Midgard

1.8K 129 17
                                    

Kruh nazelenalého světla pohasl a portál se uzavřel. Ze země se sbírali dva bohové. Loki si zlostně mnul kříž. Ta bolest se občas vracela, vždy však jen na chvíli.

"Tak. A teď mi řekni, bratře, důvod naší návštěvy Midgardu" zavrčel zlostně na Thora který se ihned vydal z kopce dolu. Loki ho pomalu následoval.

Pod kopcem stála skupinka osob zahalených ve tmě.

"To je dost. Už jsme si říkali kde jste" uslyšel Loki typické Starkovy kecy. Udiveně zdvihl obočí.

"Ach tak. Takže bratrozrada? " zeptal se uštěpačeně Thora. Ten se na bratra otočil.

" Uklidni se Loki. Přišli jsme v míru. To oni nás povolali" řekl klidně. Když stanuli tváří v tvář osobám dole, začal je Loki pod rouškou tmy rozeznávat.

"Romanovová, Stark, ten voják, Zelená obluda, ředitel a Barton" pomyslel si. Fury si založil ruce v bok.

"Tak a teď by bylo příhodné jet na centrálu " řekl a nad nimi se rozsvítila světla. Kroužil tam vrtulník, který po chvíli přistál na kopci. Thor tam Lokiho dostrkal a vrtulník se opět vznesl.

" Slyšeli jsme o vaší svatbě. Přijměte prosím mé pozdní gratulace" řekl Fury. Loki se na něj podíval.
"Ano, děkuji. Již tomu budou tři roky co jsme svoji" řekl klidně. Když byla řeč o jeho manželce, dokázal být chvíli i vážný. Stark se zatvářil překvapeně.

"Ale? To jsou mi novinky.... A která je ta šťastná? " zeptal se. Loki si povzdechl a opřel se o stěnu vrtulníku.

" Mysteri, princezna ze Zunenhaitu, bohyně větru " pronesl zasněně a zíral na strop. Tony se uchechtl.

" Aha, tak tu neznám " smál se.

" Myslel jsem, že jste to zkoušel na naše modelky. Ty bych znal" dodal. Loki na něj spočinul zrakem a propaloval ho naštvaným pohledem.

"Promiň, ale ani jediná z Midgarďanek se mé Mysteri nevyrovná" oplatil mu tón. To už ale přistávali na základně. Thor Lokiho vystrkal zase ven a Fury je vedl dlouhými temnými chodbami. Nakonec skončili ve veliké místnosti plné agentů. Loki si povzdechl.

"To vypadá na dlouho.... "

************×***********************

Na Asgardu se mezitím Mysteri sama vracela do paláce. Zamkla se v ložnici a vyběhla na balkon. Pozorovala noční oblohu a přemýšlela.

" Co tak smutná, má paní? " ozvalo se dole. Mysteri shlédla pod balkon. Stál tam jeden z Thorovy bandy, Fandral.

" A to ti řekl kdo, že jsem smutná " odsekla. Fandral se pousmál.

" Ženy mám přečtené. Poznám, co je trápí. A dokáži to i vyřešit " navrhl. Mysteri pevně sevřela rty.

" To není třeba. Vystačím si sama". Fandral couvl, aby na ni lépe viděl.

"Chybí vám Loki, že? Neříkejte, že se mýlím" zasmál se. Utrhl z blízkého záhonku bílou květinku a hodil jí ji do balkonu. Spadla Mysteri k nohám. Bohyně na ni chvíli zírala, až potom se k ní sehla. Přivoněla si. Voněla opravdu krásně.

Mysteri pomalu zacouvala do ložnice a zatáhla těžké závěsy. Květinu od Fandrala položila na stolek, ani se jí neobtěžovala dát do vázy. Posadila se do křesla. Po chvíli jí zrak spočinul na láhvi s vínem. S Lokim si občas  dali, když byla chuť nebo nálada. Nyní měla ale neskutečné nutkání. Proto si trochu nalila do skleničky a labužnicky se napila. Když sklenku odložila, slastně přivřela oči. Bylo dokonalé, Loki na víno měl dobrý vkus. Aniž si to uvědomila, po dobré hodině usnula.

***********************************

"Sedíme tu už dobrou hodinu. Můžete mi někdo konečně říci o co jde?" zeptal se naštvaně Loki. Všichni ho pozorovali, ale nikdo se k ničemu neměl. Ty jejich pohledy ho zžíraly na tolik, že si rezignovaně sedl na pohovku a pokoušel se usnout.

Jen se tak stalo, spustil Thor.

"Ale teď vážně, co se tady děje? Bratr musel ponechat na Asgardu svou manželku, chápejte proto jeho nervozitu" snažil se o klidný tón. Fury se na něj podíval.

"To se týká jen vašeho bratra. Pochybujeme, že vy by jste o tom něco věděl " řekl mu. Thor se zatvářil nechápavě.

" Proč jste tedy v tom případě nepovolaly jen bratra? "zeptal se.

" Protože vy jste jediný, kdo dokáže Lokiho přečíst. A popřípadě mu v tom zabránit "dodala Natasha. Thor si povzdechl.

" Obávám se, že máte špatného člověka. Mě Loki neposlechne, na to jste si měli zavolat jeho manželku, Mysteri" pronesl a zavřel útrpně oči.

"Tou jsme si právě nebyly jistí. Z toho, co o ní víme, jsme vyvodili značnou hrozbu" dodal Fury. Doufal,že Thor jim o své švagrové něco řekne. Bůh hromu kývl.

"Ano. Vládne mocnému elementu větru, její síla je ničivá a větší než ta moje. Já svůj hrom ovládám pomocí kladiva, ale u Mysteri je to jiné. Její moc je součástí jejího těla. Dokáže to vyvolat, ale když se rozčílí, ztrácí nad tím kontrolu" řekl klidně Thor. Ostatní jeho klid neopětovali.

"Tím chcete říct, že je to samovolné? "vydechl doktor Benner. Bůh hromu kývl.

" A ne jen to. Prakticky jí to ovládne a ona ztrácí pojem o tom, co dělá. Stává se z ní někdo úplně jiný. A říká si to Clair (čti Klér). Viděl jsem to jednou..... Dodnes mám ze švagrové strach" řekl Thor a trochu sklopil hlavu. Romanovová si zakryla ústa dlaněmi.

"Je to ještě horší, než jsme mysleli " zamumlal Fury.

" Ono už se to někdy stalo? " zeptala se vyděšeně Romanovová. Thor na ni upřel smutný pohled.

" Ano, jednou. Byla vytočena na maximum a.... Ovládlo ji to. Clair zbourala půl Asgardu. Naštěstí ji to hodně vyčerpává, takže když ji to unavilo, prostě omdlela" řekl Thor opět s ledovým klidem.

"Bože... Ublížila někomu? " zeptala se Natasha. Thor se pousmál.

" Zeptejte se bratra, proč má po celém břiše tu jizvu" pronesl. Všichni ho překvapeně pozorovali.

"Ona ublížila vlastnímu manželovi? " zeptal se nejistě Kapitán Amerika. Thor zavrtěl hlavou.

" Ne, ona ne. To Clair. Mysteri si to sice dává za vinu, ale nemůže za to. Neví, co dělá. Jedná za ni Clair" vyvrátil Kapitánovo tvrzení.

"Jak se to projevuje? " chtěl vědět doktor Benner a sundal si brýle.

" Kolem ní se začne zvedat vítr. Vlasy a šaty jí začnou vlát. V poslední fázi ji vítr vynese do vzduchu. Oči jí začnou zářit bílým světlem, tudíž má jen bělmo. Pleť jí zbledne a trochu září. Na čele se jí vyobrazí modré znamení a její vlasy dostanou stříbrnou barvu" rozpovídal se Thor do detailů. Všichni na něj zírali. Takovou změnu nečekali.

"Takže máme jednoho boha hromu, jednoho vyšinutého blázna po moci a jednu krvelačnou agresivní ženštinu. Že já nebohý jsem si radši nevzal Pištu Hufnágla" povzdechl si Stark...

Jen tvoje... (Loki FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat