Tam 2 gündür okula gitmemiştim. İki gündür o gittiğim bardaydım ve kendime yeteri kadar psikopat arkadaş edindim. Sabah saat 07.00 dı. Neden bukadar erken uyandım bilmiyordum ama bugün okula gitmeye karar verdim. Çünkü Alice'yi özlemiştim.
Yatağımdan kalkıp banyoya doğru ilerledim.Üstümü çıkardıktan sonra çıplak bir şekilde odama geri dönüp bir sigara yaktım. Tekrar banyoya dönüp aynanın karşısında durdum. Sigaradan halka halka çıkarıyor aynadaki görüntüme üflüyordum. 2 dakika oyalandıktan sonra sigarayı çöpe atıp suyu açtım. Biraz soğuk bir duştan sonra saçlarımı kurutup dolabımın karşısına geçtim. Hava bugün biraz ılıktı o yüzden göbeği açık tişörtümü ve siyah yırtık taytımı giydikten sonra takılarımın olduğu tarafa yöneldim. Her iki kulağımında neredeyse her yeri delikti.Kıkırdak kemiğime elmas küpemi taktım diğerlerini de tamamladım. Hafif bir makyaj yapıp yatağıma yöneldim. Telefonu elime aldığımda saat 08.00 dı dersin başlamasına 30 dk kalmıştı. Hızlıca çantamı hazırlayıp aşağı indim. Hizmetçilere bana sandviç hazırlamalarını söylerken bahçeye çıktım. Biraz kendi kendime top sektirdikten sonra sandviçimi yiyip motoruma yöneldim. Hızlı bir şekilde okula doğru sürmeye başladım. Okula geldiğimde sağ kırıp otoparka ilerledim. Motorumu park ettikten sonra kırmızı bir mercedes dikkatimi çekti. Anna'nın da kırmızı mercedesi vardı ve onun tek araba takıntısıydı. Kırmızı mercedese bayılıyordu.
Yüzümü eğerek okula girdim.
Alice'nin odasına doğru ilerlerken içeriden esmer bir kız çıktı. Yüzünü göremedim ama bana Anna'yı hatırlatıyordu. Ah Kris iyice kafayı yemeye başladın. Alice'ye şizofren olma ihtimali mi de sormalıydım.Kız merdivenlerden çıkarken bende Alice'nin odasına yöneldim. Kapıyı çalıp içeri girdim.
"Merhaba Alice beni özledin mi?"
"K-kris s-senin b-burda ne i-şin var"
"Hey sakin ol sanırım bu okulda okuyorum"
Alice'nin yüzünde ki korku ifadesini ne kadar saklamaya çalışsada anlamıştım. Noluyordu?
"Sen iyimisin?"
"Ha..Evet. Sadece 2 gündür okula gelmedin seni görünce şaşırdım biraz sahi neden 2 gündür okula gelmedin"
"Ah sonra anlatırım"
"Kris sana demem gereken bir şey var."
"Çok acil değilse çıkışta anlatsan? Şey derse geç kalıyorumda"
"Tamam çıkışta otoparkta buluşuruz"
"Görüşürüz"
"Görüşürüz"
Kapıyı yavaşça kapatıp sınıfıma doğru ilerledim. Tam sınıftan içeri gelecekken aptalın biri üstüme kahveyi dökmüştü. Kafamı kaldırdığımda bunun oruspu çocuğu Jennifer olduğunu gördüm.(bardaki kız)
"Önüne baksana sürtük napacağım lan şimdi ben"
"Görmeden oldu Ne küfür ediyorsun"
"Siktir git bana birtane bluz bul lavabodayım 5 dakkan var uç."
Sinirden köpürmüştüm. Koridorda öğrencileri ite ite lavaboya geldim. Kahve çok sıcak değildi ama tişörtüm yarım olduğundan karnımdaki sıcaklığı hissedebiliyordum. Ben peçeteyle kurulamaya çalışırken lavabonun önünden biri geçti. Yüzünü felan görememiştim ama kokusu o kadar güzeldi ki.
Tam o tarafa doğru gidecektim ki Jennifer elinde kuru kafalı beyaz bir tişörtle yanıma geldi.
"Bu kadar kısa zamanda bunları bulabildim itiraz etmede giy"
Ona öfkeli öfkeli bakarken elinden tişörtü aldım. Üstümü hızlıca çıkarıp tişörtümü eline tutuşturdum. Bana verdiği tişört bol olmuştu ama sexi gözüküyordu. Bir şey demeden kapıdan çıkarken
"Napacağım Lan ben bunu"
Cevap vermeden lavabodan çıkıp tekrar sınıfıma döndüm. Bella okulda yoktu.O yüzden sanırım tek oturmak zorundaydım. Neyse yatardım.
Teneffüslerde hiç dışarı çıkmamıştım çünkü bütün gün uyumuştum.
Eğer sınıfın en yakışıklısı olduğunu düşündüğüm erkek beni kaldırmasaydı akşama kadar burda uyurdum. Çıkış zilimi çalmıştı aman tanrım. Çocuğa gülümseyip teşekkür ettikten sonra çantamı alıp hızlıca otoparka indim. Alice beyaz bmw sine dayanmış beni bekliyordu. Ona doğru adımlarken gözlerimiz buluştu. Dayanamacaktım artık dudakları okadar güzeldi ki. Zaten Türkiye'ye dönecektim ve bu yaptığım rezilliği unutacaktık. Onu birdaha hiç görmicektim ama o dudakları tatmak istiyordum. Alice'ye yavaş yavaş yaklaşırken tam karşısında durdum. Ama şaşkın ifadelerle bakarken bir adım atıp aramızda ki mesafeyi kapattım. Ellerimi beline dolayıp onu arabaya daha da bastırdım.
"Kris n-napıyorsun"
"Şş"
Elimi dudağına götürüp onu susturdum. Gözlerine bakarken yavaş yavaş dudaklarına doğru hareket ettim. Beni durdurmadı.
Dudaklarına yapıştığımda okadar güzeldi ki. Alt dudağını emerken o karşılık vermiyordu. Vermesin sadece onu istiyorum. Yaklaşık 1 dakika onu öptükten sonra çekildim. Dudaklarında vişne tadı vardı. Ben alnımı alnına dayayıp öyle dururken ani bir araba sesi duydum.
Sabah gördüğüm kırmızı araba drift atarak otoparktan çıktı.
Alice arabanın arkasından korku şaşkın ve üzüntü karışık gözlerle bakarke çenesinden tutup onu bana bakmaya zorladım.
"Bu yaptığımdan sonra benimle konuşmak istemiceksin biliyorum. Ama dayanamadım senden yavaş yavaş hoşlanmaya başladım Alice. Ama korkma beni bir daha asla görmiceksin. 2 gün sonra Türkiye'ye geri dönüyorum."
Alice son cümleme kadar bana garip bir şekilde baksa da son cümleme tarif edemediğim gözlerle baktı. Ben tam arkamı dönüp motoruma ilerlerken kolumdan tutup beni kendine çekti
"Sanırım gerçekten konuşmamız gerekiyor Kris. Arabaya bin"Kristen ve Anna'nın defalarca birbirleriyle karşılaşma riskini anlamışsınızdır. İleri ki bölümler de ne olacak İnan'ın bilmiyorum piçliğim tutarsa onları hiç karşılaşırmicam ve Kristen Anna'dan habersiz İstanbul'a geri dönecek. Ama yorumlarınızı VE vote sayısını beğenirsem uysal tarafımı görebilirsiniz
ĞWÖXWŞXŞLWLSL BİLİYORUM ÇOK KÖTÜYÜM SEVİYORUM SİZİ💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir