אנשים.
חמש מאות צפיות!
היינו על ארבע מאות עשרים אתמול בבוקר, אז אפילו לא תיארתי לעצמי, אבל תודה לכל מי שקרא והצביע והכל, אני מעריכה את זה המון=)
ואם אתם תוהים למה אני שמחה כל כך... רק בפרק עשר הודיתי לכם על 300 צפיות, ובפרק הקודם (שפורסם לפני יומיים) הודיתי על 400, אז מבחינתי זה המון! D: תודה רבה, שוב^_^
ב-נ-י-ג-ו-ד לערסים אתם לא מקבלים פרק בונוס באף סיטואציה כי במקרה ויצא לי להתקדם בעלילה באופן אישי, אני אתחיל לצבור פרקים לטירונות, רק ליתר ביטחון;)
ודבר נוסף: שמות שיפים לקראקים הקטנים שלנו.
אזזז כל מי שקורא את כל הסדרה או לפחות מכיר את הדמויות מכיר את השיפים המרכזיים: גל+אוראל, איתי+גיא (דא) וליהי+אלעד.
אחרי שמלחימת השיפים הרשמית שלי MayKuu ונשמתה הטהורה יצרה את שם השיפ "אליהי" לאלעד וליהי - תהיתי אם לכם, חברים, יש שמות שיפים לשני השיפים הנותרים. כי בחיי שניסיתי, אבל פשוט לא הצלחתי למצוא לבד. מי שימצא... יקבל את הכרת תודתי הרשמיתXD
ויאללה לפרק~
(נ.ב - עובדה נחמדה - לפרק הזה קראו 'יאם יאם' לפני שנסגרתי על השם הנוכחי. זה לגמרי עומד להיות שם של פרק עתידי, ואם לפרק *הזה* התבטל השם כי הוא לא היה ראוי מספיק, רק תחשבו מה עתיד לבואXD)
~~~
לאיתי לא היה גבס על היד כבר זמן מה, ואיכשהו, הוא החליט לדמות את התחושה של הורדת הגבס המזדיין אל המזמוז של גיא.
כי... איתי היה מרוצה.
...אפילו קצת יותר מידי.
כאילו, ברמה שהוא לא חשב שאפשר להיות מרוצה כל עוד הוא נמצא על אדמת התיכון. ברמה שהוא לא היה בה כבר זמן מה. ברגע ששפתיו נגעו באלה של גיא הוא הרגיש בדיוק כמו שהרגיש ברגע שהורידו לו את הגבס וסוף סוף יכל שוב לגרד את היד שלו כאילו הוא בחיים לא נגע בה קודם - הקלה מטורפת, כאילו משהו שישב לו על הלב (או מסביב ליד, לצורך העניין) זמן רב... פתאום ירד ממנו.
למעשה, להצמיד את גיא לקיר הסתבר להיות אחד המקרים היותר משביעי רצון שהיו לו לאחרונה. כלומר... זה הרגיש כאילו הוא המתין לזה כל כך הרבה זמן (למרות שבפועל לא עבר יותר מידי זמן), וזה היה ממש מספק; לראות את ההבעות שגיא עשה כששבר בצורה חדה את הפרצוף האדיש שלו והתחיל להיראות מעורער, מבולבל וביישן.
הוא אהב את זה כמעט יותר מידי. בחורים בהחלט היו על הצד היותר חביב עליו. כלומר, הוא אהב בנות; הן היו רכות וכיפיות ומן הסתם שלזיין אותן היה נהדר. אבל לנשק בחור, אפילו לא מנוסה... גרם לו להרגיש דברים שהוא לא הרגיש אף פעם. כאילו, איתי אף פעם לא ניסה בחורים כמו שצריך פשוט כי לא יצא לו, אבל לעזאזל, הוא התחרט שהוא לא ניסה קודם.
YOU ARE READING
קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)
Ficção Adolescente•הושלם• לצערו של איתי, בשבילו אהבה היא מילה נרדפת לכאב. זה מה שקורה אחרי שנדלקת על סטרייט בגיל חמש, וגילית שאתה מאוהב בו בגיל שתיים עשרה. כן, זה היה אכזרי. מה הוא לא עשה בשביל אוראל? בשביל שהוא יבחין בו? איתי שתה, עישן, הנמיך את השפה שלו לסלנג מרוצץ...