לגל ואוראל אוקייייייייייי חברים. סוף כל סוף, שמות שיפים: איגי לאיתי וגיא, גלאל. YOU KNOW WHO YOU R. קבלו את הערכתי. נזכרתי בחרא הזה הרגעXD
אגב חברים, שוב יש לי משהו להודות לכם עליו. לא, לא צפיות - שלוש מאות הצבעותD: ווהו, זה הכי הרבה שהיה לי בזמן כזה קצר, כותבת רק על גייז מעכשיוXD
וכולם, תקפידו להודות לליהי טוב טוב בסוף הפרק הזה כי היא היחידה שמקדמת פה את העלילה.
עוד משהו, יש לי שאלה בשבילכם, סתם כי אני סקרנית. מאחר שמדובר בנושא הזה כל הזמן - מי אתם חושבים שיהיה למטה ומי יהיה למעלה? מי החובט, מי התופס? איתי או גיא?XD
ויאללה לפרקXD
~~~
איתי לא היה סגור למה הוא החליט לנשק את גיא לפני השינה. כאילו, הוא חצי יזם את זה, גיא חצי יזם. לא משנה מי יזם את זה, זה פשוט היה... מוזר. כאילו, לא בקטע טכני, גיא לגמרי הסתדר בתחום הזה עכשיו (היה לו מורה מעולה, בסך הכל). אבל איתי היה בטוח שאי שם, מתחת לשטח... משהו קרה.
הממ.
כן, הוא החליט שלהתעלם מזה יהיה רעיון טוב. אף אחד מהם לא היה טוב לגבי התייחסות לדברים מורכבים יותר משהם יכלו לסבול. מצד שני, הם היו מעולם בהתעלמות גמורה מדברים. אז הוא מצא את עצמו נסחף אחרי גיא (או סוחב את גיא אחריו, זאת הייתה שעה קצת יותר מידי מאוחרת בשביל להחליט את הדברים האלה).
---
כשאיתי התעורר הוא בהה בפנים של גיא לשתי שניות בהלם גמור. השאלות 'איך' ו'למה' חצו את הראש שלו לפני שהוא נזכר במה שבדיוק קרה יום לפני.
הוא היה עייף ומעורפל בשביל לחשוב על דברים יותר מורכבים מהצירוף 'הו טוב', אז איתי פשוט נשאר פסיבי. הוא סובב את ראשו אל השידה והשתמש ביד שלפתה את גיא לעברו כדי להרים את הפלאפון שלו.
השעה תשע וחמש עשרה דקות הבהבה כשהדליק את הפלאפון ואז מיהר לכבות אותו כי האור היה יותר מידי בשביל העיניים שלו באותו הרגע. איתי החליט להניח את הפלאפון שלו בצד ולהישכב לצד גיא שוב. הוא משך את השמיכה מעליהם, ההחזיר את היד שלו למקומה ואפילו הידק את גיא את גיא לכיוונו. זה כי הוא היה חם ונעים.
פשוט לעשות בלי לחשוב. זה היה הגיוני, מועיל. לא היה בזה שום דבר מזיק.
---
איתי הכיר את גיא מספיק זמן כדי לדעת מתי הוא היה מוטרד. הייתה לו תסמונת 'פוקר פייס' מטורפת, אבל היו דברים קטנים שהוא נהג לעשות כשהוא הרגיש ככה. למעשה, הוא הכיר את גיא כל כך טוב שכשהוא התחיל להתנהג ככה, איתי היה משוכנע שהאוויר מסביבו הרגיש אחרת.
ככה כשהוא קם בגלל שהבועה הקטנה של החום האישי שלו הופרה והסתכל על גיא, שנשען על הקיר ופשוט הסתכל עליו בשילוב ידיים, איתי כבר זיהה את המאפיין הראשון של גיא כשהוא היה מוטרד; שילוב ידיים. השיער של גיא היה סופר סתור ומבולגן למרות שהוא היה יחסית קצר. העיניים שלו היו בקושי פתוחות בזמן שהוא פשוט בהה.
YOU ARE READING
קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)
Teen Fiction•הושלם• לצערו של איתי, בשבילו אהבה היא מילה נרדפת לכאב. זה מה שקורה אחרי שנדלקת על סטרייט בגיל חמש, וגילית שאתה מאוהב בו בגיל שתיים עשרה. כן, זה היה אכזרי. מה הוא לא עשה בשביל אוראל? בשביל שהוא יבחין בו? איתי שתה, עישן, הנמיך את השפה שלו לסלנג מרוצץ...