Ти вървеше напред със забита глава надолу, защото разплакано момиче по улицата определено не беше приятна гледка и се опитваше да го прикриеш. С бързи крачки ходеше напред, но от невнимание се блъсна в гърдите на някого, извини му се и продължи напред, без да поглеждаш потърпевшия. Разбира се, не се размина така лесно, защото човекът в когото се блъсна, те хвана за китката и те издърпа в прегръдките си.
- Какво правите?! – да, тази прегръдка от непознат определено накара да спрат сълзите ти, но и когато погледна кой беше човека, който те прегърна, очите ти щяха да изскочат.
- Реших, че имаш нужда от това .. – Хоби заговори тихичко, все още държейки те близо до себе си.
Първоначално се чувстваше странно, но после се сети отново за грубите думи на Джимин и очите ти отново се напълниха със сълзи. Момчето до теб те погалваше по главата, докато те успокояваше и тихо ти говореше как всичко е наред. Наистина имаше нужда някой да те прегърне и да те стопли отвътре.
Успя да се успокоиш не след дълго и Хоби те пусна от прегръдката веднага, като забеляза това. Приклекна малко, за да е на едно ниво с теб и ти се усмихна нежно.
- Нека да те закарам? Тъкмо идвах да си взема колата от сервиза наблизо. – предложението беше съблазнително, но след този голям рев очите ти бяха ужасно червени и не искаше да засрамваш момчето до себе си с този си вид.
- Аз .. не искам. - явно и Хоби бе забелязал проблема ти, защото се изсмя леко и махна шапката от главата си и я сложи върху твоята.
– Ето, сега никой няма да разбере, че си плакала. Освен аз, разбира се! – леко потупа главата ти и после щипна бузата ти, все едно беше малко хлапе.
- Благодаря .. за всичко .. – едвам-едвам се усмихна в знак на признателност. Хоби от своя страна пък се изправи и застана до теб, като те придърпа до себе си и преметна ръка през рамото ти.
- Спокойно .. всичко е наред. Да вървим.
Стигнахте сервиза за около 10 минутки, като през цялото време Хоби говореше някакви неща с очевидна цел да те разсея от лошите мисли. Ти влезе в колата му, а той отиде да си плати за гумите. Междувременно, докато го чакаше, реши да се погледнеш в огледалото. Беше ти подпухнало лицето, но очите ти вече бяха добре. Можеше без да се притесняваш, да върнеш шапката на Хоби. Момчето влезе в колата си, като ти побърза да му върнеш шапката.
- О! Вече нямате ли нужда от нея, госпожице? – погледа на момчето се отмести от шапката към очите ти. Ти кимна леко и се усмихна. Изведнъж момчето се доближи до теб, като с ръка докосна лицето ти.
- К-какво правиш? – леко се отдръпна от него. Все пак, думите на Джимин те обидиха, и сега несъзнателно искаше да пазиш още по-голяма дистанция от Хоби и всякакви момчета. В отговор той посочи ръката си, с която те погали и видя мигла на един от пръстите му. Засрамена от реакцията ти преди малко, се засмя на глупостта си и духна миглата от ръката му.
- Това беше май на късмет, като ти падне мигла? Или имаше нещо такова от детството ми. Не помня! – момчето взе шапката си обратно, хвърляйки я на задната седалка. - Добре, да тръгваме преди да закъснеем за часовете ни. Ти като млада и красива студентка можеш да си закъсняваш, но аз като преподавател ..не. – издиша тежко Хоби заради несправедливият живот и запали колата, пускайки музика.
През целия път не говорихте, а само слушахте музика. След като стигнахте и малко преди да се разделите в коридора, всеки в своята посока, Хоби проговори:
- Уговорката ни за довечера пеша да те прибера май се развали. Но все пак мога да те прибера с колата? – ами ако този път Хоби се опита да те целуне и ти му отвърнеш? Думите на Джимин, че лесно се даваш заехтяха в подсъзнанието ти.
-Ами .. аз.. не мога.. – момчето те прекъсна, като сложи ръка на рамото ти.
- Няма проблеми, днес преживя нещо тежко за теб. Няма да настоявам, нито да те питам докато ти сама не решиш, че искаш да споделиш с мен. Дотогава ще чакам и няма да настоявам. Обещавам. Но искам да знаеш .. аз ще бъда винаги готов да те изслушам, когато и да е. – звънеца удари за влизане в час, при което нямаше време дори да отговориш.
YOU ARE READING
Същински дявол в офиса
FanfictionОсъзнаваш колко ти е било спокойно и приятно ежедневието едва, когато бива откраднато спокойствието в живота ти. Дните ти станаха по- дълги, а нощите безсънни. Ти срещу същинско изчадие - новият ти колега в офиса, самият дявол в човешка форма. То...