אוקיי חברים, הנה משהו שאמרתי שאני לא אעשה, אבל אני חוזרת בי לפעם אחת ויחידה (חוץ מהפרקים האחרונים שיועלו בצורה שונה, אבל זה משהו אחר לפעם אחרת):
היום יתפרסמו שני פרקים. מה שאומר האחד הזה, ועוד אחד נוסף^^
למה? כי שניהם קצרים יותר מבדרך כלל, ואני לא ממש מרוצה עם הפרק הזה אבל אין איך לשפר אותו כי הוא פילר מזדיין.
קיצר, תאשימו (או תגידו תודה) לפרפקציוניזם שלי, אבל אתם מקבלים עוד פרק היום, ווהוD:
...אל תתרגלו, אבלXD
~~~
איתי בהה באוראל שעה שהוא קפץ מהחלון בפעם השלישית באותו היום והסתנן מחוץ למקום כאילו הוא היה במבצע קרבי באיזו יחידת קומנדו בארצות הברית.
פעם, הוא חשב שליהי הייתה האדם הכי מוזר שהוא הכיר.
בימים אלה... הוא כבר לא ידע יותר.
הכל כל כך מבלבל.
התיכון שלהם היה ממש בית משוגעים.
---
איתי שאף את העשן מהסיגריה היישר לריאות שלו.
בלי גיא בסביבה, הוא גילה שהרגיש פתאום איזה חור שחור שמלווה אותו לכל מקום - ממש כמו גיא. הוא היה מאוד נוכח כל פעם שעבר לצד המסדרונות של השישיסטים ובשירותים, מסיבות מיסטיות כלשהן שאיתי לגמרי לא הבין.
רק ש...אתה לא יכול להתמזמז עם חור שחור. וגם, היה ממש קשה להתמודד עם חור שחור. זאת הייתה תחושה שוטפת, לא נעימה כזאת. היא מנעה ממנו להתרכז בשיעורים שלא התרכז בהם ממילא ולהיראות לא מוטרד בכללי.
המ, נראה שאיתי נתן לגיא להגיע למקומות מסוימים שאף אחד חוץ מאוראל לא הגיע אליהם.
השפתיים שלו התהדקו מסביב לסיגריה בהיסח הדעת. אה, הוא הרגיש ממש מבולבל. במיוחד עם הנוכחות של אוראל לאחרונה, שהלכה והתגברה... זה היה די מבלבל.
אבל טוב, עכשיו כשגיא היה חולה ובבית, היה לאיתי את הזמן לנקות את המחשבות שרצו לו בראש ללא הפסקה... למרות שהוא שלח לו הודעות בקביעות, זה לא שינה עד כדי כך.
---
לאיתי לקחו כמה שניות לעכל את המשפט המחריד שאוראל אמר בקול, בעיניים נוצצות. הוא הכריח את עצמו להמשיך ללכת כדי להתעלם מהעובדה שזה הרגיש כאילו הוא תלש את ליבו מחזהו ורמס אותו עם עקבו עם חיוך ענקי על הפנים. "...אתה בטוח שאתה מאוהב בגל?" הוא שאל, מנסה לא להישמע תהומי כמו שהרגיש.
"כן. כלומר, לא. כלומר, אנ'לא יודע עדין," אוראל הגיב במהירות ובהתרגשות תזזיתית. "אבל נראה לי."
"טוב, זין." איתי אמר את מה שהוא הרגיש פשוט בטון הרבה יותר חיובי וצבעוני מהשחור לבן שהיה לו בראש. הוא המהם קלות כדי להסוות את הרעד שהתגנב לקולו ושאל; "זה אומר שאתה רוצה לזיין אותה לנצח?"
YOU ARE READING
קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)
Roman pour Adolescents•הושלם• לצערו של איתי, בשבילו אהבה היא מילה נרדפת לכאב. זה מה שקורה אחרי שנדלקת על סטרייט בגיל חמש, וגילית שאתה מאוהב בו בגיל שתיים עשרה. כן, זה היה אכזרי. מה הוא לא עשה בשביל אוראל? בשביל שהוא יבחין בו? איתי שתה, עישן, הנמיך את השפה שלו לסלנג מרוצץ...