Dikkat +18
Alice'den
Kristen arabaya bindiğinde kendimi biraz toparlayıp sürücü koltuğuna yerleştim. Beni öpmüştü. Onu ilk gördüğüm zamandan beri bunun hayalini kuruyordum ama o beni öpmüştü.Öpücüğüne ne kadar karşılık vermek isteyip onu bırakmamak istesemde Mia'ya yapamazdım bunu onu aldatamazdım.Kafam o kadar karışmıştı ki 22 yıllık hayatımda ilk defa kendimi bukadar çaresiz hissediyordum. Zaten birazdan Kristen'a Anna'dan bahsedecektim.Bizi otoparkata gördüğüne emindim kaçarım yoktu artık ne yapacağımı bilmiyordum. Geldiğimiz yer boyunca hiç konuşmadık. Arada ona bakıyordum. Kafasını cama dayamış düşünceli bir hali vardı. Beni öptüğüne pişmanmıydı?Dedikleri doğrumuydu? Benden gerçekten hoşlanıyormuydu. Onu sahil kenarındaki klübeme getirmiştim. Burada toplam 15 tane klube vardı. Arabayı park edip hiçbir şey demeden indim.Oda beni takip etti. Çantamdan kulübenin anahtarını açıp içeri girdim Kristen'da girdiğinde kapıyı kapattım. Kulübenin içi güzeldi üstü camdan olduğu için yıldızları seyredebiliyordum. Burası bana huzur veren tek yerdi ve buraya benden başka kimse gelmemişti. Kristen ilk olmuştu.
"Alice buraya bayıldım."
"Beğenmene sevindim otursana bende yiyecek bir şeyler hazırlim"
Kenardaki koltuklara oturup dışarıyı izlemeye başladı.Burada kıyıya çarpan denizin sesi dışında hiçbirşey yoktu.
Dolabı açtığımda içinde biradan başka bir şey olmadığını gördüm. Dışarı çıkıp güvenliğe pizza ve suffle söylemesini istedim.İçeri geri girdiğimde Kristen hala bıraktığım yerdeydi. Ayağı kalkıp yanıma geldi:
"Sigara içip geliyorum"
Dışarıda denize doğru ilerlemeye başladı. Kayaların birine oturup sigarasını yazdı. Bir insana sigara bukadar yakışabilirmiydi?
Beni öptüğünde onunla yaşamak istediğim okadar fantezim vardı ki. Gözlerini denize dikmiş bense ona dikmiştim. Birazdan Anna'yı öğrendiğinde ne tepki verecekti? Onu kaybedecektim biliyorum ama ikiside birbirlerini hala çok seviyorlardı. Kristenin kafasına girip ona engel olamazdım. Sigarayı dışarı üflediğinde içimde kelebekler uçuyordu. O dumanı ağzıma üflemesi için neler vermezdim.
Ben onu izlerken sonunda sigarasını söndürüp ayaklandı. Ne yapacağımı bilmeden önüme dönüp telefonu elime aldım.
Kapıdan içeri girip kapıyı kapattı.
"Buraya sık sık gelirmisin?"
Başımı telefondan kaldırıp ona baktım. Yanıma oturmuş ve gözlerini gözlerime kenetlemişti. Sigara kokmuyordu sanırım büyüleyici kokusu daha üstündü. Mia sigara içip yanıma geldiğinde ondan tiksinirdim ama Kristen'dan tiksinmiyordum.Sonra sorusuna cevap vermediğimi hatırladım.
"Sık sık değil. Arada bir ve Kris buraya getirdiğim ilk kişisin:)"
"Ciddimisin?"
"Evet"
Kristen'ın gözleri tekrar dudağıma kaymıştı. Koltukta bana yaklaştığını anladım. Bunda kendimi tutmayacaktım zaten herşey bitecekti onu tatmam gerekti. Bende ona yaklaştığımda şaşırdı ve gülümsedi. Ah o cazibesi.
Aramızda hiç mesafe kalmamışken nefeslerini hissettim.
Tam onu öpecektim ki kapı çaldı.
Ah siktir!
Hemen yerimden kalkıp kapıya yöneldim. Gelen pizzacıydı çantamdan para çıkartıp ödedim üstünü almadan kapıyı kapattım. Masaya koyduğumda Kristen'ın of çektiğini duyunca gülmeden edemedim. Sanırım biraz sesli güldüm.
"Rövanşını alacağım biliyorsun değil mi?"
Dedikten sonra masaya oturdu pizza yerken okadar tatlı ve masumdu ki.
"Beni izlemen bittiyse yemeğini yermisin güzelim"
Yanaklarımın kızardığına emindim.Oda anlamış olacak ki yanağıma hafif bir öpücük kondurdu.
Bu hissi biliyordum. Bu hissi bana Mia'ya deli gibi aşıkken o veriyordu.
Sessizce yemeğimizi yediğimiz de Kristenin gözleri altın bulmuş gibi açıldı.
"Ahhh suffleeeee buraya geldiğimden beri hiç yemedim bu yiyecek benim hayatta en sevdiğim şey Alice"
"Suffle sevmeyen ölsün"
"Ölsün"
Dikkatimi suffleye verip yemeye başladım. Ah tanrım tadı çok güzel ve hala sıcacıktı gözlerimi kapatıp sufflenin keyfini çıkarırken dudaklarımdaki eli hissetim.
Ani bir şekilde gözlerimi açtığımda Kristen'ın dudakları bana yaklaşıyordu. Dudağımın hemen kenarına masum bir öpücük kondurarak
"Sufle kalmışta onu temizledim."
"Hıhı"
Yemeklerimiz bittiğinde beraber toplayıp Kristen'ın elinden tutarak onu dışarı sürükledim. Gözden kaçırdığı bir yer vardı kulübemin hemen sağ tarafında bir yol vardı hala elinden tutuyordum ve bırakmaya niyetim yoktu. Gerçi oda şikayet etmiyordu.
Yoldan geçerek onu geleceğimiz yere götürdüm. Elini bırakıp gözlerine baktım.
Ağzı bir karış havadaydı. Bu halde okadar tatlı oluyordu ki.Zaten bu kızın her hali tatlıydı. Hayır bazen daha sexi oluyordu.
"A-Alice ben buraya bayıldım."
"Kim bayılmaz ki hadi gel."
Geldiğimiz yer bir banktı. Ama normal bir bank değildi.Çiçeklerle döşenmiş etrafında şelale vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
Literatura FemininaDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir