Ráno se Loki probral. V neznámé místnosti, obklopen samými agenty. Bylo tam poměrně ticho, ale jen si všimli, že je Loki vzhůru, přestali se hlídat a byl tam klasický hluk.
"Dobré ráno bratře " oslovil ho Thor. Bůh lsti se na něj podíval, ale neodpověděl.
Navíc Lokimu nějaká agentka přinesla tác s jídlem. Bylo tam jablko, sklenka vody a celozrnné pečivo. Obdarovaný si to od ní vzal, usmál se a poděkoval. Už opravdu umíral hlady. Dívka zrudla a odběhla. Kousek od Lokiho seděla u stolu Natasha a popíjela kávu.
"Smím se zeptat, co to s ní je? " zeptal se Loki Romanovové a ukázal na dívku co mu přinesla snídani. Natt se na ni podívala.
" Claudie? Ta je do vás zabouchlá" uculila se Romanovová a usrkla té hnědé tekutiny. Loki překvapeně vstal a zakousl se do jablka. Tác nechal na pohovce.
"Tím míníte, že slečna Claudie si na mě myslí? " zeptal se. Na tváři se mu vyloupl pobavený úšklebek. Natasha se usmála.
" Když jí bylo řečeno, že jste se oženil, dost ji to vzalo" dodala. Loki si se smíchem povzdechl.
"To mě nikdy nenapadlo, že budu mít obdivovatelku z Midgardu" zamumlal a opět si ukousl čerstvého jablka. Do místnosti vešel Fury se Starkem a tím vojákem.
"Jak jste se vyspal? " chtěl vědět Fury. Loki se ušklíbl.
" Jak jen se to na Midgardu dá " odsekl. Ředitel z toho vyvodil, že nejspíš nic moc.
" Tak. A teď bych vás o něco chtěl požádat. Potřeboval bych, aby jste se nechal prohlédnout " řekl Fury. Spíše to znělo jako příkaz. Loki pobaveně zdvihl obočí.
" Copak se na mě nekoukáte dost? " zeptal se. Stark protočil oči a usedl na stůl.
" Mám na mysli lékařskou prohlídku " upřesnil to Fury. Bůh lsti se napil vody, která mu byla přinesena a pobaveně si Furyho prohlížel.
" A co to bude obnášet? " zeptal se a jezdil očima ze Starka na Rogerse.
" Jen vás prohlédne. Standardní lékařská prohlídka, nic víc. Tady na zemi to několikrát za život absolvuje každý " dodala Romanovová. Loki se uculil.
" Jak tedy myslíte " pronesl odevzdaně. Věděl, že kdyby to neudělal, jen by jeho návrat domů oddálil. Romanovová překvapeně zamžikala dlouhými řasami. To zas tak úplně nečekala.
**********************************
Po chvíli se ozval ten Starkův robotický kámoš.
" Pane Starku, je tady. Cesta proběhla v pořádku ". Tony se usmál. Za chvilku někdo zaklepal a do místnosti vstoupila drobná brunetka v šedém svetříku. Pozdravila a šla rovnou ke Starkovy, který ji políbil.
" Ale? Vy jste se taky nepochlubil" zašklebil se Loki. Tony se na něj podíval.
"Netušil jsem, že ty by jsi to potřeboval vědět " odsekl.
" To je doktorka Trixibelle Stark (můžete znát z mé druhé knížky " milována jedním mužem"). To ona bude provádět vaši prohlídku" upřesnil Fury situaci. Loki si brunetu prohlížel. Docela hezký obličej, jasně modré oči, střední ňadra, útlý pas, pevné pozadí. Vskutku přesně Starkův typ.
"Slečno, kdyby jste mohla? " zeptal se Fury. Trixibelle kývla.
" Zatím ho odveďte,já si musím ještě skočit pro věci " řekla. Několik agentů proto Lokiho odvedlo do místnosti s ostrým světlem. Bůh lsti chvíli mžoural, ale pak se posadil na kraj polstrovaného lůžka a čekal. Hledal po zdech kamery. Nikde ani jedna. Že by šlo opravdu jen o prohlídku?
Po chvíli za ním přišla ona bruneta se stříbrným kufříkem. Položila si ho na stolek a otevřela. Stála k Lokimu zády.
"Můžete se mezitím svléknout" řekla a vytáhla z kufříku gumové rukavice. Loki jí udiveně zíral na záda.
"Co prosím? " zeptal se.
" Aby jste se svlékl. Přes oblečení vás nemohu prohlédnout, obzvláště ne přes to brnění" řekla a zaťukala si na hruď. Loki si prohlédl svůj oděv. Poznala, že se mu do toho moc nechce.
"Stačí hořejšek, kalhoty si můžete nechat" uculila se Trixibelle, stále k Lokimu otočená zády. Loki si tedy neochotně sundal hrudní pancíř a po něm i plášť s košilí. Stál tam tedy s obnaženým hrudníkem. Doktorka se najednou otočila. Nasadila si brýle a vzala gumové rukavice. Pomalu přešla k Lokimu. Ten trochu couvl.
"Nemusíte se bát. Já nekoušu. Kdyby ano, Stark by byl už dávno ohlodaný na kost " uculila se. Loki se tedy postavil rovně. Trixie si ho prohlížela. Pozastavila se u jizvy přes celé břicho směrem nahoru k hrudníku.
" Jéé. To nevypadá nově " zamumlala a jemně přes ni přejela prstem. Loki se trochu ošil. Lechtalo to.
" Ano, je to staré už asi pět let" prohodil. Trixie zvedla hlavu.
"Jak se vám to stalo? " zeptala se a opět přes jizvu jemně přejela.
" Řekněme, že se má manželka, tehdy snoubenka, vymkla kontrole" řekl. Trixie si vzala krejčovský metr a jizvu změřila.
"Dobrých 30 cm. To muselo bolet " usoudila soucitně. Loki se zasmál.
" Šílená agonie" uculil se. Trixibelle se narovnala. Nesahala Lokimu ani po ramena.
"Otočte se " řekla a ukázala rukou otočení. Loki ji poslechl. Trixie mu projela záda. Zmačkla zátylek.
" Tohle takhle nebolí? " zeptala se. Loki zavrtěl hlavou.
Trixie mu z obou stran promačkala žebra." A toto? "
" Nikoliv" odpověděl. Trixibelle ho několikrát dloubla pod lopatky.
"Tohle jste cítil? ".
" Cítil, ale nebolelo to". Brunetka mu ještě projela prsty po páteři. U kříže se zastavila a trochu zatlačila. Loki bolestně sykl a pokrčil se v kolenou. Trixie zdvihla obočí.
"Aaa.. Asi jsem na něco narazila" vydechla a jemně kroužila kolem postiženého místa.
"To teda ano. A jestli můžete, tak mě toho zbavte! " zasýpal Loki. Trixibelle se smutně usmála.
" To bohužel nedovedu, ale pokusím se s tím něco udělat " navrhla a skočila si do kufříku pro injekci. Vsadila do ní bombičku a přešla zpět k Lokimu. Ten nicnetušíc stál a čekal. Trix našla vhodné místo a potřela ho vatičkou s desinfekcí.
" Nebojte, jen to trochu štípne. Horší bude ten tlak, ale hlavně se mi ani nehněte. Mohla bych vám udělat něco s míchou" řekla klidně. Loki trochu pootočil hlavu. Spatřil jehlu v jejích rukou.
"To do mě snad nebudete rvát, že ne? " ubezpečil se. Než stihl říci cokoliv dalšího, vnikla do něj jehlou. Opravdu to jen trochu štíplo.
" Teď prosím myslete na něco, co máte opravdu rád. Cokoliv" řekla Trixie a stlačila injekci. Loki vyjekl a bolestně zatl zuby.
"Vydržte! Už jen polovina" snažila se ho uklidnit Trixibelle a přitlačila trochu na čudlík v injekci. Když to bylo, opatrně z něj jehlu vyndala a vyhodila. Místo vpichu mu přetřela ubrouskem a zalepila velikou bílou náplastí. Přešla k němu dopředu. Měl zavřené oči.
"Na co jste myslel? " zeptala se vlídně. Loki je otevřel a podíval se na doktorku.
" Na Mysteri..... "
ČTEŠ
Jen tvoje... (Loki FF)
FanfictionManželství mladých bohů není žádná pohádka. Věčně sarkastický a samolibý Loki spolu s věčně uraženou a výbušnou princeznou Mysteri tvoří dokonalou časovanou bombu. Hádkám, šarvátkám a rozbrojím se nevyhnou ani oni...