Biraz farklı bir son yapmak istedim. Bazılarınızın hayalinin bu olmadığını biliyorum:)30 yıl sonra .
"Brad bebeyim koşma terleyeceksin."
"Tamam annanne"
Ah şu çocuklar diye geçirdi içinden Alice.
Kristen'dan 3 çocuğu vardı. 2 si evlatktı. Birini tüp bebek tedavisiyle yapmışlardı.
Brad onların tek torunuydu.18. Yaş gününü kutlayacaklardı yarın.
Deniz kenarında elinde kahvesini yudumlayan sevgilisine baktı Alice. Kesin onu düşünüyor dedi içinden. 30 yıldır unutmamıştı. Ondan en ufak bir iz almadığı halde. Şimdi mi unutacaktı. Gri bastonunu alıp içeri girdi Alice.Köşede oturan annanesinin yanına koştu Brad. Ona arkadan sımsıkı sarıldı. Sanki ağzında bir şeyler geveliyordu.
Kristen bunu anladığında "Tamam Alice'ye söylemicem çıkar ağzındaki baklayı.""Çıtır annanem benim. Şey biliyorsun adaşın Kris ile bayadır çıkıyoruz ve biliyorsun o yetim. Küçükken bir kadın onu sahiplenip büyütmüş yarın partiden sonra onu bizim balıkçıya çağırdım o kadınıda getirecekmiş yanında. Kadın senin yaşlarında sende benimle gelirmisin.?"
"Bir şartla"
"Söz içtiğini Alice'ye demicem."
"Ah şu veletler"
"18 yaşındayım ben."
"Ha 5 ha 18 hepiniz aynısınız"
Brad yaşlandıkça Kristen'ın çok tatlı ve çekilmez olduğunu düşünüyordu. Yanağına kocaman bir öpücük kondurup sevdiği kızı aradı.
Açmıyordu. 2-3 kez tekrarladığında Brad endişelenmeye başlayıp kızın evine gitmeye karar verdi.
Onu eve bir kaç kez kendisi bırakmıştı o yüzden yolunu biliyordu.Yaklaşık 15 dakika sonra eve geldiklerinde Brad hızla arabadan indi. Evin önünde ambulans vardı ve Kris sedyeyle kaldırılan kadının arkasından hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Brad koşarak sevgilisine sarıldı. Sedyede oldukça yaşlı bir kadın yatıyordu. Büyük ihtimalle onu büyüten kadındı.Sevgilisini alıp arabadına bindirdi ve ambulansın arkadından sürmeye başladı.
"Sakin ol ona bir şey olmayacak."
"Uzun zamandır öksürük krizleri tutuyordu. İlk defa bukadar kötü oldu. Onun için endişeleniyorum Brad. O benim hayattaki tek varlığım."
Sevgilisine cesaret verme amacıyla elini öptü Brad.
Hastaneye vardıklarında ikiside hızla arabadan indiler.
Kadını yaklaşık 2 saat içeride tuttuktan sonra sonunda görmemize izin vermişlerdi.
Doktor bunun akciğer kanseri belirtisi olduğunu söylemişti. Kris'in dediklerine göre çok sigara içen biriydi.İçeri girdiklerinde Kris koşarak anne saydığı kadına sarıldı.
"Hey ölmedim ama biraz daha sarılırsan kemiklerim kırılacak kızım."
Kris yanağına bir öpücük kondurup ondan ayrıldı. Aklıma gelen ani şeyle
"Biraz daha sigara içersen öleceksin anne bundan sonra içtiğini görmek istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
Chick-LitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir