18

1.9K 129 15
                                    

Betül'le biraz gezdikten sonra zaman gelmişti.Eve gidip bavulumu hazırladım.Merdivenlerden aşağı inerken annemin istemeden bir lafına şahit oldum.
"Ya onu görürse"
Benim geldiğimi gördüğünde yüzünde anlayamadığım bir korku görmüştüm.
"Kim kimi görürse anne ?"
"An-na.. Babanın ordaki şirketini kimse bilmiyor onu konuşuyorduk"
Canım sıkkın olduğundan üstelemedim.
"Ben hazırım hadi çıkalım."
Babam yanıma gelip bavulumu aldı. Gözlerime bakmıyordu. Sahi bu kırmızı gözlere kim bakardı ki ?
4 yıl önce kaybettiğim sevgilim kırmızı ve masmavi gözlerimi çok severdi.

4 saat sonra ..

Aileme mezara yanlız gideceğimi söyleyip yanlarından ayrılmıştım. Saat gece yarısını geçiyordu. Bir yerde durup birkaç bira aldım. Kristen'ın mezarına sürerken heryerim titriyordu.Onun bulunduğu mezara geldiğimde çantamı alıp arabadan indim. Etrafı dolan gözlerim yüzüne çok göremiyordum. Ama zaten ayaklarım gideceğim yere götürüyordu beni.
Onun olduğu yere geldim.

Hala benim koyduğum çiçeklerden başka yoktu. Boşver sevgilim sana benden başka kimse çiçek alamaz.
Biraları hızlı bir şekilde içiyordum
4.ye geldiğimde başım dönmeye başlamıştı.
Sahi sen ne kadar korkaksın sevgilim. Yaşamaya cesaretin mi yok senin ? Ben affettim seni. Unuttum her şeyi.
Bana dokunmana ihtiyacım var Kristen. Kokunu çok özledim biliyormusun ? O yeşil gözlerini özledim . Hayallerimiz vardı. Sen sesimi beğeniyordun.Arada sahnelere çıkıp en sevdiğin şarkıları söylüyorum sevgilim. Eğer yaşıyor olsaydın şuan ya mimar olmuştun ya da polis.
Çok özlüyorum seni sevgilim. Ben iyi değilim. Çık gel sevgilim,benimle olmasan da olur dayanamıyorum. Ölürsem cehenneme giderim ama sen cennettesin. Sana ulaşamam ki sevgilim. Bana bir gün hayatta katlanamayacağın şey ne olur demiştin hatırlıyor musun ? Sana ses tellerimin bozulması demiştim. Yalan söyledim. Katlamayacağım tek şey senin yokluğunmuş. Sana demek istediğim o kadar çok şey varki. Beni unutma Kristen. Seni seviyorum....

Kaç bira devirdim bilmiyorum . Arabaya doğru ilerlemeye başladım ama bulamıyordum. Kristen . O ölmüştü. Beni bırakmıştı. Daha fazla yürüyemeyecektim. Olduğum yere çöktüm. Burası rahat değildi ama gözyaşlarımdan hiçbir şey görmüyordum. Gözlerimi kapattım Ve kendimi ölülerin sessizliğiyle başbaşa bıraktım.

SABAH

Başım çatlıyordu. Yataktan zar zor kalktım. Saate baktığımda saat 13.00 dı.Ben bukadar uyumuşmuydum ? Dün gece en son Kristen'ın mezarına gittiğimi hatırlıyorum. Buraya nasıl geldiğim hakkında hiçbir fikrim yok.Hemen üstümdekileri çıkarıp duşa girdim. Kaç dakika oyalandım bilmiyorum. Bornozumla çıktığımda bugün ne yapacağımı düşündüm. Kristen'ın babasının yanına gitmeyi düşünüyordum ama her defasında beni ne ofiste ne evinde karşılıyordu. Hep kuytu yerlerde buluşurduk ve sevgili kızını çoktan unutmuş gibiydi. Ne kalpsiz bir adamdı lan bu ?
Aklıma Kristen'ın gittiği okula gitmek geldi. O okulu çok sevmiyordum Alice denen sürtük ikimizide kandırmıştı.
Hızlıca hazırlanıp aşağı indim. Evde hizmetlilerden başka kimse yoktu. Arabama atlayıp okula sürmeye başladım. Orda ne yapacaktım hiçbir fikrim yoktu. Okula geldiğimde yakın bir yerde parkedip okula doğru sürmeye başladım. Lisesilerden başka kimse yoktu. Okula girmeden çıkışta durdum.Tam karşıda bir şey dikkatimi çekti. Deniz kenarında oturuyordu. Tanıdık saçları vardı. Rüzgar saçlarını uçurduğunda onu gördüm.
Alice. Telefonla konuşuyor ve keyfi gayet yerindeydi. Deli olmuştum.
Onun yanına doğru yürümeye başladım . Ona yaklaştığımda beni farketti ve gözleri faltaşı gibi açıldı. Telefonu bile elinden düşürmüştü. Gri gözlerine baktığımda korkudan başka bir şey göremedim. Neden korkuyordu bu ? Onu döveceğimi felan mı sanıyordu ? Fena olmazdı aslında.
"Seninn burda ne işin var ?"
"Kristen'ı ziyarete geldim. Ama bakıyorum onu benim dışımda herkes unutmuş. Onun dudaklarına yamulurken iyi miydi sürtük?"
"Be- bende onu özlüyorum ama artık gitsen iyi olacak yani Türkiye'ye dön. Mezarını ziyaret ettin"
"Ne zaman döneceğimi sana soracak değilim. Öğretmenlikten atıldın mı yoksa hala yalan söylemeye devam mı?"
"Bak ben size söyleyecektim. Ama hayır hala öğretmenim."
Benim kadınım bu sürtüğün dudaklarını öpmüştü. Ona ne kadar yumruk atmak istesem de arkamı dönüp arabaya doğru yürüdüm. Arabama geldiğimde tam yanımda Kristen'ın kullandığı motordan vardı. Onu ölüme götüren motor. Ellerim istemsizce titriyordu.
Arabama atlayıp burda tanıştığım bir kaç arkadaşımı aradım. Buluşacağımız kafeye doğru sürmeye başladım. Yavaş sürüyordum ışıklarda durduğumuzda sigara yaktım ve camı açtım. Camı tam indirdiğimde gri gözlerle karşılaştım. Az önceki motorun üstündeydi. Önünde bir kız vardı kaskı olduğu için yüzünü göremiyordum.Sürtük hemen sevgili yapmış. Işık yandığında hızlıca sürdüm. Ama sanırım yanımdaki salak onunla yarışacağımı düşünüyordu. Motoru hızlı bir şekilde sürüp önüme kırdı. Pekala. Tekrar sola geçip onun yanında sürmeye devam ettim . İkimizde acayip hızlıydık. Aliceye baktığımda yüzü dehşete düşmüştü. Hızdan korkuyordu heralde. Motorcu hanım sinirlenecek olsaki tekrar önüme kırıp acayip hızlı gitmeye başladı. Ona yetişmeye çalışsam da çoktan gözden kaybolmuştu. Motordan nefret ediyordum artık.Buluşacağımız kafeye geldiğimde bizimkiler hemen sağ taraftaydı. Onlarla sarılıp biraz özlem giderdiğimde gözüme Alice takıldı. Beni görmüyordu. Önündeki siyah saçlı kadının ellerini tutuyordu. Az önceki motorcu olmalıydı. Ama parmağına baktığımda dehşete düşmüştüm. Baş parmağında yıldız vardı. Kristenin dövmesinin aynısı.Bu psikopat sevgilisini Kristen'a mı benzetmeye çalışıyordu anlamıyordum. Dengem iyice bozulduğundan lavobaya kalktım.Alice'nin karşısındaki kızda Alice'nin elinden tutup kalktı. Sanırım gidiyorlardı. Lavaboya giderken büyük ihtimal o kızla çarpıştım.
Kafamı kaldırdığımda
YEŞİL GÖZLER O DUDAK O KAŞ
AMAN TANRRIM !
KRİSTEN !!!???????

:)))Biraz erken oldu ama dayanamadım
VOTE VE YORUM SAYISINA GÖRE BÖLÜM ATIYORUM BEĞENDİYSENİZ ŞU YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN SİZİ SEVİYORUM :*

Bir ruha aşık oldum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin