22

1.8K 106 6
                                    

Gözlerinde özlem,arzu,hüzün....
Elini duvara koyup beni arada hapsetmişti. Gözlerimin derinliğine bakarken bu his o kadar tanıdık geliyordu ki. Bu kızı hatırlamaya çalışıyordum ama hep bir maske vardı. Emma Emma Emma. Zihnimde bu isme dair hiçbir şey yoktu. Kendime gelmem lazımdı. Evlenmek üzere olduğum bir sevgilim vardı. Bu kız herkimse geçmişte kalmıştı.
Geçmiş mi ? Bu kızı gördüğümden beri sanki geçmişimi bulmuştum. Kokusu gözleri gamzelerii..
Herşey o kadar tanıdıktı ki ama lanet olsun ben bir şey hatırlamıyordum.
Dudaklarımı tam öpeceği zaman eğilip kollarından kurtuldum Ve arkasına geçtim. Arkasını döndüğünde anlam veremediğim duygularla karışık gözleriyle bana bakıyordu.

"Kimsin sen.?"

Cevap vermek yerine bana yaklaştı. Bornozumun ipini çözüp beni çırılçıplak bırakırken sadece yutkundum. Elleriyle vücudumda gezinirken göğsümün üstündeki kalbimde durdu.

"Buranın en derinindeyim. Üstünde başka bir insan olsanda ben kalbindeyim Kristen. Orda 23 yılımız var.4 yılını her ne kadar birbirimizden habersiz geçirmiş olsakta bu kalp aynı anda birbirimiz için atıyordu. Seni seviyorum kadınım."

Gözünden bir damla yaş aktığında silme isteğimi bastırıp geri çekildim. Hiçbir şey demeden yerdeki havluyu alıp odama koşar adımlarla çıktım.
Seni seviyorum dedi.
Seni seviyorum.
Seni seviyorum.
Arkamdan kapıyı kapatıp balkona çıktım. Çırılçıplaktım.Yıldızlara baktım. 4 yıldan bahsediyordu. Bu kız benim eski sevgilim miydi? Ve en önemlisi rüyalarımda yüzünü görmediğim ama hissettiğim kadın bu kızmıydı? Kapı sesiyle aşağı baktım. Biraz ilerledikten sonra arkasını dönüp bana baktı. Vücuduma değil sadece gözlerime bakıyordu. Bana birşeyler anlatmaya çalışıyordu gözlerinde. Kafamı çevirmek istesemde yapamıyordum. Sadece gözlerine odaklanmıştım. Mavi gözler mavi gözler...Zihnimde canlanan görüntüyle gözlerimi kapattım.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
5 yıl önce
Yazardan
İki kadının mutluluğu gözlerinden anlaşılıyordu. Dövmeci o yüzden rahattı. İkisine sanatkar aynı dövmeyi yapacaktı. Yeşil gözlü kız ilk ben yaptırayım dediğinde mavi gözlü kız biraz inatlaşsada sonunda kabul etti. Yeşil gözlü kızın ilk dövmesi değildi. Vücudunun çeşitli yerlerinde küçük semboller vardı. Ama mavi gözlü kızın ilk dövmesi olacaktı bu. Yeşil gözlü kız uzanıp karnını açtığında adam makineyi çalıştırıp işe koyuldu. Kızın canı biraz yansada belli etmiyordu. Biliyordu bu acıyı. Kadının işi gittiğinde sıra mavi gözlüye gelmişti. Kız korksada sevgilisinin gözlerindeki heyecandan cesaret buluyordu. Yeşil gözlü kız onun elini sıktığında bütün korkusu geçmişti sanki. Sevgilisinin kalktığı yere uzanıp karnını açtı Ve gözlerini sıkı sıkı kapattı. İlk başta canı çok yansada sonra alışmıştı. İşi bittiğinde ayağı kalkıp aynadan dövmesine baktı. Çok güzel olmuştu. Arkada onu izleyen sevgilisine yaklaşıp dudaklarına kısa ama tutkulu bir öpücük bıraktıktan sonra"pişman olmayacağım bir şeyi daha seninle yaptım. Seni seviyorum Kristen.
Yeşil gözlü kız korkuyordu. Karşısındaki kadın dünyanın en iyi insanıydı. Ve onu herkesten koruma isteği vardı. Dişi sinekten bile kıskanıyordu onu.
"Bende seni SEVİYORUM A..... "
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Gözlerimi açtığımda sol gözümden düşen bir damla yaş tam elimin üstüne düşmüştü. Elime baktığımda baykuş dövmemin üstünde duruyordu. Hemen karşımda onu aradığımda çoktan gitmişti. İçeri geçip üstüme beyaz bir gömlek geçirdikten sonra sigara paketini alıp aşağıdaki salıncağa oturdum. Denize ve sonsuz gökyüzüne bakıyordu. Onlara odaklandım. Çünkü düşünmek istemiyordum. Düşünürsem kafayı yiyeceğim için düşünmek istemiyordum. Ama yıldızlara bakarken bile onun yüzü geliyordu aklıma. Ayağı kalkıp güzel bir çığlık attım. Keşke tekrar hafıza kaybı geçirsem ve o kadını hatırlamasam..
Kimi kandırıyorsun sen Kristen? O senin geçmişin. O senin sevdiğin kadın.

Bir ruha aşık oldum (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin