14# - יד מתחת לחגורה

2K 159 187
                                    

^למעלה, אני בדיוק תפסתי ציון מעולה בזמן. המספר הזה מסמל מאוד את ההתקדמות של הסיפור הזהP:

ואוקיי חברים, אין לי שמץ מי מכם הקריב בתולה להר געש בשבילי, אבל תודה, מי שזה לא יהיה.

*זאת הדרך היחידה שבה אני אוכל להסביר את ההתגברות המוזרה בצפיות ובהצבעות*XD

מה שכן, חברים, תודה! אני מודה לכם כל כך על הקצב ה...מדהים שהולכות פה צפיות^_^ לא יודעת אם שיתפתם או פרסמתם או מה שזה לא יהיה, אבל זה עובד, אז תמשיכו ככה, זה טוב לאגו שליXD

מה שכן, אתם הייתם מהממים, ואני אמרתי שבניגוד לערסים לא יהיה פרק בונוס... ואכן לא יהיה פרק בונוס. אבל יש משהו טוב יותר: כמו שאת יודעים, אני מציירת, ובימים האחרונים קניתי צבעים חדשים, ו...

אני מתכננת לשחרר כמה ציורים של שני אלה בצבע~~ בין שניים לארבעה. נקווה שכולם יצאו טובP:

אז אתם בהחלט יכולים לצפות לזה בהמשך!D:

וווווווופעם אחרונה, אנא אנא אנא קראו את "לוליטה".

ויאללה לפרק!D: (שפאקינג ארוך בהרבה מהרגיל [שקלתי לפצל גם אותו אבל לא היה לי ממש איפהXD], בכל מקרה, קחו את הפאקינג LONG ASS EPISODE כתודה על הכל~P:)

~~~

גיא לגמרי התחיל להתרגל למערכת היחסים החדשה שהתעצבה בינו לבין איתי, אבל... הוא אף פעם לא התרגל לאיתי. לא לפני, לא אחרי, איתי פשוט היה אדם... מיוחד מאוד, אפשר לומר.

הוא תמיד היה מושפע קלות מאיתי, עוד מגיל צעיר הוא אהב להיות בסביבתו ולדבר איתו. בגלל שגיא ואיתי שניהם היו שני טיפוסים נורא שונים, גיא מצא את איתי מעניין כל כך בגלל זה.

למרות כל השוני ביניהם - הם תמיד היו שווים באיזה מקום מסוים.

כי... הוא סלח לו על דברים שהוא לא היה סולח לאנשים אחרים (כמו העובדה שהוא שידך שתיים מהאצבעות שלו בזמן שהוא צרח בכאב. כאילו, לעזאזל, הדבר הזה עשה לו טראומה והוא בחיים לא ישכח את המקרה הזה), ונתן לו יותר משהוא נתן לאנשים אחרים (כן... הדחיפה ההיא מהנדנדה לגמרי הייתה מכוונת), אבל הם תמיד היו שווים. עשו אחד לשני את המוות ודחפו אחד את השני עד הגבולות.

טוב... עכשיו הם עשו אחד לשני קצת יותר מרק את המוות.

"נכון, עכשיו אתם עושים אחד לשני זקפה." ליהי התייצבה לצידו שוב, נותנת לו דז'ה וו מטורף לפעם הראשונה שהיא ניגשה אליו בגינה בזמן שכרגע על הרצפה בתסכול.

"...שמעת את הכל?" הוא שאל בהיסוס, כי זה הדבר הראשון שעלה לראשו.

"לא," ליהי הפטירה בתהומיות. "לא שמעתי כלום, למען האמת. אני פשוט קוראת מחשבות."

קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)Where stories live. Discover now