chapter 15

302 34 4
                                    

На другият ден, още сутринта се събуди преди алармата и то пълна с енергия. Имаше време да се назакусваш, оправиш, дори се гримира малко, преди работа. Слънцето печеше, и лекият студ щипеше бузите ти, което докара ефекта на сладки розови бузки. Денят беше хубав, света беше хубав и утре твоята най- добра приятелка щеше да има рожден ден и щяхте да се забавлявате.

По пътя до работа, всякаш всички те заглеждаха, може би защото беше усмихната през цялото врем? Или защото изглеждаше страхотно и то толкова рано през деня! Не те интересуваше, нищо не можеше да ти скапи настроението.

- Нещо ти има! – чернокосия, още с влизането в офиса си те забеляза. Ти си седеше на работното си място и го гледаше очудено. Той тръгна към теб с присвити очи, все едно си направила нещо и той се опитваше да те хване – Сияеш. Познавам това сияние! – момчето продължаваше с всяка стъпка да се доближава, оглеждайки те цялата в търсене на следа.

- Какви глупости говориш. – реши да не му обръщаш внимание, но глупакът дойде до теб и започна да ти мирише главата, така както куче мирише дупето на друго куче. – Какво, мамка му, правиш? – тръгна да си мяташ ръцета във въздуха, все едно гонеше мухички от главата си.

- Хмм, - отговори Джимин, като че ли спокоен от това, което подуши, и се отдалечи от теб, отивайки към своето работно място, а ти все още го гледаше странно, като си помириса също косата, която миришеше на шампоан. – Мислих, че си правила секс, поне при мен момичетата така сияат след секс, ама не мирише косата ти на това. Нещо друго си правила.. – погледа му все още беше замислен и продължаваше да си играе на детектив.

- Как човек мирише на секс??? –  почваше да те боли вече челото от сбръчканите вежди, но Джимин те караше все повече да се чудиш дали не е напушен или луд.

- Ами то си има една спицифична миризма, която тялото отделя след секс, с която казваш на другият пол че си задоволена и доволна. Не всеки може да я подуши, но аз мога! Имам силен усет! – момчето си посочи носът като леко го сбръчка. Джимин тъкмо седна на стола си изведнъж се сети за нещо. – Аха! – с вика си те накара да подскочиш.

- Братленце, уплаши ме още един път и ще ти перна един по циганската, както правят в Чародейките. – започна да го заплашваш показвайки ръката си, като той сви вежди, стигайки до нов извод.

Същински дявол в офисаWhere stories live. Discover now