Gözlerimi açtığımda sarışın gri renkli ve benden yaşça büyük olduğunu anladığım bir kız beni izliyordu.Ona baktığımda hemen gözlerini denize doğru çevirdi. Kızın gözleri çok güzeldi oysaki. Neyse diyip oturduğu bankın önünden geçip yürümeye başladım. O sırada arkamdan bir ses "Hey" dedi. O sarışın kız olduğunu umut ederek sırıttım. Ama karşımda dün gece barda kavga ettiğim kızı gördüm.
"Senin ne işin var burda?"
Soruma neden kahkahayla cevap verdiğini anlamamıştım. Yanıma yaklaşarak fısıltıyla "Dün gece altımda inlerken neden sormadın bu sıruyu?"
"Ne ?"
Tek kaşımı kaldırarak sormuştum bu soruyu.
Gözlerimi kapatıp dün geceyi düşünmeye başladım.
Hay sıçayım ya.
Dün gece seximizin en şehvetli dakikalarında onu üstümden atıp odadan çıkmıştım. Arkamdan gelip onu o halde bırakmamam için yalvardı sonra küfürleştiğimizi hatırlıyorum.
"Ciddi misin sen? Hangi aptal bu kadar güzel bir anı ortada hiçbir şey yokken bozar ki?"
Sahi dün ne olmuştuda kaçmıştım?
Konuşmama izin vermeden devam etti."Aman neyse. Sanırım aynı okuldayız. Kendini bana bu gece affettirebilirsin." dedi göz kırparak.
Of Tanrım eğer gerçekten varsan neden evrendeki bütün aptallar beni buluyor.
"Bak küçük beyin."dedim ona biraz daha yaklaşarak.
"Eğer o sırada kaçmışsam demek ki senin aldığın zevki ben almıyorumdur. Tek gecelik ilişki bile diyemiyorum buna çünkü yarıda kalmış.Yattığım biriyle tekrardan bir şey yaşamam o yüzden defol git çıkma karşıma."
Ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu. Söylediğim sözler ona sert gelebilirdi. Bana öfkeli bir bakış atıp omuz atarak okula doğru ilerledi.
O sırada sarışın kıza baktım. Dik dik az önceki kıza bakıyordu. İçimden onunla konuşmak için bir bahane üretmeye çalışıyordum. Ama sonra vazgeçtim. Tanımadığın bir kızla neden bu kadar çok konuşmak istiyorsun Kristen?
Sonra okula dönmem gerektiğini anlayıp yürümeye başladım. Arkamı dönmemek için çok savaş versem de arkamı dönüp sarışın gri renkli kıza baktım . Elinde sigarası beni izliyordu. Önüme döndüm. Yüzümde ufak bir sırıtma oldu ve ben sebebini bilmiyorum,okula doğru ilerlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir ruha aşık oldum (gxg)
ChickLitDüzenlenmiştir. Soluksuz oturup bitirecek bir kitap arıyorsanız bu kitap tam size göre ❤️ Finalde ağlamayan insan değildir