אוקיי, למי מכם שלא שם לב: היום התפרסמו שני חלקים בגלל אורך, וחברים, אני יודעת שזה קורה לפעמים, אז אם אתם בחלק 11 ב' בלי שקראתם את חלק א', אל תקראו את החלק הזה! לכו אחורה! פרסה! ספוילרים ספוילרים ספוילרים!
*חשוב חשוב חשוב*: תעשו לעצמכם ולי טובה ותוודאו שקראתם את החלק הקודם!
אוקיי, עכשיו אני מוכנה לשחרר את הפרקD:
~~~
כן... 'כל מה שאיתי היה צריך לעשות היה להנמיך קצת ווליום?'
המ...
מסתבר שזה היה בולשיט.
כי אוקיי, איתי כן הנמיך ווליום, זה כן עבד באיזושהי צורה, זה פשוט עבד בצורה... סופר מביכה. היום הזה היה מביך, מוזר וכמעט צולע, אפשר לומר. הם נקלעו לכמה שיחות מוזרות כי שניהם היו עכשיו ביחד לבד רוב היום (אחרי שאוראל נטש כדי לבלות עם גל ויונתן נבלע בחור השחור המזדיין שלו) והיו צריכים לבדר אחד את השני איכשהו, אז השיחות שלהם היו מוזרות כי כמעט כל דבר שנאמר הצליח להתפרש במוח של איתי כמיני בצורה זו או אחרת; דוגמת הקול שלו בבוקר, הטון בו גיא השתמש, הצורה בה התמתח באקראי וחשף את קו העור מעל המכנס שלו, ו...הו, המקרה-הלא-ידובר בשיעור אזרחות, או שמו החלופי; תקרית הסקיני. וואו, לעזאזל. המקרה הזה היה הדבר הכי טוב והכי גרוע שקרה לאיתי בעשור האחרון, אולי.
גיא הפיל מחק והעיף אותו בטעות למרחק של שני שולחנות ממנו, ובמקום לבקש אותו כמו בן אדם נורמלי, הוא קם, הלך לעבר המקום המשוער בו נפל, משך את המכנסיים שלו למעלה רק כדי להיות בטוח והתכופף. ולא רק זה שזה היה כמעט ישר בפנים של איתי כי הוא ישב שולחן אחד מאחורה; הוא לבש סקיני לבן באותו היום.
איתי תמיד ידע שסקיני זאת מתנת השטן. במיוחד הלבנים.
אלוהים, איתי הביט בו בשבריר השניות האלה והגיע למסקנה שגיא היה כל כך גמיש שהוא פשוט רצה לבכות כמו כלבה קטנה שוב.
איתי החניק יבבה נרגשת בזמן שגיא נמתח כדי להשיג את המחק שלו מתחת לכיסא של מישהי וקרע את מבטו בכוח לפני שיעשה או יותר נכון, ישמיע משהו שהוא יתחרט עליו.
הוא השתיק את הצורך שלו לצרוח את חייו על ידי קבירת פניו בין כפות ידיו. אלוהים אדירים, הוא רצה להפסיק לחשוב על גיא בצורה הזאת והוא מראה לו דברים יפים כל כך?
החיים היו דבר כזה אכזרי.
כשגיא חלף על פניו הוא סינן בשאלה; "אתה בסדר?"
וכל מה שיכל להחזיר בקול שבור היה, "כ-כן. מיגרנה... קלה."
הוא נשאר ככה כמה שניות נוספות בהן ניסה להרגיע את עצמו, וכשסוף סוף הרים את פניו הלוהטות מבין כפות ידיו, הוא שם לב לזוג עיניים ירוקות שננעצו בו במבט יודע לא מעורער.
YOU ARE READING
קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)
Novela Juvenil•הושלם• לצערו של איתי, בשבילו אהבה היא מילה נרדפת לכאב. זה מה שקורה אחרי שנדלקת על סטרייט בגיל חמש, וגילית שאתה מאוהב בו בגיל שתיים עשרה. כן, זה היה אכזרי. מה הוא לא עשה בשביל אוראל? בשביל שהוא יבחין בו? איתי שתה, עישן, הנמיך את השפה שלו לסלנג מרוצץ...