Другата сутрин се събуди след 10 часов сън. Днес нямаше нито лекции, нито работа, както и утре. Щеше да си починеш, почистиш, наготвиш и спокойно да се нагласиш за рожденият ден на Вала. Първо щяхте да се съберете на един ресторант и после - дискотека. Облече се симпло, с бели дънки и черно потниче и риза отгоре. Косата си я изправи и се гримира с малко по- тежък, но секси грим. Събрахте се на ресторанта Вала, ти и Мауз. Започнете с алкохола още тогава, докато хапвахте салатка, защото „Защо не, днес ВАЛЯ има рожден ден и ще се ПиЕе!“ (каза Вала). Времето минаваше, докато си говорихте трите и пиехте поредната чашка с червено вино и без да усетите беше време ресторанта да затваря. Хванахте такси и стигнахте до дискотеката, която днес на пук беше пълна. Все пак вие си имахте резервация и нямахте проблем с това. Бутилка уиски ви чакаше на масата и веднага си наляхте по чашка и се чукнахте за здраве на рожденичката.
И трите бяхте много на градус и не забелязвахте никой около вас. Просто танцувахте като луди и се забавлявахте. Но както си бяхте тричките заедно в танц, зад Вала се появи високо красиво момче, което я побутна. Тя се обърна и му направи знак с ръце „к‘ во искаш?“, а той и прошушна нещо на ухото. Тя му кимна и му направи знак да чака, като ни накара да се доближим до нея и се провикна.
- Момчето ме покани да танцувам с него. Гледам секси парче е, що пък не. Така че, адиос мацки. – и така момичето изчезна в тълпата от танцуващи, оставайки ви само теб и Мауз. Продължихте двете да пиете и да се тръскате на музиката, като на моменти виждахте в тълпата как Вала се забавляваше с момчето. Освен че танцуваха, доста си говореха и смееха и като че ли ви се стори на моменти, че видяхте целувки. Както си танцуваше, усети някой да те пляска по дупето, а ти такива неща определено не обичаше. Погледа на Мауз беше объркан, като до вас застанаха двама непознати, прегръщайки ви през раменете силно.
- Здравейте момиченца-кокиченца. Виждам, че сте самотни, а пък сте много красиви да сте сами в тази нощ. – мъжът, които те беше прегърнал, смъкна ръката си надолу и отново те плесна по дупето. Ти ядосано го избута, като дръпна и Маузи при себе си, спасявайки я от другият мъж.
- Махайте се! – изсъска им насреща, но явно това не им хареса. Единият те хвана за китката и задърпа отново към него, а ти не се даваше и започна да викаш, но силната музика не позволяваше на никой да те чуе.
Вече отчаяна от факта, че няма кой да те спаси от захвата на чудовището пред теб, някой те издърпа и уви ръката си през рамото ти. Сърцето ти туптеше силно, като си помисли, че друг идиот сега те е напъплил, но когато чу познатият за теб глас да ти говори на ухото сякаш се прероди.
- Добре ли си? – гласът на Джимин беше като дар от Богът в момента. Ти кимна леко, а Джимин, хвърли мъртвешки поглед на двамата идиота пред вас. Те като че ли познаха Джимин, защото веднага се извиниха и изчезнаха моментално. Ти се обърна да провериш как е Мауз и видя, че малкото братче на Хоби беше при нея и вече се беше заел с въпросите си дали не е наранена.
- Благодаря ти, но .. Какво правите тука? – попита чернокосият, които все още те държеше в прегръдките си, но ти нямаше напротив.
- На рожден ден сме на един мой приятел, Техюнг, но той изчезна да танцува с някаква мацка. Тръгнахме да го издирваме, когато ви видяхме, че тези идиоти ви досаждаха. Като говорим за вълка .. – ти проследи погледа на Джимин и видя Вала да се връща при вас с момчето, което танцуваха до сега.
Събрахте се на една маса, след като явно двамата рожденици не възнамеряваха да се разделят тази нощ. Беше ти малко неловко и затова седеше на масата, след като си правеше планове да е само женско парти, а и не с които и да било, а с Джимин, седящ точно до теб на масата. Техюнг и Валя отново ви изоставиха, след като почти унищожихте заедно едно шише уиски и поръчахте ново. Този път рождениците бяха на видно за вас място и ги следяхте как танцуват,а Мауз и Кук в началото също стояха с вас и си говореха за игри и жени (ДА) и пак игри, но момчето я покани накрая на танц и приятелката ти прие. Сега танцуваха близо до другата двойка на дансинга, но Куки не спираше да прави някакви странни изражения и знаци на Джимин, които пък го игнорираше напълно.
- Голямо съвпадение, нали? – прошушна на ухото ти Джимин, като след това отпи от чашката си с уиски. Ти отмести погледа си, които следеше танцуващите си приятелки и погледна Джимин, като му се усмихна. Това близко говорене те караше всеки път да настръхнеш(but u loved it). Той си вдигна чашката пред теб, карайки те да вдигнеш и твоята и да се чукнете.
– За здравето на нашите рожденици приятели и като гледам, бъдеща двойка. – Джимин се засмя и посочи двамата, които определено се целуваха. Въпреки, че чашката на чернокосия беше доста пълна, той я изпи на екс, а ти все още не вярваше на очите си Вала колко лесно се поддаде на мъжката плът. Джимин те побутна, за да не забравиш, че трябва да пиеш след чукане с чаши. Ти отпи само малко и отново отмести погледа си към танцуващите двойки, защото те беше срам да гледаш Джимин, които определено изглеждаше ужасно секси на такава светлина и плюс алкохола, които изпи добавяше към съвършенството още по- голямо съвършенство на външният му вид.
- Поздрав за всички влюбени двойки и за тези които все още не са влюбени с песента Dance me to the end of Love на The Civil Wars! - романтичната музика се пусна и повечето се върнаха на местата. Те и Вала се прегърнаха веднагаи затанцуваха бавно. Мауз и Куки се споглеждаха объркано, докато момчето не подаде ръка на Мауз и двамата се включиха в романтичните двойки на денсинга.
- Ох! Тази песен я обичам! … Мадам, може ли един танц? – Джимин те побутна леко, за да се обърнеш към него. Той изглеждаше леко срамежлив при тази покана, което ти се стори сладко. Момчето се наведи, като ти подаде ръка, свеждайки глава надолу, точно като един принц.
- За мен ще бъде чест, мосю! – ти се поклони също, хвана ръката му и той се изправи. Заведете те до останалите ви приятели, като Мауз и Вала ти хвърлиха поглед „ давай момиче!“, но ти се направи на приятно разсеяна.Не танцувахте за първи път с Джимин, но отношението и връзката между двама ви се промени толкова много от първият ви танц до сега, че все едно танцуваше с нов Джимин. Момчето сложи едната си ръка на кръста ти, без да те придърпва към него, всяко негово движение беше нежно към теб и съобразено, за да не те обиди по някакъв начин. Определено беше нежен и гальовен, ти обаче, благодарение на алкохола, се доближи към него, увивайки и двете си ръце около вратът му, скривайки лицето си в едното му рамо. Принудително или по- скоро не, Джимин също уви ръцете си около кръста ти, допирайки телата ви едно в друго. Започнахте да танцувате бавно, отърквайки телата си едно в друго, усещаше всеки негов мускул колко се беше стегнал в прегръдките ти. Парфюмът му те опияняваше, точно като някакъв наркотик, а топлите му големи ръце те караха да се чувстваш като малко дете, но това ти харесваше (Daddy). До толкова ти харесваше, че знаеше, че отново ще направиш някоя глупост, за която ще съжаляваш. Не след дълго, Джимин си измести едната ръка върху главата ти, като впи пръстите си в косата ти, карайки те да го погледнеш.
- Защо не идваш така гримирана на работа? – пошегува се Джимин, но погледа му, които следеше устните ти, казваше друго. Ти се опитваше да се фокусираш върху очите му, но единственото за което мислеше беше, че искаш да опиташ неговите устни. Не само да ги докоснеш или целунеш, искаше да ги хапеш, да го накараш да стене и от болка и от удоволствие.
- Защо? Да не би да ти харесвам? – крива усмивка се появи на лицето ти и вдигна вежда. След думите си, без да го пускаш от „захвата“ ти, ти започна да го галиш по косата.
- Много. – отговори Джимин, захапвайки долната си устна, все едно пред него имаше шоколадова мелба, а той бе много много гладен за сладко.
- Колко много? – реши да го дразниш с досадни въпроси, но и да чуеш отговорът му, ти докарваше някакво удоволствие. Джимин се доближи до лицето ти, като спря на милиметри от него.
- Искаш ли да ти покажа? – ти килна глава зачудено, но усмивката ти не падаше от лицето ти и погледа ти единствено и само следеше устните му. Затова и само кимна с глава бавно, но сигурно.
Джимин на това и се надяваше, и като животно нападна устните ти в страстна целувка, прегръщайки те с едната си ръка още по- силно, допирайки телата ви едно в друго.
YOU ARE READING
Същински дявол в офиса
FanfictionОсъзнаваш колко ти е било спокойно и приятно ежедневието едва, когато бива откраднато спокойствието в живота ти. Дните ти станаха по- дълги, а нощите безсънни. Ти срещу същинско изчадие - новият ти колега в офиса, самият дявол в човешка форма. То...