- Чу ли новината?? Ще имаме нов секретар, старата секретарка напуснала, защото се скарала с адвокат Евтимова. Без това не харесвах това момиче .. беше някак, досадна и с гаден парфюм, ъгх. Да видим кой ще заеме мястото сега, хаха. – на сутринта те посрещна твоята шефка с ехидна усмивка до ушите- адвокат Маринела Александрова. Само търсеше клюки.. и после си търсеше причина да те нахока и унижи, но нямаше избор освен да търпиш менопаузата й .. На моменти е готина адвокатката и може би заради тези моменти и без паричието я търпеше тази позиция... Мнеее, само заради безпаричието ще да е.
- Очаквах го. – ти се усмихна леко в отговор. – А! И добро утро, адвокат Александрова.- Нямаше смисъл да изразяваш истинското си мнение пред шефката. Така или иначе, няма да те чуе наистина какво казваш.
Малко след това адвокатката обърна дупе, измърмори ти тихо „добро утро“ и се запъти към в нейната стая, докато ти сочеше с пръст един куп документи за оправяне и редактиране.
- А и едно дълго кафе искам след 10 минути. С една лъжичка и половина захар и 6 капки млекце. Благодаря! – и се затвори в стаята.
„Старата секретарка е напуснала? Жалко, а ти я харесваше, а уж й харесваше работата на тая мацка. Ама верно, че другата адвокатка в кантората си е ужасна и крива!“ си мислеше докато бавно почна да правиш кафето на злата жена, която те помоли. Интересно ти беше ..кой ли ще й заеме мястото. От части се радваше за новия секретар .. малко разнообразие, нов човек, но сигурно също ще води баналните разговори като всички други. Надяваше се да не е някое ужасно надменно момиче, което само да те държи под напрежение в офиса.
- Ще откача ако е такава! – извика силно докато правеше кафе, след което се усети и сложи ръцете си на устата. Прекалено много се беше замислила, а нямаше нужда да се впрягаш чак толкова. Пое си дълбоко въздух, взе чашата за кафе с готовата „отрова“ на вещицата и тръгна към стаята й. – Ии работния ден официално започна!
Деня мина бързо, днес понеже нямаш университет, стоя на работа 8 часа. Така и не се появи нов секретар. Жалко, друг път ще разберем коя ще е новата ти колежка. Работното ти време свърши, затова си прибра всичко в чантата, изключи компютъра си, каза чао на шефката ти, която едвам ти кимна в отговор, както винаги и си запали джапанките. Преди да се прибереш ти се дояде китайско, а до у вас имаше един китайски ресторант. С влизането в ресторанта, заради миризмата огладня още повече.
YOU ARE READING
Същински дявол в офиса
FanfictionОсъзнаваш колко ти е било спокойно и приятно ежедневието едва, когато бива откраднато спокойствието в живота ти. Дните ти станаха по- дълги, а нощите безсънни. Ти срещу същинско изчадие - новият ти колега в офиса, самият дявол в човешка форма. То...