למשפחת ה"ערסים" היקרה שלי - רק רציתי לומר שאתם עומדים להיות כל כך מסופקים בפרק הזהXD
~~~
יום ראשון היה סיוט. גיא בקושי הצליח לגרור את עצמו מהמיטה שלו בגלל שהייתה לו מיגרנה מטורפת, הגרון שלו כאב והוא הבין שהמקלחת הקפואה שלקח אצל איתי לא חמלה עליו יותר מידי.
ו...מיותר לציין את העניין שהפך כבר שגרה; פעם נוספת, המחשבות שלו השתוללו בגלל בחור מסוים.
---
גיא לא היה אידיוט, אוקיי? הוא שם לב שאיתי בהה באוראל יותר באינטנסיביות, כי כעיקרון... הוא חזר למעגל שלהם.
הוא הרגיש קצת כמו חבר דפוק, אבל הוא רצה את אוראל הרחק הרחק מאיתי. הוא אהב את אוראל, הוא היה חבר שלו מגיל צעיר, ומאז שנטש את חייו כערס הוא היה אדם הרבה יותר טוב מפעם, אבל...
הוא שנא לראות אותו עם איתי.
נראה כאילו הוא הפך את איתי לאדם אחר, הוא לא הבין איך לא שם לב לזה קודם.
...מצד שני, הוא היה דלוק על איתי הרבה מאוד זמן וגם לזה הוא לא שם לב. אז אולי הוא פשוט לא היה אדם כזה, ששם לב לדברים. זה כנראה היה הקטע שלו או משהו בסגנון.
לעזאזל, מסתבר שאוראל יכל להתחבא בארון ארור ולמרות שהטון של איתי כלפי אוראל היה הטון הרגיל של 'הו למה אתה כזה מטומטם'... העיניים שלו סיפרו סיפור אחר.
וזה לא גרם לגיא להרגיש נהדר. כאילו, הוא היה חצי חולה ממילא, והעובדה שהאדם שהוא ספק דלוק עליו ספק מאוהב בו היה תלוי כל כך באדם אחר... זה גרם לו להתעצבן.
כן, להתעצבן מאוד.
---
וכשאיתי הציע לו לבוא איתו לשירותים, המחשבה האוטומטית שעלתה לו לראש הייתה לא בניגוד למילה שהתגלגלה לו על הלשון; "כן, בטח."
כשהתהלך אחרי איתי, הוא הבין שהוא ראה את עצמו כאדם נורא רציונאלי והגיוני, ובגלל זה היה נורא מופתע מעצמו שהחליט להתנהג ככה בלי שום בסיס. הוא מצא את עצמו אומר דברים שסתרו את המחשבות הישרות שלו... זה לא היה דבר מאוד רגיל אצל גיא. הוא היה רגיל להיות ספר פתוח; מחקה בקול מאה אחוז מהדברים שהוא חושב.
אבל הראש שלו התחיל לכאוב, ולא היו לו אנרגיות להמשיך ולחשוב, אז הוא נסחף.
הייתה סוג של מרירות בגופו כשהניח לאיתי לנשק ולקחת ממנו הכל. ובמקביל, הוא הבין כמה לא טוב הוא הרגיש. הוא ניסה לשמור על הקצב, אבל... כן, הוא הצליח רק לטווח קצר.
וכשזה הגיע למצב בו איתי שם לב והחליט להתנתק ממנו, גיא החליט שזה היה הזמן הנכון לברוח משם. טוב, הוא חשש במקום מסוים שהוא ידביק את איתי במה שלא היה לו.
YOU ARE READING
קשת שחורה לבנה (BoyXBoy)
Genç Kurgu•הושלם• לצערו של איתי, בשבילו אהבה היא מילה נרדפת לכאב. זה מה שקורה אחרי שנדלקת על סטרייט בגיל חמש, וגילית שאתה מאוהב בו בגיל שתיים עשרה. כן, זה היה אכזרי. מה הוא לא עשה בשביל אוראל? בשביל שהוא יבחין בו? איתי שתה, עישן, הנמיך את השפה שלו לסלנג מרוצץ...