A čas plynul. Dny plné bolesti střídaly ty, ve kterých se mohla Mysteri normálně postavit. Těch bohužel moc nebylo. Její vždy tak ploché bříško se zakulatilo a zvětšilo. Trixibelle ani Mysteri se z Asgardu nehly na krok. Občas přiletěl Tony zkontrolovat situaci.
A tak uplynulo pět měsíců. Loki věděl, že se blíží její těžká hodina. A Trixibelle jeho obavy jen potvrdila. Řekla, že porod odhaduje do dvou až tří dnů. Nehledě na to, že Mysteri už týden ležela v horečkách.
---------------------------------------------------------------
Bůh seděl v hlavním sále na svém trůnu. Hleděl zamyšleně před sebe a přemýšlel. Stále neměl pro děťátko jméno. Chtěl to ponechat na Mysteri, ta ale nyní nebyla provozu schopna. Proto to zůstalo na něm. V hlavě si přehrával různá jména a sám pro sebe si je nahlas vyslovoval, jak to bude znít.
"Dolan, Lucius, Mifelius.... Alexander..." zkoušel to. Nic z toho mu nesedělo. Už měl zkrátka předurčeno, že to bude chlapec. Dívku v potaz nebral. Za chvíli se zvedl a jal se navštívit svou paní. Šel chodbami paláce a kousek před jejich ložnicí narazil na matku.
" Jdeš za Mysteri? "otázala se s mateřskou něhou v hlase. Loki se trochu pousmál.
Frigga se na roli babičky těšila,jak rozhlašovala již od chvíle, kdy jí to řekli.
" Ano, musím ji jít zkontrolovat. Ráno opět zvracela"pronesl tiše a pak bez dalších slov pokračoval k jejich komnatám. Zaklepal na jejich dveře.
" Vstupte! "ozvala se zevnitř Trixibelle. Loki vešel. Mysteri ležela na posteli, ruce na bříšku a na hlavě studený obklad. Bolestně se usmívala.
" Ahoj miláčku"zašeptala. Bůh lsti poklekl vedle postele a pohladil jí po tváři.
"Jak se cítíš?".
"Už lépe... Au, ano, je tu táta"zaskučela se smutným úsměvem ve tváři. Loki se zasmál. Jeho dítě totiž mělo zvláštní šestý smysl, že kdykoliv byl jeho otec na blízku, začalo kopat jako zběsilé. Proto se Loki přesunul k jejími bříšku.
" Už jsem tu, neboj. Táta tě musel jít zkontrolovat, víš? Musím hlídat budoucího krále Asgardu už od útlého věku, jinak z tebe vyroste něco jako strýček Thor". Při myšlence na svého bratra se otráveně ušklíbl. Mysteri si posunula obklad výš, aby na muže lépe viděla.
"Jsi si nějak jistý že to bude chlapec. Co když to opravdu bude dívka?" zeptala se s tichým smíchem. Bůh zvedl zrak.
"Pššt! Nemystifikuj ho, nebo si to rozmyslí!" vyhrkl šeptem a začal opět k bříšku promlouvat.
Trixibelle tuto idylku pozorovala opřená o rám dveří do koupelny. Sama se toužila stát matkou, ale Tony se do rodičovství nijak nehrnul. Loki se bláznivě radoval z budoucího následníka trůnu. Zato Mysteri měla strach. Ne že by si dívku nepřála. Věděla ale, že jestli se jí narodí jako první dcera, Loki nadšen nebude. Už si prostě vsugeroval, že to musí být chlap, takže žádná protivná ženská nepřicházela v úvahu.
ČTEŠ
Jen tvoje... (Loki FF)
FanfictionManželství mladých bohů není žádná pohádka. Věčně sarkastický a samolibý Loki spolu s věčně uraženou a výbušnou princeznou Mysteri tvoří dokonalou časovanou bombu. Hádkám, šarvátkám a rozbrojím se nevyhnou ani oni...