YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...
Baloya neredeyse iki gün kalmıştı. Herkes gitme taraftarıydı ama nedense benim hiç içimden gelmiyordu. Son zamanlarda Reha ile Asya'nın yakınlaşmaları beni aşırı derecede rahatsız ediyordu. Reha provayı bahane ederek sürekli olarak Asya'nın dibindeydi. Ne zaman Asya'nın yanına gidecek olsam yanında o beliriveriyordu.
Giray, Nazlı ve Asya ile kantinde oturup bir şeyler içerken konu balodan açıldı. Gelmek istemediğimi belirttim. Ne kadar çaba sarf etsem de boşunaydı. Beni eninde sonunda ikna ettiler. O gün hep beraber alışverişe çıktık. Tabii bu fikir de Giray'dan çıkmıştı. Alışveriş merkezine girdiğimizde Giray kendini kaybetti. Deli danalar gibi bir o yana bir bu yana gitti.
Nazlı ile Asya onun arkasından gittiler. Giray kadar hızlı olmasalar da onlar da etrafa bakınmaya başladılar.
Ben ise peşlerinde sürükleniyordum adeta. Bir ara Asya'nın bir elbiseye baktığını gördüm. Elbiseyi eline aldı. Çok beğenmiş gibi duruyordu. Aynanın karşısına geçip üzerinde güzel durur mu gibisinden bir göz gezdirdi. Kendine bir süre baktıktan sonra görevliye seslenerek fiyatını öğrenmek istedi.
Görevliden aldığı cevap ile suratı düştü. Elbiseyi aldığıyla geri bıraktı. Sorun para gibi duruyordu. Ailesi ile de görüşmediği için para sıkıntısı çekmesi normaldi. Asya'nın yanına doğru ilerledim. Onun elbiseyi bıraktığı yere doğru bakınıyormuş gibi yaptım. Önce çokta güzel olmayan bir elbiseyi aldım ve onun üzerine tuttum.
"Bu çok kısa. Bu olmaz." dedim dudak büzerek.
Şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
Sonra onun beğendiği elbiseyi elime aldım. Onun üzerine tuttum ve elbiseyi eline tutuşturarak onu kabine doğru ittim. Elbise siyah, uzun, dar kesimdi.
Bir süre çıkmadı ve kabinden bana seslendi. Yaklaştım...
"Korkut bu çok dar."
"Asya, çık!"
Kabinden çıktığı sırada kafamı kaldırmam ile sanki bir kuğu ile karşılaştım. Saçını sol eliyle aldı ve sol boynuna doğru hepsini çektikten sonra arkasını bana dönüp "Fermuarı tam çekemedim." dedi.
Şaşkınlık ile ona bakarken "Korkut." dedi.
Elimi yavaşça uzattım ve fermuarı kapattım. Bana döndü ve gözlerini gözlerime kenetleyerek baktı.
Benden bir yorum bekliyordu ama benim dilim tutulmuştu adeta.
Kekeleyerek "Bunu giyip oraya gitmemelisin." dedim.
Bana nedenini sorar bir ifade ile baktı. Neden gözlerimin içine içine bakıyordu?
"Evet, evet bunu alalım." dedim.
"Olmaz."
"Ben bunu sana çok yakıştırdım. Böyle kuğu gibi oldun. Çirkin kuğu..."
"Ama-" dediği sırada sözünü keserek "Bunu sana hediye olarak almak istiyorum, kabul eder misin?"
"Ama-"
"Asya, lütfen dedim!"
Onaylar şekilde başını salladı ve kabine tekrar döndü.
Onu beklerken Giray elinde bir sürü poşet ile bana doğru geliyordu.
"N'aptın böyle?"
"İhtiyacım vardı," dedi burun kıvırarak.
"Çekilsene." dedi beni kolumdan itekleyerek. Arkamda duran kemerler için beni iteklemişti.
"Giray!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHA ALIŞMAK
RomanceMerhaba küçüklüğüm, bu sana en büyük hediyem. Şimdi ben buralarda yokum ama sen her gece o küçük pencereden bakıp bana seslenebilirsin. Bana seslendiğin her zaman bunu duyacağım. Çünkü ben senin kalbindeyim. Unutma, sadece geceleri seslen. Sadece ge...