Peste 4 zile:
Sofia povestește:
Au trecut 4 zile de când am aflat de existența lui Skyler. Nu știu de ce ai mei zic că a fost și încă este o persoană rea. Eu nu o văd deloc așa. In aceste 4 zile am mai petrecut timpul cu ea,și nu e deloc așa cum am auzit de la părinții mei.
Bine,ei nu știu că am mai fost pe la Skyler,pentru altfel m-ar fi omorât. Mi-au zis sa stau departe de Skyler,însă eu nu pot sta departe de ea. Nu știu de ce,însă,simt că vreau sa petrec mai mult timp cu ea. M-am atașat cam mult de ea în aceste 4 zile. Chiar foarte foarte mult.
Astăzi m-a sunat de dimineață să vadă ce fac,cum mă simt,dacă am mâncat. Se comportă foarte frumos cu mine.
Aș vrea ca ea și părinții mei să se împace. Mai ales că au fost prieteni în tinerețe.
Nu suport să îmi mint părinții. Mi-au zis sa stau departe de Skyler însă eu nu am făcut ce mi-au zis. Și urăsc asta,să-i mint. Sper să se împace.Acum sunt afară, îndreptându-mă spre casa lui Jack,care,cred că doarme la ora asta. Sper sa fie treaz. Sunt super plictisită,și mi-a fost dor de el. Nu l-am mai văzut de ieri după-amiază. Oare lui i-a fost dor de mine? Cred că da. M-a sunat de o mie de ori de ieri după-amiază. De o mie de ori pe minut. Intru la el în casă și se aude zgomote din bucătărie.
"Decii s-a trezit"
Mă îndrept spre bucătărie și îl observ pe Jack in bustul gol,fiind doar in blugi, cu tigaia in mână. Mă opresc în ușă,el nu mă poate vedea,pentru că e cu spatele. Arată atât de bine în această postură. Nu mă satur să-l privesc așa,gol. De fiecare dată când îl văd așa, tânjesc.
Face clătite. Nu mare mi-ar fi mirarea să văd o clătită lipită de tavan.Jack:Da știu, tânjești de fiecare dată când mă vezi așa,ce-i corect,arăt destul de bine,și eu as tânji, însă sunt un bucătar foarte bun, nu am cum să lipesc clătita de tavan.
"Oare am gândit cu voce tare?"
Jack:Da iubito,ai gândit cu voce tare,acum haide,nu mai sta acolo,vino aici. Spune el menținându-și aceeași poziție, stând cu spatele spre mine.
Sofia:De unde ai știut că sunt aici? Spun îndreptându-mă spre el.
Jack:Eu știu totul iubito. Spune și se întoarce cu fața spre mine, cuprinzându-mă de talie și trăgându-mă mai aproape de el. Văd că se îndreaptă spre gâtul meu,și.. îmi miroase pielea. Waw,ciudat,in alte circumstanțe l-ar fi sărutat sau muscat,însă acum doar îmi miroase pielea. E atât de plăcut această senzație.
Jack:Așa mi-am dat seama că ești aici.
Ți-am simțit mirosul. Cel mai frumos miros pe care l-am simțit în viața mea. Spune și ma sărută.
Sofia:Dar de unde știai ce gândesc?
Jack:A fost simplu. Te cunosc destul de bine
Sofia:Jack, clătita.
Jack:Ah,la naiba.Și așa ne-am ales și cu o clătita arsă.
Sofia:Nu ești un bucătar întocmai bun. Zic eu râzând.
Jack:Sunt un bucătar bun,însă,ai venit tu aici și.. m-am intimidat iubito. Spune cu o voce ironică,ceea ce mă face să râd.
Sofia:Cum de ești treaz la ora asta?
In mod normal ai fi dormit!
Jack:Așa e,aș fi dormit. Însă.. mi-am pus alarmă la telefon să mă trezesc mai devreme,pentru a face clătite. Voiam să fie gata până să vii tu. Și așa a fost.
Sofia:Ce drăguț!
Chiar a fost drăguț din partea lui. S-a trezit mai devreme pentru mine,și lui îi place să doarmă mult. Chiar a fost drăguț.
Ne-am așezat la masă pentru a mânca clătitele preparate de el. Într-adevăr,au ieșit atât de bune. Erau delicioase.
Jack:Și cum ți se par?
Sofia:Sunt oribile! Și te mai lauzi că ești un bucătar bun. Spun eu vrând să-l cicălesc.
Jack:Cum sa nu îmi iasă bune? Eu le fac mereu bune! Spune el revoltat!
Sofia:Hoo! Nu te ambala așa! Glumeam. Sunt extrem de bune! Am vrut să te cicălesc un pic.
CITEȘTI
~Viața Sofiei~ Vol ll
Fiksi Remaja*Înainte să scriu descrierea,as vrea sa fac un anunț, această carte,este continuarea de la "Iubire și Onoare", e volumul 2. Se poate citi și fără să fie citită prima carte,însă veți înțelege mai bine despre ce este vorba.Deci..revenind la descriere...