Alice'den...Hastaneye geldiğimde asansöre binip odama doğru gittim Clariseyle selamlayıp yerime geçtim.
Bahsettiği kişinin gelmesine 30 dk felan kalmıştı. Biraz Kristen hakkında araştırma yapmaya karar verdim. Bilgisayarımı açıp Facebook a girdim. Onun ismini yazdığımda 50k takipçisiyle hemen çıkmıştı karşıma. Profilinde motoruna binmiş sexi bir pozu vardır. Fotoğraflarını her kurcalamamda onun hakkında bilgi sahibi olmaya çalışıyordum.Arkadaşlarıyla fotoğraflarını gördüğümde bunların Türkiye'den olduğunu anladım.
Eğlenceli bir hayatı var gibi gözüküyordu. Yani onu dışardan gören biri öyle derdi. Ama ben öyle olmadığını biliyorum. Hayatından sıkılmıştı sanki. Ben onu izlerken kapım çaldı. Gelen Clariseydi saate baktığımda 1 saat geçtiğini gördüm. Ne ben bir saattir Kristenin fotoğraflarına mı bakıyordum?
"Misafiriniz geldi. İçeri alıyorum"
Başımla onayladım .
Clarise kapıyı kapatmadan içeri bir kız girdi.
Esmer mavi gözlü ama gözlerinin altımdaki morlukları görebiliyordum. Göz göze geldiğimiz de içim titredi çünkü bana bir canavarmışım gibi bakıyordu.
Yanına gidip elimi uzattım
"Merhaba ben Alice seninle iyi anlaşacağımızı düşünüyorum"
Önce elime sonra da bana bakarak elimi sıktı
"Anna"
Anna ??? Türkiye'den geldi ??? Mavi gözlü.. yok canım o değildir o değil demi?
"Bana hiç bir şey sormayıp 1 saat burda konuşuyormuş gibi yapsak olmaz mı.?"
"Hayatında bazı değişiklikler yapmak istemiyor musun Anna? Hayır olmaz ben soru sorayım sende cevapla bana bir şey anlatmak zorunda değilsin anlaştık mı?"
Bıkkın bir şekilde bana bakıp kafasıyla onayladı. Ona oturmasını işaret ettiğimde oturdu. Bende masama oturdum. Ona direk gözlerine bakıyordum.
"Öncelikle buraya isteyerek gelmediğin her halinle anlaşılıyor. Ailenin seni buraya göndermek istemesinin sebebi nedir Anna?""Klasik sorunlar. Kötü alışkanlıklarım. Ha bide aileme lezbiyen olduğumu söylediğimden beri gezdiriyorlar her defasında aynı şeyleri anlatmaktan bıktım kısacası özet geçiyorum . Bir kadın tarafından terk edildim. Hayatımın aşkı tarafından ama içimde her an karşılaşacakmışız gibi bir his var. Ondan nefret ediyorum gördüğüm yerde güzel bir sikeceğim.Tıpkı son gece onun bana yaptığı gibi.
Gözlerine baktım. Kristen'ın bana anlatırken gözlerindeki ışıkla aynıydı şok olmuştum ne diyeceğimi bilmiyordum. Ama emin olmak için sordum"O kızın nerede olduğunu biliyormusun"
"Evet şuan bu ülkede Paris'te yani bana yazdığı notta o vardı onunla hiç karşılaşmamayı umut ediyorum(!)Güzel eğlencemi yaşıyorum sayesinde çok güzel şeyler keşfettim. Bir insana sigara bu kadar güzel hissetirirmiymiş Yeşil canavarım demekki böyle hissediyormuş."
Bana bunları anlatırken ve Kris dediğinde sesi kısılmış içi titremişti. Napacaktım ne diyecektim hiç bir şey bilmiyordum. Adeta şok olmuştum. Sabah Kristen bana Anna'yı anlatırken şimdi Anna bana Kristen'ı anlatıyordu. Ama içimden Anna'ya öfkeli olduğumu farkettim. Neden??? Onun hiç bir suçu yok VE onu bu hale getiren kişi Kristen . Neden ona değilde karşındaki kıza kızıyorsun???
"Sen iyimisin? Şimdiye bana unutacağımı onu görsem bile artık eskisi gibi heyecanmayacağımı söylemen lazımdı"
"İnsan ilk seviştiği kişiyi unutabilir mi Anna sen buna inanıyormusun?"
"SEN BUNU NERDEN BİLİYORSUN"
Ne yaptığımı inanın bende bilmiyorum . İlk kez ne diyeceğimi bilmiyordum. Dilimi yutmuştum sanki. Yutkundum. Anna'nın bana baktığını hissedebiliyordum. Bir şeyler söylemem gerekti. Ona Kristen den bahsetmelimiydim. Hayır bu ikisi içinde kötü olurdu(!)
"İçgüdü diyelim. Laflarındaki ufak şifrelerden anladım. Ama Birdaha onu görmiceksin Anna eğer seni sevseydi bırakıp gitmezdi değil mi? Güzel kızsın. Lezbiyenlik konusuna takılma burda çok fazla eşcinsel var ve kimse eşcinsellere karşı önyargılı değil.Sigara içki bunlar bir çözüm değil. Kendine zarar verince eline ne geçiyor?"
"Hiçbirşey ama kafam güzelken onu hatırlamıyorum."
"Onu unutmak için kimseye ihtiyacın Yok. Başkasına şans vermeyi denedin mi hiç?"
"Daha 1 hafta oldu. Daha dün Paris'e taşındık. Ama onu çok özledim Alice. Onsuz 1 saniye bile yapamazken bir haftadır neler çektiğimi kimse bilemez. 1 hafta içinde nasıl başkasına şans verebilirim"?
Hayatımda ilk defa düşünmeden ne diyebileceğimi bilmeden konuşuyordum. Kristen ın da onu özlediğini biliyordum.Ne yapmam gerekiyordu . İkisi içinde sağlıklı olan karar hangisiydi?Medya:Anna
Heyecanlı sanki HA görüşlerinizi ve bundan SONRA ne olmasını istediğinizi yazın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir