Ráno se Mysteri probudila bez manžela.
"Měla bych zakročit. Na to ranní mizení si začínáme nějak zvykat " pomyslela si a vylezla z postele. Stáhla s sebou přikrývku, aby se zahalila, jelikož po včerejší noci byla nahá.
" Lásko? " zvolala. Žádná odezva. Vyšla pomalu na balkon.
" Ahoj drahá " ozvalo se zezdola. Mysteri zhlédla dolů. V záhonku stál Loki.
" Copak tam děláš ty zahradníku? Ihned pojď sem" zvolala s úsměvem a vycouvala do ložnice. Po chvíli již Loki stál vedle ní a podával jí velikou kytici.
"Jsou nádherné " vydechla Mysteri a čichala tu božskou vůni. Políbila manžela na tvář a dala kytici do vázy. Tu předchozí již musela vyhodit.
" Jak jsme se vyspali na mé královské hrudi? " otázal se s úculem.
" Přímo báječně má lásko " řekla. Loki se uculil.
(asi se brzy utopím ve vlastních slinách...)" Ten tvůj úsměv mi jednou bude osudným " vzdychla a opět ho políbila. Loki se z ní pokoušel shodit pokrývku, ale nedařilo se mu to.
" Tobě to včera nestačilo? " zeptala se a odběhla se obléknout.
" Ne-e" uculil se zůstal sám. Po chvíli přišla již oblečená.
"Drahá, vím, že to neslyšíš ráda a já taky neskáču radostí, ale budeme muset zpět na Midgard. Tentokrát ale jdeš se mnou" řekl jí. Mysteri vykulila oči. Tohle tak úplně nečekala. Nezbývalo jí tedy nic jiného než souhlasit.
*************************************
"Nezdržíme se dlouho. Do týdne budeme zpátky " ubezpečoval Loki matku u Bifrostu. Jen se totiž doslechla, že se opět vrací na Midgard, přijela za nimi na koni až k Bifrostu. Frigga jen neochotně syna pustila a Heimdall otevřel portál, do něhož Loki s Mysteri ruku v ruce vkročili.
×**************************************
Na základně SHIELDu se v hlavní kanceláři rozzářilo nazelenalé světlo. Všichni klopili před tou září zrak. Když pohaslo, rýsovaly se v jemném kouři dvě postavy. Fury kolem sebe zamával rukou, aby trochu kouře odstranil. Menší osoba něco zamumlala a zatočila dlaní. V místnosti se zvedl lehký vítr a odfoukl kouř. Ty osoby byly Loki a menší blondýnka se stříbrným diadémem na hlavě a v černých šatech.
"Loki.. " vydechla přítomná zrzka. Všichni vypadali stejně překvapení jako ona, až na muže se světlem v hrudi a černocha s páskou přes oko.
" Skvělý. O emzáka víc " zamrmlal muž se světlem než ho opodál stojící bruneta pleskla přes pusu.
" No vida. Konečně o vás taky něco víme " pousmál se černoch. Loki kývl hlavou.
ČTEŠ
Jen tvoje... (Loki FF)
FanfictionManželství mladých bohů není žádná pohádka. Věčně sarkastický a samolibý Loki spolu s věčně uraženou a výbušnou princeznou Mysteri tvoří dokonalou časovanou bombu. Hádkám, šarvátkám a rozbrojím se nevyhnou ani oni...