O TÝDEN POZDĚJI
*******************Uběhl týden. Mysteri Lokimu chyběla den ode dne víc. Ale musel zůstat kvůli tomu kameni. Celý ten týden s Furym koumali, kam ho dát, klady i zápory onoho místa, kdo ho tam dopraví, jak ho zabezpečit. Nakonec se tedy shodli na tom, že kámen, pojmenovali ho Backlor ( čti Beklór), Loki dopraví na Zunenhait kam patří. Tam ho potom předá vládci, otci Mysteri, který už sám uváží, co s Backlorem udělá. Měli tudíž hotovo a Loki mohl odejít. Thor již před třemi dny odletěl za Jane, takže Loki se měl vracet sám.
"Loučit se nebudeme, takový sentiment si nemůžu dovolit" utrousil bůh při svém opouštění základny. Jediný, s kým se rozloučil, byla Trixibelle. Políbil jí ruku, jak je na gentelmana zvykem.
"Jednou bych ráda poznala i vaši paní " usmála se. Loki se uculil.
" V tom bych neviděl problém " odvětil. S Furym si ještě podali ruce a Loki odešel, Backlor schovaný v krabičce u sebe v kapse.
Chtěl se ještě trochu projít, a tak zatím Strážce nevolal. Procházel se po nočním městě a už se těšil, že po týdnu neklidného spánku opět ulehne se svou paní. Byl hluboce zamyšlen a nedával pozor, co se kolem něj děje. Jak moc se polekal, když mu někdo přetáhl přes hlavu pytel, dal ruce za záda, svázal nohy a poté ho odvlekl do nějaké dodávky. Hodili s ním tak silně, že se praštil hlavou o podlahu dodávky a upadl do bezvědomí.
******************************
Probral se až k ránu. Slyšel kolem sebe hlasy, ale na obličeji měl stále ten pytel. Usuzoval, že ho svázali na židli, jelikož měl ruce svázané za zády a nohy přivázány k nohám židle. Kdyby měl ruce v byť o trochu lepší pozici, mohl se osvobodit pomocí magie. Bohužel, měl je u sebe hřbety dlaní, což nebylo ani dobré ani pohodlné.
"Můžete mi sundat tu věc z hlavy? " zvolal rozhořčeně. Kolem to ztichlo. Pak slyšel kroky a někdo mu stáhl pytel. Loki rychle přivřel oči. Překvapilo ho, jak bylo v místnosti prudké světlo. Když si jeho oči zvykly, našel zdroj. Přímo do obličeje mu mířila lampa. Kolem postávala banda lidí. Jeden z nich měl černou koženou bundu a tvářil se, jako kdyby koupil půl Asgardu. Asi kápo této bandy.
"Tak to vyklop, Loki. Kde je ten kámen? " spustil na něho zprudka. Bůh si ho měřil podezíravým pohledem.
" Odkud víš o tom kameni a jak se jmenuji? " zeptal se Loki nevěřícně. Muž v bundě se zasmál.
" Od kdy se na otázky odpovídá otázkou? " zeptal se.
" Od té doby, co chuligáni jako ty nepoznají svého boha" odsekl Loki. Kápo se zasmál ještě hlasitěji. Do místnosti vešel jeden z agentů SHIELDu. Loki ho znal, protože zrovna tenhle dotyčný se kolem něj a Furyho často ometal.
"Ále? Fury ví, že má u sebe kolaboranta? " zeptal se kousavě. Agent zavrtěl hlavou.
" Ne. A vy by jste to také nevěděl " řekl agent. Lokimu teď dávalo smysl úplně vše.
" Tak dozvím se, kde je ten kámen?! " rozkřikl se kápo. Loki na něj zíral.
" Neřeknu ani popel" řekl klidně a opřel se o opěrku židle.
"Však ty promluvíš" zavrčel kápo. Loki se na něj usmál.
"Kde se v tobě ta jistota bere, to je mi záhadou " zamumlal bůh.
************************************
Toho odpoledne měla Mysteri zvláštní pocit. Nějaký vnitřní hlas jí našeptával. Proto se okamžitě vydala k Bifrostu.
" Heimdalle, co se děje? " vyhrkla když přiběhla. Strážce se pootočil trochu doprava. Bylo na něm vidět, že se něčeho lekl, ale nepromluvil.
" Heimdalle, co je?!! " vyjekla. Heimdall se nadechl. Věděl, že nyní nemá smysl jí odporovat.
" Lokiho unesli " řekl. Mysteri se sevřelo hrdlo. Její tušení bylo správné.
" Heimdalle.....!!!! "
************************************
Lokiho se celý den pokoušeli rozmluvit. Nedostali z něj slovo. Už jim značně docházela trpělivost a Lokimu energie. Od včerejška nejedl ani nepil. Byl už večer a v místnosti s ním zůstali jen čtyři z oné bandy. Ostatní hlídali chodby. To ještě nikdo netušil, co brzy nastane.
Z ničeho nic se venku zvedl silný vítr a opřel se do stěn. Loki zvedl hlavu a uculil se. Moc dobře věděl, o co tu kráčí.
"Co je? To máš tak moc rád vítr? " zeptal se ho jeden chlap. Loki se na něj podíval." Miluju to, co ho vyvolává" uculil se. Z chodby se ozval křik, ihned potom několik tupých nárazů a další křik. Muži v místnosti očividně znejistěli. Hluk se přibližoval a pode dveřmi na ně táhl vítr . Pak se najednou rozrazily . V nich stála blondýnka v černé bojové uniformě.
"Jde se domů zlato! " zvolala a nakopla dva z mužů. Kolem dlaní se jí formovalo modré ostří tvořené z větru. Zbylé dva probodla a pomocí vzdušné čepele osvobodila Lokiho. Ten si po nabytí svobody přitáhl svou ženu a dlouze jí políbil.
" Ahoj lásko. Chyběla jsi mi " zašeptal a pohladil jí po tváři. Mysteri se usmála.
" To mi řekneš až doma, teď musíme okamžitě pryč "upozornila Lokiho a čapla ho za ruku. Spolu se potom rozeběhly volnou chodbou, kterou si Mysteri prorazila cestu tam. Za nimi běželi další muži. Vyběhli z budovy.
" Heimdalle! " křikla jméno Strážce. Kruh zeleného světla je obklopil a vynesl z povrchu zemského.
***********************************
Portál je vyhodil na Bifrostu. Loki přistál do stoje, Mysteri podklouzla noha a spadla.
" Zavři portál!! " křikla Mysteri ze země na Strážce. Heimdall vysunul meč a portál se zavřel. Vyřízená bohyně padla hlavou na zem.
" Až tě příště unesou, dej vědět dřív " houkla na manžela. Loki se usmál a zvedl Mysteri ze země.
" Pokusím se" odvětil. Vzal ji do náruče a vysadil na koně, který čekal u Bifrostu. Sám se posadil za ni a pobídl bělouše k paláci.
ČTEŠ
Jen tvoje... (Loki FF)
FanficManželství mladých bohů není žádná pohádka. Věčně sarkastický a samolibý Loki spolu s věčně uraženou a výbušnou princeznou Mysteri tvoří dokonalou časovanou bombu. Hádkám, šarvátkám a rozbrojím se nevyhnou ani oni...