İşte hepinizin beklediği bölüm. Üstteki şarkıyla okumayı ve vote atmayı unutmayın:)🌈
Eve geldiğimde tahmin ettiğim gibi babam salonda beni bekliyordu.
"Nerdeydin"
"Arkadaşımlaydım"
"Kimmiş bu arkadaş?"
Sen tonu öfkeli çıkıyordu. Neden bukadar sinirlenmişti ki bu ?
"Sıradan bir arkadaş baba. İstanbul'a döneceğim için buradakilerle vedalaşıyorum"
"Seni uyarmıştım Kristen. Gece yarısına kalmayacaktın. Artık seni okula Taylor bırakacak ve geri de o alacak yeteri kadar vedalaşmışsındır."
"Sen ciddimisin?!"
Yanına yaklaşıp ona öfkeli gözlerle baktım. Tanrım ciddi olamazdı.
"Her dakika senden daha çok nefret ediyorum baba(bu kelimeyi kusar gibi söylemiştim)
Hızlı adımlarla odama çıkıp kapıyı kilitledim. 2 günüm kalmıştı sabredebilirdim. Hemen duşa girdim. Çok yorgundum. Duştan çıktığımda saçımı zor kuruttum. Üstümü giymeye şuan çok üşendiğim için bornozumla yatağa uzandım. Alice'yle yaptıklarımız aklıma geldiğinde sırıtmadan edemedim. 1 sene sonra geçirdiğim en güzel geceydi.Sabah kapımın yumruklanmasıyla ayağı fırladım. Kapının kilidini açıp karşımda gözlerinden ateş püskürten Taylor çıktı karşıma.
"Seni mi bekleyeceğim lan üstüne bir şeyler giyip kahvaltıya in"
"Siktir git"
Taylor bana öfkeyle bakıp aşağı doğru inmeye başladı. Oruspu çocuğu kahvaltıda babamı ikna edip bu herifin bırakmaması için elimden geleni yapacaktım.
Hızlıca hazırlanıp aşağı indim. Canım hiçbir şey istemiyordu yine de babamı sinirlendirmemek adına birşeyler yemeye çalıştım.
"Baba"
"Efendim"
"Dün gece için özür dilerim Birdaha böyle birşeyle karşılaşmicaksın o yüzden kısıtlamana gerek yok okul çıkışı direk eve gelicem."
"Pekala. 1 dakika bile gecikme bu akşam misafirlerimiz var. Ve kızıyla ilgilenmeni istiyorum."
Ah harika onu başımla onaylayıp dış kapıya yöneldim.
Motoruma atlayıp okula sürmeye başladım. Otoparka girdiğimde motorumu parkedip okula yöneldim.
Sınıfa çıkmadan Alice'nin odasına yöneldim.Sonra dün gece yaptıklarımız için biraz utandım. Sevgilisi vardı onu sevdiğini biliyordum. Benden hoşlanmıyordu büyük ihtimalle zevk içindi her şey.Merdivenlerden çıkıp sınıfa girdim. Bella bugün gelmişti onun yanına oturup biraz sohbet ettik. Ona İstanbul'a tekrar döneceğimi söylediğimde bana İstanbul'a tatile gittiğini ve çok beğendiğini vesayre vesayre.....
Hoca girip derse başladığında içimde garip bir his vardı. Tenefüs çaldığında cüzdanımı alıp kantine ilerledim. Bella'da benimle geldi. Birer kahve alıp masaların birine oturduk.
O sırada gözüme Alice takıldı panikli bir hali vardı. Diğer dersi ekip biraz onunla konuşmaya karar verdim. Dünden sonra hiç konuşmamıştık.Bella'yla vedalaşıp hocaya rehber hocasının yanında olduğumu söylemesini istedim. Alice'nin odasına yavaş adımlarla ilerliyordum. İçimde o kadar garip bir his vardı ki.
Kapıyı yavaşça açtığımda bir kız cama yaslanmıştı. Kapıyı kapattığımda hızlıca arkasını döndü.
MAVİ GÖZLERİ VARDI. KUMRAL SAÇLARI GAMZELERİ KIPKIRMIZI DUDAKLARI VARDI
ANNNNAAAAAAAAAA ????!!!!!!!!Anna'dan...
Hayatımın aşkı tam karşımda ağlıyordu. Ona koşup sarılmamak için kendimle savaş veriyordum.
"Kendi hataların yüzünden neden ağlıyorsun Kris"
Bana doğru yaklaştı. Kaçmak istiyordum ama ayaklarımı kıpırdatamadım.Ellerini yüzüme koyduğunda sanki vücudumda binlerce kelebek etkisi hissettim. İlk gün ki gibiydi.Koluma hafif bir cimcik attı.
"S-sen gerçeksin nasıl olur?"
"Şuan karşında olmam hiçbir şeyi değiştirmeyecek Kristen. Sen benim için bittin. Belki buraya geldiğini affedebilirdim. Yetmezmiş gibi Alice'yle öpüştün. Ben senden başkasını düşünemezken bir zamanlar alnına "benim" yazmak istediğim kadının dudakları başkasındaydı. Kimseye güvenme benim burda olduğumu biliyordu ve senden sakladı. İyiliğini düşünüyor mutlu ol Kristen."
Kapıya dönüp Kristen'ın konuşmasını beklemeden koştum. Nereye kaçacağımı bilmiyordum. Gözlerim dolmuştu. Okuldan çıkıp sahil kenarına ilerledim ve gözyaşlarımı serbest bıraktım.
Alice'den...
Kantinde hocalarla sohbetimiz bittiğinde odama doğru ilerledim. Ayaklarım zar zor gidiyordu. Odamın olduğu kata geldim ve ağır adımlarla odama ilerlemeye başladım. Kapıyı açıp içeri giri...... KRİSTEN
"Kristennnn noldu s-sen iyimisin"
"Dokunma Bana ! Beni kandırdın bukadar mı salaksın aynı okulda olduğumuz halde hiç karşılaşmayacağımızı düşündün lan! Neden sakladın bunu benden onu Ne kadar sevdiğimi özlediğimi bilmiyormusun eğer onun burda olduğunu bilseydim değil seninle yatağa girmek 1 metre yakınına bile yaklaşmazdım lan. ŞİMDİ SENİN YÜZÜNDEN BENDEN NEFRET EDİYOR NEFRET! O GÖZLERDE EN UFAK SEVGİ BİLE YOKTU. BENİM BIRAKTIĞIM ANNA BU DEĞİLDİ. REHBER ÖĞRETMENLİĞİNE SOKAYIM."
Onun odadan çıkışını izledikten sonra hıçkırıklarımı serbest bıraktım. Neden onlara önceden söylememiştim. Kristen ne derse haklıydı. Artık ona yaklaşamayacak dost olarak bile konuşamayacaktım...
Kristen....
Bütun okulda deli gibi dolaşıyor Anna'yı arıyordum. Bu gerçek olamazdı bugün yaşadıklarım gerçek olamazdı. Hiçbir şey bilmiyordum. Onun buraya Ne zaman geldiğini Alice'yle ne zaman tanıştıklarını hiçbir şeyi bilmiyordum. Deli gibi onu arıyordum. Okulda olmadığını anladığımda otoparka inip baktım. Kırmızı Mercedes'i burda değildi. Gitmişti.
Olduğum yerde çöküp ağlamaya başladım. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. En son Anna'yı terkederken bukadar ağlamıştım. Beynim hiç çalışmıyordu. İstanbul'a gidip onu bulacaktım meğerse o burdaymış ve ben onu kaybetmiştim.
Motoruma atladım ellerim titriyordu. Beynim durmuştu. Gözyaşlarım yüzünden önümü tam olarak göremiyordum bile. Motorumu çalıştırıp son sürat gaza bastım. Bütün şehir dolaşacak onu bulacaktım.Arabaların arasından drift yaparak ilerledim nereye gittiğimi bilmiyordum.Kendimi hergün geldiğim barda buldum. İçeri girip tekila istedim.
1-2-3 kafam yavaş yavaş güzelleşmeye ve kendime gelmeye başlamıştım.
Tam kenarda geçen ki çocuğu gördüm. Mia'nın beni uzak tutmaya çalıştığı çocuk.Ona doğru ilerlerken yanındaki biriyle bir şey konuşuyordu. Ona doğru geldiğimi farkettiğinde yanındakine sonra görüşürüz anlamında bir şeyler diyip bana doğru ilerledi.
"Ne için geldiğini biliyorum."
"Sadece şuan şimdi istiyorum. Bana o iğneyi yap."
Cüzdanımı açıp içinde ne kadar para varsa ona verdim. Parayı alıp elimden tuttu ve beni üst kata sürüklemeye başladı.
Üst kata geldiğimizde cebinden bir anahtar çıkarıp açtı. Oda da ne bok arasanız vardı.
Yatağa uzandım. Başım dönüyordu. Boynuma bir şey sürdükten sonra iğneyi yaptı. Kanıma karıştığını hissedebiliyordum. Başım dönüyordu hiçbirşey göremiyordum.Piçin yanıma uzandığını gördüm. Burdan gitmem gerekiyordu.
"Aşağıda telefonum kaldı alıp geliyorum."
"Dikkat et güzelim."
Güzelimmiş feriştahını siktiğim.!
Merdivenlerin başına geldiğimde burdan inersem büyük ihtimal yuvarlanacaktım. Kenarlardan tutunup öpüşen çiftleri atlatarak sonunda alt kata indim. Sendeleye sendeleye çıkışa yöneldim. Motoruma bindim. Beynim hiçbirşey düşünmüyordu. Vücudum yanıyordu. Motora zor da olsa bindim. Gözlerimi kırpıştırdığımda tam karşıdan bana koşarak gelen mavi gözlü bir kız gördüm. Haşın etkisi kendini gösteriyordu.Ah Anna ne kadar güzelsin.
Motorumu çalıştırıp gaza yüklendim. Ne yaptığımı bilmiyordum ve şuan en az 200'le gidiyordum. Önümde hiçbirşey görmüyordum. Seste duymuyordum. Sadece ilerliyordum. Gözlerimi bir kez daha kırpıştırdığımda tam karşımda bir kamyon vardı.Ölümden korkuyormuydum?
Hayır.
Bir yaşama sebebim varmıydı?
Hayır.
Beni seven biri?
Hayır.
Peki yA sevdiğin biri?
EVET.!Ne yaptığımı anladığımda direksiyonu hızlıca çevirdim ama artık çok geçti. Duyduğum son ses çığlık sesi gördüğüm son şey mavi gözlerdi ........
Her kötü sonun güzel bir başlangıcı vardır. Kitabı yazarken hissediyorum. Kendimi o an herşeyi gören göz yerine koyuyorum ve akışına bırakıyorum.
Sezon finali hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir