Finale az kaldı :) Ama merak etmeyin bambaşka bir hikayeyle daha geleceğim karşınıza bu arada cidden tepkiler çok güzel hepinize teşekkür ederim
Yazardan
Herkes şaşkın şaşkın onlara bakarken Alice Kristen'ın üstüne yürümeye devam ediyordu. Çok korkmuştu. Onu kaybetme korkusu ruhunu esir almıştı. Kazadan sonra neler çektiğini o biliyordu.Kristen onun bu tepkisine anlam veremiyordu Ve yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştı.Ama onun kadar sakin olmayan biri daha vardı orda.
"Sen aklınımı kaçırdım gerizekalı.?"dedi Alice Kristen'ın kollarıyla iterken
"Sen kime gerizekalı diyosun?"
Emma araya girdiği için ortalığın karışacağını biliyordu Kristen. Emma'nın onu koruması hoşuma gitmişti."Sevgilime ve yakında karım olacak kadına ne diyeceğimi kimseye soracak değilim."
Her kelimeyi bastıra bastıra söylediğinde Emma çıldırmak üzereydi. Sesli bir şekilde nefesini verip elini saçlarına daldırdı.
Kristen'ın bir şey yapması lazımdı. O yüzden aklına gelen ilk şeyi yapıp Alice'nin dudaklarına yapıştı.Emma(Anna)dan...
Şu gördüğüm gerçekmiydi? Daha dün beni öperken şimdi zevkle bu sürtüğümü öpüyordu? Hemde o geceden sonra. Bu bardağı taşıran son damlaydı. Bir rahatsızlık hissettiğimde Mia elimden tutmuş bana yaklaşıyordu. Kristen'a baktığımda öpüşmesini bitirmiş öfkeli gözlerle Mia'ya bakıyordu. Beni kıskandığını ve kalbinin bir köşesinde olduğumu biliyordum. Yavaşça elimi Mia'dan kurtardığımda Mia hafif öksürüp"Seni eve bırakmama izin ver"
Başımla onaylayıp kabul ettiğimde ön koltuğa geçtim. Kristen hala öfkeli gözlerle Mia'ya bakarken Alice rahatsız olmuş gibi çenesinden tutup kendine bakmaya zorladı. Senin ona dokunan ellerini....Kaltak.
Ne dersem dim söylediği sözler aklımdan çıkmıyordu."Yakında karım olacak."
Kristen.
Arabadayken Alice sürekli bir şeyler diyor. Bağırıp çağırıyordu. Zaten öfkeliydim patlarsam kötü olacaktı. Dediği herşeye kafamı sallamakla yetinip direksiyonu sıktım. Eve gelirken Emma'nın evinin önünden geçmiştim. Mia'nın arabası yoktu. Hangi cehennemdeydi bunlar? SANANE. Sinir kat sayım ciddi şekilde yükselmeye başlamıştı Ve sebebi sadece Mia'nın Emma'ya yavşamasıydı. Mia transtı ve gayet yakışıklıydı. Emma ondan etkilenebilirdi. Bunu düşünürken eve gelmiştik. Alice hemen indiğinde bende indim. Cidden çok öfkeliydim. Alice bunu anlamış olacakki biraz yumuşadı. Yanıma gelip yüzümü ellerinin arasına aldıktan sonra
"sevgilim özür dilerim. Ama çok korktum. Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum"
Biraz gülümsemeye çalıştım ama Alice tatmin olmamış gibiydi. Yine de bir şey demeyip önüne döndü. Canı sıkılmıştı.
Onu üzdüğüm için biraz sakinleşmeye çalıştım. Ama içimde anlamadığım bir öfke vardı."Bebeyim sen git ben şirkete uğrayıp geliyorum."
Bana dönmeden tamam dedi. O kapıdan girdikten sonra arabaya atlayıp tekrar Emma'nın evinin önüne geldim ama hala yoktu. Telefonumu çıkarıp Mia'yı aradım. Telefon çalarken sinirlerim iyice oynamıştı çünkü açmıyordu.Emma'yı aradım. Bir süre çaldıktan sonra meşgule attı. Bunu beklemiyordum. Arabada direksiyona yumruk atarken ciddi anlamda kendimi yiyordum. Bu öfkemin sebebini bilmiyordum. Ve üstelik onları sadece bakışırken görmüştüm. Arabayı hızla sağa kırdığımda nerdeyse kaza yapıyordum. Karşımdaki arabayı görmeden öfkeyle indiğimde karşıdaki kişide öfkeyle indi. MİA'YDI.
Emma da indiğinde Mia'nın üstüne yürüyüp onu ittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir