Na Asgardu bylo poměrně slunečné ráno. Zlatavá záře pohlcovala celý palác Všeotce i s jeho obyvateli, kterých většina již byla vzhůru.
Včetně Lokiho, který dnes nemohl celou noc spát. Dnes byl totiž jeho den D. Měla totiž konečně přijet jeho drahá manželka, princezna ze Zunenhaitu. Ti dva se znali od malička a když dosáhli plnoletosti, došlo jim, že chtějí být spolu. Loki ji požádal o ruku a ona souhlasila. Měsíc na to byla svatba. A již tomu budou tři roky. Jenže před nedávnem musela odjet na rodný Zunenhait z důvodu náhlého úmrtí jejího švagra.
"Ano, ty odjedeš na pohřeb a až se vrátíš, budeš chystat můj " popichoval ji tenkrát naštvaně Loki. Nebyl rád, že jeho paní musela odjet. Miloval ji nadevše, takové pouto ještě nikdy k nikomu neměl, až na ni. Princezna ze Zunenhaitu Mysteri dokázala Bohu klamu dokonale učarovat. I když u nich bývaly neshody a hádky na denním pořádku , byl jejich vztah přímo ukázkový. Byla mu vzornou manželkou a on jí věrným manželem.
Bohužel se opravdu často hádali. Končilo to obvykle tím že se buď Mysteri urazila, nebo líbáním, kdy si při hádce uvědomili, jak moc se milují. Důvody jejich hádek byly různé. Oba oplývali sarkasmem a Mysteri i nezdravou nebezpečností. To Loki několikrát poznal na svou kůži. A to ho na ní nejvíce přitahovalo.
**********************
Už se to blížilo. Loki spolu s Thorem, který si svou přítomnost vydupal, stáli s Haidalem u Bifrostu a vyčkávali příletu Mysteri. Thor se jevil strašně natěšeným. Lokiho jeho chování jen utvrzovalo v arogantnímu úšklebku.
Najednou se otevřel portál a po chvíli z něj vyšla drobná dívka s po pás dlouhými blonďatýmy vlasy. Jasně modré oči jen zařili, stejně jako stříbrný drobný diadém na hlavě, který dostala od Lokiho. Na sobě měla nádherné červeno-černé šaty s výstřihem do V a složitým šněrováním. Drobným krokem se vydala se svému muži.
"Vítej doma drahá "usmál se na ni Loki a nabídl jí ruku. Ona ji přijala a nechala se přitáhnout k jeho tělu. Bůh lsti se k ní sklonil a mladý pár se políbil. Thor je sklesle pozoroval. To Lokiho však ještě více podněcovalo ve vyznávání lásky. Mysteri jeho záměr pochopila, položila mu dlaně na ramena a lehkým pohybováním dávala najevo spokojenost. Byla o hlavu menší než manžel, tudíž se musel sklánět a ona stoupat na špičky.
Thor již vítání svého bratra s manželkou nemohl dále pozorovat, proto se otočil a šel ke koním. Bohové toho nechali a s pobaveným výrazem ho sledovali. Poté se za ním ruku v ruce vypravili.
Loki pomohl manželce do sedla a poté sám usednul na statného hnědáka. Thorův vraník se zařadil do čela. Loki netušil, zda jde o temperament koně, nebo vůli titěrněho bratra. Vsázel na Thora. Mysteri pobídla koně a ten se zařadil vedle Thora. "Švagře, ty jsi se se mnou ani nepřivítal" vyčetla mu na oko smutně. V hloubi duše by ho nejraději uškrtila, ale proč se trochu nepobavit? Thor, nedbaje jejích výčitek, projel branou, kde beze slov seskočil z koně a řítil se do paláce. Mysteri s posměšným úšklebkem pozorovala švagrovo počínání. "Je to tupec" pronesl Loki zůčastněně a sundal ženu z koně. Ta se na něj pousmála. "Ten největší..."
*********************************
"Udělali jste si něco? Koukáte na sebe jako na vrahy" poznamenala u večeře Frigga. Thor opravdu propaloval Lokiho zlostným pohledem. Ten se nyní na matku naivně uculil. "Odpusť, ale to on. Již od rána se takto chová" ušklíbl se Loki, načež odložil příbor a otřel si ruce ubrouskem. Poté vstal, podal Mysteri ruku a s omluvou vyšli ze sálu. Na chodbě se Mysteri rozesmála. "Ó Asgarde! Viděl jsi ten jeho kyselý výraz?" ptala se usměvavě manžela. Ten se na ni usmál. "Jistě, žárlí na nás" pronesl a otevřel dveře do komnaty. Mysteri se divadelně poklonila a se smíchem vešla dovnitř.
************************
Večer Mysteri stála před zrcadlem a rozčesávala si vlasy. Moc jí to nešlo, měla to velmi pocuchané. Bolestně křivila obličej. Loki ji už delší dobu se zájmem pozoroval. Seděl v křesle, podepíral si hlavu a četl si knihu, která nyní byla rozložena v jeho klíně. Mysteri zahlédla jeho rozesmátou tvář v odrazu zrcadla. "Čemu se směješ?" otočila se na něj s rukama v bok. Nechápavě zdvihl obočí. "Já?". Kývla hlavou. "Jen tě pozoruji při této...... Zvláštní činnosti" pronesl s úsměvem. Mysteri vyzývavě zdvihla jedno obočí, načež mu vtiskla do ruky kartáč, shodila z lenošky polštářek, přitáhla ho před křeslo a klekla si k Lokimu zády. "Tak se předveďte, princi z Asgardu" pronesla kousavě a přivřela oči. Loki vykuleně pozoroval kartáč ve své dlani. Po chvíli se odhodlal a jednou rukou přidržel Mysteri za vršek hlavy, přičemž kartáčem zajel do jejích dlouhých blonďatých vlasů. Hned při prvním tahu narazil na poměrně velký cuchanec. Opatrně si ho přidržel a kartáčem pomalu rozčesával.
*************************
"Nechápu, jak můžeš tohle dělat každý večer " zakňoural, když se po dobré hodině česání znaveně opřel v křesle. Mysteri se zvedla a s úsměvem si ho přeměřila." Alespoň vidíš, co musíme my ženy vytrpět pro krásu! "poučila manžela ještě před tím, než mu z ruky sebrala kartáč. Loki něco zamrmlal a civěl při tom do stropu. Mysteri si v zrcadle jemně upravovala ofinu a jednotlivé prameny vlásků, když v tom k ní přišel zezadu Loki a objal jí kolem pasu." Drahá, nemyslíš že bych si zasloužil nějakou odměnu za mou oběť? "zeptal se a dívali se na jejich odraz v zrcadle. Pootočila hlavu." Tvou oběť?".
"Ano, vykloubené zápěstí " vysvětlil Loki svou ztrátu a protočil dlaň. Mysteri se na něho otočila celým tělem.
" A jakou odměnu by jsi měl na mysli? " zeptala se s úsměvem, i když moc dobře věděla, kam tím manžel míří. Loki potěšeně zdvihl obočí.
" O něčem bych věděl.... "usmál se a přitáhl si ji za boky k sobě. Zvedl jí bradu a dlouze ji políbil. Měla dokonale sladké, měkké a jemné rty. Její polibky mu strašně chyběli, stejně jako ona sama. Začal s ní směřovat k posteli. Když se tam dostal, něžně ji na ni položil. Zaklonila hlavu, čímž mu uvolnila přístup k jejímu krku. Začal jí na něj líbat a Mysteri měla ruce zavěšené na jeho krku. Tak moc jí chyběl.....
ČTEŠ
Jen tvoje... (Loki FF)
FanficManželství mladých bohů není žádná pohádka. Věčně sarkastický a samolibý Loki spolu s věčně uraženou a výbušnou princeznou Mysteri tvoří dokonalou časovanou bombu. Hádkám, šarvátkám a rozbrojím se nevyhnou ani oni...