megan tristă.
Apar și șatra noastră.
David:Hei fraților.
Jack:Voi pe unde ați fost?
Derek:Am fost pe aici.
Ema:Ce-am pierdut?
Erica:Mi s-a părut mie s-au l-am văzut pe Spencer adineauri?
Sofia:Nu,nu ți s-a părut.
Ethan: Helooo fraților,care-i treaba?
Sofia:Îți zic eu care-i treaba. Ce caută Spencer aici?
Jack:Și Selena?
Erica:Selena e aici?
Jack:Da,spun furios
Ethan: Calmați-vă fraților. Pe Selena o cunosc de dinainte..iar..de Spencer,habar nu am cum a intrat aici.
Megan:Hei
Amalia:Ești mai bine?
Megan:Da. Sunt.

~Viața Sofiei~ Vol llUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum