6

4.1K 170 16
                                    

Okula girdiğimde teneffüstü.Rahatladım 2. derse midem bulandığı için girmediğimi söyleyip bir sonraki derse girdim. Sınıfa girer girmez zaten bütün gözler bana dönmüştü. Bella'nın yanına oturdum. Bana önceki derse neden girmediğimi sorduğunda midem bulanıyor dedim.
"Kristen dudağında,köprücük kemiğindeki ve parmağındaki piercingler çok güzel duruyor. Hangisi daha çok acıdı?" Ona dil çıkararak dilimdeki piercingi gösterdim. "Bu"
Bella şaşırmış gibi bana baktı. Gözlerine 2 saniye bakıp sırıtarak önüme döndüm.
Tabiki sınıfa müdürün geleceğini bilmiyordum. Sınıfa girip bir şeyler zırvaladı yeni rehber hocası mı neymiş .
Gözlerimi cama dikip denize baktım.
Sınıfa yeni biri girmiş olacak ki herkes ayağı kalktı. Bende ayağı kalktım. Kadın oturun dediğinde ses tonundan bukadar etkileneceğimi bilmiyordum.Yerime oturup gözlerimi denizden çekerek gri renkli gözünü bana dikmiş olan kadına baktım.
Bu az önce sahilde ki kızdı.İnanamıyordum yaklaşık 10 saniyelik bakışmamızdan sonra gözlerine tutulduğum kadın müdürün sesiyle ona döndü. Amına kodumun müdürü şu anı bozmasan ne var  ?
"Hocam bundan sonrasını size bırakıyorum"diyerek kapıdan çıktı.
Kadın masasının üstüne oturup"Ben Alice,yeni rehber öğretmeninizim. Sizinle önce tanışmak istiyorum. Son sınıfların arasında en geveze sınıf olduğunuzu duydum. Şu düzeni bir bozsak mı?" diyip sırıttı. Tanrım gamzesi var ! Anna 'nın kilere çok benziyor hemde. Aklıma yine onun ismi gelmişti. Bunda kendime engel olamadım. Gözlerim dolmuştu.Alice'nin yanına gidip "tuvalate gidebilirmiyim" diye sordum .
Bir kaç saniye gözlerime bakıp eliyle kapıyı gösterdi. Hemen bu kattaki tuvalete koştum. Suyu açıp yüzümü yıkadım. Onu çok özlemiştim. Hem de çok. En çokta ona birdaha sarılamayacağıma,güzel gözlerine bakamayacağıma yanıyordum. Kolay kolay ağlamazdım. Ama şuan okadar kötüydüm ki. İçimdeki bütün birikmişlikleri kusasım vardı. Daha fazla dayanamayacağını anlayarak gözyaşlarımı serbest bıraktım. Gözümü kapatmış,sessiz sessiz ağlıyordum.O sırada tuvaletin kapısının açıldığını duydum. Gelen her kimse bana bakmadan işini halledip siktirip gitse iyi ederdi. Arkamda bir el hissettim. Ama bu vücudumda binlerce kıvılcımı sanki serbest bırakmıştı. Hızla arkamı döndüğümde o gri gözlere rastladım.
"İyimisin" diye sordu bana Alice.
"İyiyim."
Cebinden peçete çıkarıp bana daha fazla yaklaşarak gözyaşlarımı sildi.
Arkamı dönüp yüzümü yıkadım. Ve aynadan kendime baktım.O gri gözlere bakmamak için ne kadar savaş versemde Alice'nin gözlerine baktım. Oda gözlerini bana kenetlemişti sanki. Ona dönüp "Siz dersinize gidin, benim biraz işim var bugünlük derslere katılmicam" diyip kapıya doğru ilerledim.
Alice kolumdan tutup beni kendine çekti. "Neyin var Kristen?"
"Adımı nerden biliyorsunuz"
"Sınıftan çıkınca çocuklar sayıklamıştı"
Ben hiçbirini tanımıyordum ama onlar ismimi biliyordu.
"Hiç, eskiler aklıma geldi de biraz hava alsam iyi olacak"
"Rehber öğretmeni olduğumu biliyormusun"
"Ne farkeder?"
Göz devirip bana daha da yaklaştı."İnsan bazı şeyleri hatırlayınca yalnız kalmak doğdu değildir Kris. Ağlama krizine girmeni istemiyorum.Hiçbir öğrencimi ağlarken yakaladığımda bırakmam. O yüzden ya bana derdini anlatırsın yada burda böyle dikilmeye devam ederiz."
Şaşkın şaşkın ona bakıyordum. Ama içimde garip bir şeyler oluyordu. Salak kendine gel.
"Eğer sizi ilgilendiren bir şey olsaydı anlatırdım o yüzden kusura bakmayın dersinize dönseniz iyi edersiniz. İlk günden sınıfı bırakıp giden bir öğretmen hoş karşılanmaz."
Kolumu sıkan kolumdan kurtulup hızlıca kapıya doğru yöneldim . Merdivenlerden koşar adım inip motosikletime gittim. HAY SİKEYİM. Çantam sınıfta kalmıştı.Kapıdan geri girip sınıfıma doğru çıkmaya başladım. Tam bizim kata girerken Alice'nin sınıfa doğru ilerlediğini gördüm.
"Sanırım biraz konuşmanın iyi geleceğini anladın."
Ne konuşması. Bir dakika ben, ben az önce Anna için ağlamıştım ama şuan aklımda değildi. Birden aklıma güzel bir fikir geldi.
"Rehber hocaları öğrencileriyle böyle ayak üstümü konuşur? Okul çıkışı biyerlere gitsek. Sanırım konuşma iyi gelebilir."
Alice şaşkın şaşkın bana bakıyordu . İçimden ne kadar tatlı olduğunu düşünürken sınıf kapısını açıp içeri girmemi işaret etti.
Sınıfa girdiğimde herkes bana bakıyordu. Hızlıca yerime geçip Bella'ya "lütfen soru sorma" dedim.
Oda aralanmış ağzını kapatmıştı.
Alice ellerini çırpıp bütün dikkati üstüne topladı. Gözlerimi ondan ayıramıyorum.

"İlk günden sizi sıkmak istemediğim için ders konusunu sonraya erteliyorum. Arada sırada derslerinize girip ufak şeyler anlatacağım. Ama bana bir öğretmen gibi değil bir arkadaş gibi bakmanızı istiyorum. Okulda başınız sıkıştığında yada tavsiye almak için gideceğiniz bir kapı gibi düşünün beni.Bu yıl son seneniz hepinizin içinde bir gerginlik gelecek kaygısı illa ki vardır. Ama unutmayın bu yıl lise bitiyor tabi sınıfta kalmazsanız. Üniversiteye geçtiğinizde liseyi çok özliceksiniz. Kendinizi ikiye ayırmanızı istiyorum. Bir yanınız ders çalışırken diğer yanınız bu yılın son seneniz olduğunu hatırlatarak yapmak isteyeceği herşeyi yapabilir. Her insanın bir dönüm noktası vardır. Odam bir alt katta ve ne zaman isterseniz beni bulabilirsiniz. Teşekkürler."

Alice o sıkıcı konuşmasını yaparken ben sadece onu izliyordum. Mükemmel fiziği, dudakları, gözleri...
Ben onu izlerken zil çalmıştı. Vakit kaybetmeden Alice'nin yanına gittim.
"Ben sizinle bir okul odasında değil. Dışarıda konuşmak istiyorum.Bana arkadaş gözüyle bakın demiştiniz. Eğer işiniz yoksa çıkışta beraber biryerlere gidelim mi?"
Alice önce şaşırmıştı. Bu teklifi kimsenin yapmadığını düşünerek sırıttım.
"Tabi ki odamda buluşuruz"
Masadan çantasını alıp yanımdan geçti ve o mükemmel kokusu burnumu doldurdu.
Diğer derslerde uyumuştum. Sonunda okul zili çaldığında koşar adım Alicenin odasına gittim .
"Nereye gidiyoruz"
"Benim bildiğim güzel bir yer var eğer motosikletime binmekten korkmazsanız orada konuşmak isterim"
"Hız yapmayacaksın ama?"
"Söz veremem"
"Anlaştığımızı umut ediyorum"diyerek askılılardan çantasını alıp çıkışa doğru ilerledi.


Woowıw acaba Kristen ona Anna dan bahsedecek mi ?
belki de Kristen sadece onunla vakit geçirmek istiyordur. Siz neler düşünüyorsunuz ?

Bir ruha aşık oldum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin