17# - טאקט? לא בבית הזה

1.6K 159 83
                                    

רשמית, הפרק "יד מתחת לחגורה" הוא אחד מהפרקים הכי נצפים של הסיפור הזה, ודאם, זה היה צפוי.

 D:מה שכן - 900 צפיות! יהו

בנוסף לכל זה, מתנצלת על ההעלאות המאוחרות לאחרונה (כלומר, שעות), אבל כנראה שבשבוע הבא אני אדבוק בשעות קצת יותר אחר-צהריים שכאלה, פשוט כי אני עסוקה~

ולפרק~

~~~

גיא כבר התחיל להיות סקפטי מהרגע שאיתי נכנס לכיתה וההרגשה שהקיפה אותו הייתה... מיוחדת.

חבר הילדות שלו נראה במצב רוח מיוחד בזמן שהתהלך לעברו, "תגיד," אמר בזמן שהתייצב בשולחן מלפניו, משך את הכיסא עד שנצמד לשולחן שלצידו גיא ישב, התיישב עליו בפיסוק (גיא שם לב שאיתי אהב לשבת על דברים בפיסוק לאחרונה והוא לא ידע אם הוא פשוט סתם חשב על זה כחול, או שאיתי התכוון שהוא יחשוב על זה כחול. למרות שבכל מקרה זה עדין שימש לו חומר כשהתייחד עם היד הימנית שלו), שילב את ידיו על השולחן ובזמן שהרים את עיניו אל גיא הוא השעין את סנטרו עליהן. "אתה מרגיש מספיק בטוח בעצמך כדי להזדיין איתי עדיין?"

הדבר הראשון שעבר במוחו היה; הו, בדיוק כמו שחשבתי.

...ואז הוא נזכר בעובדה שהם היו בכיתה, במקום ציבורי. גיא הטה את ראשו ועיניו ישר סטו ימינה ושמאלה כדי לקלוט מספר חברים לכיתה משני צידיו שהסתכלו עליו ועל איתי בחלופין בבלבול טהור. כלומר, כן, הם נתפסו במסדרונות מפעם לפעם, אבל זה תמיד היה הלם בשביל אנשים חדשים. מה שכן, קורל הסתכלה עליהם בהלם, והיא ראתה אותם כבר בכמה תנוחות מעניינות. מה היה לה כבר להיות מופתעת הפעם?

"כאילו, שום לחץ או משהו." איתי הוסיף, עדין בקול הרגוע להחריד שלו. לפעמים גיא תהה אם איתי ידע שאנשים מסתכלים עליו ועשה את זה בכל מקרה, או שהוא פשוט עשה את זה מבלי לשים לב, כי הוא היה מעופף או משהו.

מה שכן, לגיא היה מזל שרגשות אנושיים היו על אש קטנה אצלו, אחרת הוא היה כנראה עושה כמו אוראל ובורח על חייו. עיניו שוב פעם בהו באנשים מסביבם. שום לחץ? בטח. למעשה, רוגע מוחלט, כמו שאוראל אוהב לומר בזמן שהוא חיפש שקית נייר כדי להשתלט על התקף הפאניקה שלו.

"הממ." גיא המהם, חסר תגובה. זה היה פשוט מוזר. איזו מערכת יחסים הזויה הייתה להם; שואל אם אפשר למזמז אותו סתם כי, אחרי זה שואל בלי שום בעיה בחדר הומה אנשים אם הוא רוצה לזיין אותו. כן... הם היו מאוד... מיוחדים ביחד, כנראה.

"כן?" העיניים של איתי נראו כחולות וענקיות כשהסתכלו עליו, בהתחשב באור שהשתקף עליהן. עם עם הפירסינג הטרי זה גרם לו להיראות תמים מאוד, למרות שבפועל הוא ציפה לתשובה לגבי מתי הוא יוכל לגרור את גיא למיטה.

קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)Where stories live. Discover now