Силното туптене и болка в главата те накара да отвориш очи. Удобно меко легло, топла завивка, направо не ти се искаше да се събуждаш и да ставаш, но факта че не беше в твоята стая те разсъни по- бързо дори и от студен душ. Ти се изправи рязко от леглото и завивката, която те покриваше се свлече надолу и разкри голата ти гръд. Още по- лошо беше това, че не помниш къде, как и защо си тук. Бавно вдигна завивката, за да се увериш, че поне отдолу имаш някакви дрехи, но остана ужасена от голотата си и отново се зави цялата, за да прикриеш голото ти тяло.
Започна да сканираш стаята с очите си, като силно хъркане те накара да замръзнеш. Звукът се чуваше някъде долу, на земята до леглото. Точно като филмите на ужаси, страхът да погледнеш долу те караше да се побъркаш, но все пак е реалност всичко и трябваше да действаш. Бавничко се плъзна по леглото към другият му край, докато не стигнеш до източника на този силен звук и смъкна погледа си надолу.
- НЕ. – изписка ти, но бързо прикри устата си със собствените ръце. Гол мъж лежеше на земята с гръб към теб, единствено по боксерки. Въпреки, че имаше доста секси гръб, това, че е непознат не беше доста добър знак.
Паника те обзе и набързо се опита да намериш дрехите си и да се облечеш, без да събудиш спящата красавица. Дрехите ти бяха разхвърляни из цялата стая и това търсене те забави доста. Всичко си облече най- накрая, без да се събуди или размърда нудистът, но едната ти обувка все още липсваше. За твоя жалост, обувката се намираше точно до главата на спящият човек. Лекичко на пръсти закрачи към него, наведи се бавно и взе обувката си, но замръзна на едно място, защото спящият чернокос се размърда и разкри лицето си.
- Мамка му .. – без глас, само устните ти мърдаха, когато го разпозна чернокосият гол мъж. Заспалият, си остана заспал, след като ти успя да се измъкнеш от стаята и на бегом намери първата спирка и се запъти към вкъщи.
„Спала съм .. с Джимин? Господи, не, не, защо. Не.“ Паникьосано взе телефона си, в които видя 3 пропуснати обаждания от Хоби и от майка ти. Много известия от фейсбук и няколко съобщения от Мауз и отново Хоби. Определено не искаше в момента никакви социални връзки и никаква комуникация с хора.
Най- накрая, когато се прибра, се хвърли на твърдото ти гадно легло, сравнение с леглото на Джимин. Плесна се по челото, като осъзна какви ги мислиш, но сърцето ти биеше толкова силно? Дали беше от адреналина или самата идея за теб и нещата, които беше направила с Джимин. Сложи ръка на гърдите си за да успокоиш ритъма на сърцето ти, но усети нещо странно. Нещо празно, нещо липсващо.
YOU ARE READING
Същински дявол в офиса
FanfictionОсъзнаваш колко ти е било спокойно и приятно ежедневието едва, когато бива откраднато спокойствието в живота ти. Дните ти станаха по- дълги, а нощите безсънни. Ти срещу същинско изчадие - новият ти колега в офиса, самият дявол в човешка форма. То...