10# - על בעיות בחיים ופאקבויז לרפואה

1.5K 159 161
                                    

יהווווווווווווו~

תודה על שלוש מאות צפיות, חברים!D= מעריכה את זה^_^

לאלה מכם שלא יודעים או שלא שמו לב, לסיפור של ליהי, "לוליטה", פורסם פרק ראשון, ואני אשמח אם תקראו אותוP:

...אחרי הפרק הזה, כלומרXD

אגב; אם מישהו תוהה, בעקבות סיומו של "סיפור ערסים בהפוכה" - כן, זה עומד להיות פרק "קשת" פרק "לוליטה" מעכשיו במקום פרק "קשת" פרק "ערסים".

~~~

ארוחה "משפחתית".

גיא שנא אותן. הן תמיד העלו לראשו קונוטציה שלילית ביותר ונטייה אלימה כלשהי.

שלושתם ישבו מסביב לשולחן ערב אחד באמצע שבוע וחוסר הנעימות הייתה באוויר, כל כך חזקה שהיא הסריחה. הוא יכל להרגיש פיזית את הכובד התהומי על החזה שלו עם כל נשימה.

הוא כל כך שמח שאחותו היתה אצל חברה ולא שם כדי לראות את המחזה הדוחה הזה.

אמא שלו נראתה אומללה; היה אפשר לראות רק מהעיניים העצובות שלה את כל מה שחשבה. אביו - כביכול - נראה כל כך לא בנוח שזה היה מביך להסתכל על זה. כמו איזו חיה מהטבע ששמו בגן חיות. התנועות שלו היו מגושמות ביותר יחסית למנתח, הכתפיים שלו היו מתוחות להחריד.

אה, גיא שנא את המשפחה שלו, שנא את העבודה של אבא שלו ושנא את העובדה ששלושתם היו צריכים להיות באותו חדר ליותר משתי דקות.

האוכל הרגיש כמעט תפל בפה שלו למרות שאמא שלו הייתה מעולה במה שהיא עשתה, האווירה קלקלה את האוכל לגמרי... ואת היום שלו. וזה היה יום די נחמד; מאה במתמטיקה שהוא השקיע בשבילו את כל הדם והדמעות שהיו לו. נו באמת, יצא לו כל החשק להרגיש גאה בעצמו ועכשיו הוא פשוט רצה למצוא מישהו ולרסק לו את הפרצוף... או לשבור איזה קיר.

כלומר, הוא לא יעשה את זה, כן? הוא לא תכנן לסיים כמו איתי.

רק מהמחשבות המשתוללות בראשו הוא נכנס לכאלה עצבים שהוא היה חייב להגיב, אז גיא החליט סוף סוף לשבור את הדממה. "הי." הוא שילב את ידיו והשיב מבט לשתי זוגות העיניים שנורו לעברו. "אולי. הממ. תתגרשו כבר?"

וכמובן, זה היה הסיום המושלם לערב הדפוק הזה, כי זה התדרדר לקרב צעקות הדדי של כולם מול כולם. אה, כאוס. רגיל.

הוא ממש רצה להיפטר מהמשפחה שלו.

---

גיא התמקם במחששה, כי זה המקום היחיד שאתה יושב בו כשאתה מבריז, גם אם אתה מעשן וגם אם לא; אף אחד מהמורים לא אהב לדרוך במחששה. הוא שכב על הספק-ספסל ספק-שולחן שהיה במקום והסתכל למעלה, על השמים, מרגיש דרמטי ומריר במקביל.

גיא היה שם זמן מה, אוזניות תחובות לו באוזניים, הן ניגנו בלופים את ההתמכרות החדשה שלו. הוא ניסה לשכך את המחשבות המרירות שעברו לו בראש על כל הדברים שנאמרו ערב לפני.

קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)Where stories live. Discover now