Králem ve vteřině

1.6K 98 19
                                    

"Tady jsi!". Loki zvedl hlavu od knihy. Seděl v knihovně na parapetu jako včera. Mysteri ho nejspíš hledala a nyní ho už našla.

"Začínám se obávat tvých pátracích schopností drahá " zamumlal. Mysteri se uculila.

" Loki, hledám tě již dobrou hodinu" zkusila mladému bohu zahrát na city. Ten jen přetočil stránku a opět se začetl.

"No a? ". Mysteri si založila ruce v bok.

" Tak tedy odpusť, že hledám vlastního manžela " vyštěkla popuzeně. Loki zvedl hlavu od knihy. Při pohledu na svou rozzlobenou paní se uculil.

" Líbí se mi, když se zlobíš" řekl. Mysteri se zamračila.

"Tohle na mě vůbec nezkoušej! " vyjela prudce. Loki zaklapl knihu, seskočil z parapetu a přitáhl si manželku k sobě.

" Pusť mě! " zavrčela a tlačila se dál od něj. Nemělo to cenu, Loki ji držel fest.

" Ne-e" protáhl bůh, vzal ji za hlavu a dlouze políbil. Princezna se chvíli bránila, ale pak to vzdala. Zkrátka mu nedokázala odolat. Když je po chvíli oddělil kvůli nedostatku kyslíku, sklopila hlavu.

"Nedokážu se ti ubránit " zamumlala. Loki jí vzal za bradu a donutil ji se na něj podívat.

" Já vím " zašeptal a chystal se k dalšímu dlouhému polibku. Najednou ale do knihovny vběhli stráže.

" Shání vás matka! Prosíme rychle! " zvolal jeden. Loki pochopil, že to je vážné, proto okamžitě vyběhl z místnosti . Mysteri netušila, že svého manžela vidí naposledy jako prince.

*************************************

Loki vběhl do komnat rodičů. To, co uviděl, ho zarazilo. Matka seděla vedle lože, na kterém ležel Odin.
"Spánek bohů " pomyslel si Loki. Padl zdrceně na kolena vedle bezvládného otce.

" Co.. Co se stalo? " zeptal se. Frigga smutně klopila hlavu.

" Už tak leží druhý den" zašeptala. Loki vyletěl.

"Cože?! Jak to, že mi to někdo neřekl? Proč to nevím!! " křičel.

" Křik nic neřeší , uklidni se" konejšila ho Frigga. Mladý bůh se zdrceně nadechl.

"Nechtěli jsme ti to říkat, dokud to nebude jisté

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"Nechtěli jsme ti to říkat, dokud to nebude jisté. Loki..... Otec se z toho už neprobudí "řekla a přitom sama bojovala se slzami. Bůh lsti si nevěřícně sedl naproti matce. Nemohl rozdýchat prožitý šok. V tu chvíli se otevřeli dveře a vešli dva kněží, z nichž jeden nesl kopí osudu. Poklekl a vyzvedl ho do výše. Loki se otočil na matku.

" Asgard potřebuje vládce" zašeptala. Loki tedy pomalu vstal a s třesoucíma rukama si ono kopí vzal. Poté opět pohlédl na Friggu.

"Můj pane" usmála se smutně. Loki proto bez jakýchkoliv okolků klepl kopím o zem. Nádherný pocit.....

**********************************************

Mysteri neměla ani potuchy o tom, co se děje. Bylo jí ale divné, že manžel se už dvě hodiny nevrací. Čekala na něj u nich v ložnici, ale on stále nepřicházel. Proto se ho tedy vydala hledat. Jaké bylo její překvapením, když ho našla na trůnu.

"Lo-Loki..... " vydechla. Bůh zvedl bradu.

" Ááá.. Ahoj miláčku " usmál se smutně .

" Co se děje?" zamumlala. Najednou Loki zmizel a zjevil se za ní.

"Iluze" blesklo jí hlavou.

"Jsem nový Asgardský král, to se děje " pronesl na oko klidně, ale něco v jeho hlase naznačovalo opak. Mysteri zalapala po dechu.

" Takže Odin.... ".

" Usnul spánkem bohů, ale....... bohužel už se neprobudí " řekl Loki a sklopil hlavu. Bylo na něm vidět, že ho to hodně sebralo, ale pokoušel se to skrýt. Mysteri mu hlavu zvedla.

" Věděli jste, že ten den jednou přijde " zašeptala konejšivě. To bylo to jediné, co pro něj v danou chvíli mohla udělat.

************************************

Loki celý den trávil utápěním se ve vlastních myšlenkách. Přemýšlel, vzpomínal, trápil se. Už byla opět tma, stejně jako když se včera vracel z knihovny. Možná bylo ještě později.

Nechtěl Mysteri přidělávat starosti, proto se snažil tvářit, jako že se nic nestalo. Vzal si od jednoho z kněží dar, pro který nechal poslat a vydal se do jejich ložnice. Otevřel dveře. Asi si ho nevšimla, ale čekala na něj. Stála na balkoně a koukala na hvězdy. Loki vzal zlatý diadém s modrým kamínkem, který nechal zhotovit a strčil jí ho zezadu před obličej. Polekaně se otočila.

"Bože Loki! Co je to? " zeptala se při pohledu na diadém.

" Korunka. Když jsi si mě vzala, stala ses mou princeznou. Dal jsem ti stříbrný diadém a nosíš ho stále. Dnes jsem králem a ty ses stala mou královnou. Změna korunky" usmál se. Mysteri cítila, že za tím úsměvem se něco skrývá. A rozhodně to úsměvné nebylo. Sundala si z hlavy diadém a sklonila se. Loki jí se vší svátostí položil na hlavu korunku zlatou a ona se opět napřímila.

"Sluší ti to" vydechl bůh slova obdivu. Mysteri ho obešla a podívala se do zrcadla. Opravdu! Zlatá korunka dokonale ladila k barvě jejích očí.

"Máš pravdu, drahý " uculila se. Loki k ní přešel zezadu a pohladil jí po břiše.

" Stále mám ještě vkus" řekl a líbal jí na krku. Mysteri nečinně pozorovala jejich odraz v zrcadle. Bylo to zvláštní, vidět to z tohoto pohledu.

"Děje se něco? " zeptal se. Mysteri se na něj otočila.

" To, že jsi přestal, je více než trestuhodné" zavrněla. Bůh se usmál.

"Stačilo jen říct " řekl a opět jí něžně líbal. Slastně přivřel oči. Jak byly jeho polibky dokonalé. Nechtěla se nechat zahanbit, proto se prudce otočila a několika rychlýmy kroky ho přitiskla ke zdi.

" A teď koukej držet... " zašeptala. Loki se usmál.

" Pokusím se" zašeptal nazpět. Mysteri mu pomalu sundávala kožené popruhy a shodila z něj už i košili. Obratně ho otočila a povalila na postel.

"Ale? Co to do vás vjelo drahá? " šklebil se Loki. Bohyně mu rukama přejela po obnaženém hrudníku.

" Ještě chvíli počkej a uvidíš.... "

**********************************************

Zdáár! Mina se hlásí do služby a poslušně salutuje. Co já na těchto intimních koncích mám? Počítám, že už je to asi třetí případ, no já jsem jiná! Hezky se vyspinkejte a ať se vám zdá o junikornech XD

Jen tvoje... (Loki FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat