Biri bana görüntülenmen güzel ama vote az demişti. Eğer beğendiyseniz vote ve yorum atmayı unutmayın bende daha sık bölüm atayım .
Annem ve babam koşarak yanıma geldiler.
"Geçti Anna. Sadece bir rüyaydı. Geçti.."
Onlara sıkı sıkı sarıldım. Hıçkırıklarım kelimelerimi yutuyordu. Hiçbir şey diyemiyordum.Onlara iyi olduğumu söyleyip odadan çıkmalarını istedim.
Saate baktığımda saat 04.00 dı.
Kristen'ın ölümünün 4.yılıydı bugün.
Onu bugün kaybetmiştim.
Balkona çıkıp bir sigara yaktım. Aslında onu bugün kaybetmedim. Her gece kaybediyordum. 4 yıl olmuştu.Gözlerimi kapattım. Onun kokusunu tenini hissettim. Ağlamamalıydım. O beni böyle görmek istemezdi.Yıldızlara baktım. Güneş doğmak üzereydi ve gökyüzünde sadece iki yıldız kalmıştı.Elimden sigarayı atıp bağırdım.
"HATIRLIYOR MUSUN KRİSTEN. BENİ ASLA BIRAKMAYACAKTIN HER SABAH BENİMLE KALKACAKTIN. SÖZÜNÜ NE KADAR ÇABUK UNUTUYORSUN. SEN NASILSIN DİYE SORMA BAK BIRAKTIĞIN GİBİYİM. SEN GİBİYİM SEVGİLİM."
Rahatlamıştım. Gözyaşlarımın biraz akmasına izin verdikten sonra kendimi banyoya attım.
Bugün okula gitmeyecektim ailem söz vermişti beni Kristen'ın mezarına götüreceklerdi.Üstüme siyah tişörtümü giydim. Üstüne siyah kapüşonlu ceketimi giydim. Siyah dar pantolonum ve siyah botlarımı giydikten sonra aynada kendime baktım. Gözlerim herzaman ki gibiydi. Kıpkırmızı.
Odamdan çıkıp aşağı indim. Annem ve babam kahvaltı yapıyorlardı. Masaya oturup ağzıma bir peynir attım. Tekrar ayağı kalkarak"Hadi gidelim."
Annem ve babam önce birbirlerine sonra bana baktılar. İlk konuşan babam oldu.
"Tatlım uçaktan Ne kadar yer ayırtmaya çalıştıksakta bulamadık. Endişelenme bugün saat 4 te bir uçak daha var. Okulundan biraz izin alıp 1 hafta orda kalmaya karar verdik."
"Teşekkür ederim baba.Ben dışarı çıkıyorum Betül ile buluşacağım."
Kapıdan çıkıp arabama yöneldim. Betül benim 16 yıllık arkadaşımdı. Zamanında Kristen'lada tanıştırmıştım onu.Kristen... Napıyorsun sevgilim?
Rahatmısın? Orada sana iyi davranıyorlar mı? Bugün yine o berbat gün VE ben seni çok özledim. 1 dakikalığına bile olsa yanıma gelemezmisin? Söz sadece sarılıcam.
Arkamdan gelen korna sesiyle irkildim.Dikiz aynasından baktığımda mavi saçlı yeşil gözlü biri bana doğru ilerliyordu.Ah pekala.
Arabadan indim ve öfkeli bir şekilde ona döndüm.
"Yarım saattir seni bekliyoruz lan görmüyormusun yaptığın trafiği"
Kızın gözlerine bakamıyordum. Okadar derin yeşili gözleri vardı ki. Tıpkı Kristen gibi. Onun gözlerine benzeyen birine nasıl kızabilirdim ki?
"Özür dilerim."
Gözlerine Kristeni görme umuduyla baktım. Okadar benziyorlardı ki.
Arabadan bir kız kafasını kaldırıp
"Mia acele et geç kalacağız."
Bana 10 saniye daha bakıp arabasına yöneldi.Bende arabama bindim ve Betüllere doğru sürmeye başladım.
Aklımı kaybettiğimi ve deli olduğumu biliyordum. Hayır deli değildim. Ben sadece Kristan'a deliydim .
Betüllere geldiğimizde arabamı parkedip güvenliğin kapıyı açmasını bekledim.
"Hoşgeldiniz Anna Hanım Betül hanım havuz kenarında."
Evin içinden geçip arka taraftaki havuza ilerledim. Betül kulaklıkla şarkı dinliyordu ama aşırı sesten duyuluyordu. Sertlik kanında var hayatın çalıyordu.
Bu şarkı Kristen'ın en sevdiği şarkıydı. Betül'ün hemen yanındaki şezlonga oturduğumda aceleyle kulaklığını çıkarıp bana baktı.
"Özür dilerim geldiğini farketmemişim."
"Önemli değil evde kalmak istemediğim için aileme seninle buluşacağımı söyledim. Uçak biletim 4 te. Bir şeyler yapalım mı?"
"Anna. Bu günün senin için ne kadar duygusal olduğunu biliyorum.Sahil kenarına gidelim biraz kafa dinleriz. Hazırlanıp geliyorum."
"Peki"
Yanağıma bir öpücük kondurup içeri gitti. Telefonunu açık bırakmıştı ve şarkı hala çalıyordu. Ayağı kalkıp kulaklığı kulağıma taktım ve şarkıyı başa sardım.
Arkada kalmış gözlerin sahipleri dertte.
Yumruktan güçlü sözlerle bu adam harpte
.................
Güler yüzlü mü sandın??? Sertlik kanında var hayatınnnn bu ilk arbedesi değil. Sonuncusu asla. Onun değil umrunda....
Geleceği yakınıma alıp ona bakıp bakıp dalsam.Bana iyi gelecekse....
Arkamda hissettiğim elle irkildim. Hızlıca döndüğümde karşımda bana hüzünlü gözlerle bakan Betül'ü görünce rahatladım. Ona sarılıp ağlamaya başladım. Dayanamıyordum artık. Dön Kristen. Seni özlüyorum. Yapamayacağım Kristen lütfen dön....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir