O gün Paris'te babamın yanında başlayacağım ilk okuldu.Buraya 1 sene önce gelmiştim ama eğitim sistemi Türkiyede'ki sistemden çok farklı olduğu için 1 yıl okula kendimi hazırlamam gerekiyordu. Yeni bir ülke yeni arkadaşlar.Ama hiç heyecanlı değildim. Babamın zoruyla yataktan kalktım ha ona nefret dolu bakışlar atmayıda ihmal etmedim tabi . Odamın içinde banyo olduğu için rahattım iki adımlık yerdi yoksa yüzümü yıkamaya odadan çıkıp lavaboya gitmeye erinirdim. Tamam tamam şaka yapıyorum sadece dün gece çok içmiştim ve başım hala zonkluyordu.Tabi gece o kadar eğlenirken yarın okul olduğu aklımdan gitmişti. Bir takıntım olduğundan makyajımı yatmadan önce hep silerdim ah sarhoşken bile aklıma gelen bir takıntı. Ilık bir duş aldıktan sonra mavi bronzumu üstüme geçirdim ve dolabımın karşısına geçtim. İlk günden hocaların gözünde "Badgirl" görüntüsü vermek istemedim ama zamanla anlayacaklardı zaten. O yüzden yırtık gri kotumla lacivert salaş tişörtümü üstüme geçirdim. Biraz takı ve sade bir makyaj yaptıktan sonra odadan çıkıp kahvaltı masasına yöneldim. Babam,Taylor(üvey kardeşim) ve Emily(üvey annem) masada oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı. Bunun Taylor'un yeni okuluyla ilgili olduğunu anladığımda sessizce kahvaltımı yapıp ben okula gidiyorum diyerekten kalktım. Gerçi beni takmamışlardı neyse. Tekrar odama gidip çantama bir kalem ve bir defter koydum. Aşağıya tekrar indiğimde Taylor hala o okula gitmemekte ısrarlıydı. Aptal. Kapıya yöneldim mavi motosikletimin anahtarını aldım ve yeni okuluma doğru yola koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir