Leonid
,,Čau, kamoš," ozvalo sa mi za chrbtom a ja otočím. Postavím sa a priateľsky si podal ruku s Danielom. Ak by som si mal vybrať hneď teraz najlepšieho kamaráta, bol by to on.
,,Prišiel som čo najrýchlejšie, deje sa niečo ?"
Otočil sa som a pozrel na Ally ako nalieva kávu jednému chlapíkovi.
,,Nie je to nič vážne, nemusel si sa ponáhľať."
Len mykol plecom a privolal Ally k nám. Veľmi neochotne k nám začala kráčať.
,,Ako vidím, vo vašom okolí máte same pekné ženské," povedal Dan a Ally prekrútila očami. Musel som sa usmiať. Rozhodne je to ťažký oriešok. Tvrdý, ktorého hlavičku by ste rozbili sekerou. Nič iné si pravdepodobne ani nezaslúži.
,,Dám si niečo tvrdé a tvoje číslo."
Ally na mňa ani nepozrela. Nečudujem sa jej. Tiež ju nevidím zrovno dvakrát nadšene. Ale zároveň mi dáva pohľad, ktorý mi vraví, že ak príde na kamarátov, zlyhal som vo výbere.
,,Tu sa nič tvrdé nepodáva. Ak také niečo chceš, zdvihni ten namakaný zadok, otvor dvere a choď do najbližšieho baru alebo kurvinca."
Dan sa na mňa pozrel so širokým a uznanlivým úsmevom.
,,A svoje číslo ti dám za vyššie prepitné."
Dan sa zasmial a vytiahol peňaženku.
,,Dám si iba kávu, vďaka. Alebo vieš čo ? Nedám si ani tú, prešla ma chuť."
Ally mykla plecom, sladko sa usmiala a zápisník si vložilo do zástery.
Dan z nej nemohol spustiť oči až kým jej postavila nezmizla za kasu.,,No, musím uznať, že to riadne tvrdý oriešok," povedal, pozrel na mňa a natiahol sa po moju kávu. A zároveň vieme, že nejde o jej prístup voči ľuďom, že nereaguje na flirt alebo čokoľvek iné, dobré dievčatko, ktoré nechce zlého chlapca, túžiacia mu odolať. Ani náhodou, to je sračka.
Má v sebe pohľad, ktorí jasne odmieta, neprijíma a všetko, čo vidí, sa jej nepáči, zároveň vyzerá prázdne, nejakým spôsobom hrdo a lojálne voči sama sebe.
,,Neprišiel si autom ?"
Mávol rukou a z taniera mi uchmatol koláč.
,,Iba som chcel posilnenie, potrebujem ho."
Tak to ma zaujíma. Už dávno viem, že ho niečo dokáže rozhodiť a zároveň dokáže pôsobiť kľudne alebo ho niečo rozhodni a následne vybuchne. Teraz si so sebou priniesol náladu, ktorú ešte nepoznám.
,,Čo sa deje ?"
Koláč preplachol kávou a prázdnu šialku odstrčil ku mne.
,,To Ari."
Zmĺkol a do rúk chytil klúč od auta. S Ari sa pozná už od nepämeti. Bolo len otázkou času, kedy sa doňho buchne. Možno to tiež bolo už od nepamäti.
Dlho som ich nevidel, absolútne netuším, čo sa medzi deje a on to nevysvetlí, necháva to tak, že to znamená niečo iné.,,Ale to nie je to, čo ťa štve, však ?"
Pokrútil hlavou.
,,Jedná sa o Bley. Jej sesternicu. Som z nej hotový. Nie som istý, ale myslím, že vieš, ktorú myslím," prikývol som a on pokračoval. Je to kočka, to sa musí uznať.
,,Dáva mi zabrať. Momentále je z nej celý hotový aj Dry. Taký namotaný bol naposledy do Dii, a to je pekne dávno, ešte na základke. Mali sme trojité rande. Ja som bol s Ari, Nowel s Morgan, Bley s Dryom. Keď som videl, ako sa jej dotýka, bol som z toho v prdeli natoľko až som ju pobozkal. Poviem ti, Leo, bolo to niečo nenormálne."
Zamial sa spôsobom, ktorým dokazuje, že je nemôže uveriť či už vlastným slovám alebo to, čo sa deje okolo Bley a pokrútil hlavou.
,,Teraz sa so mnou nikto nebaví. Vlastne nie doslova. Je to len teraz divné a Ari na mňa strašne tlačí."
Pozrel som sa na Ally a videl som ako sa na nás so záujmom díva.
,,Príď na pár dni k nám."
Dan sa na malý moment zamyslel, ale potom pokrútil hlavou.
,,Vďaka, Leo, ale to rozhodne nie. Potrebujem mať Dry a Bley na očiach. Ale ak nebude vadiť, prídem inokedy."
Prikývol som a znova pozrel na Ally.
Aj cez to, že videla, že na ňu pozerám, nezanbila sa ani neotrhla pohľad. Skôr ma vyzývala. Vlastne, kurva, ani to. Bolo je to fuk a proste pozerala lebo si bola vedomá, že presne na to má oči.
,,Tak o čo ide, Leo ?"
Ukázal som prstom na Ally. Pozrel na ňu a usmial sa.
,,Ty ju chceš ?"
Rýchlo som pokrútil hlavou. Až som počul, že mi niečo puklo v krku.
,,Nestraš. Ak ju zmením, získam dve motorky. A ty, chlape, lámač sŕdc a sukňofirt, my ich pomôžeš získať."
Dan sa nachvíľu zamyslel. Raz pozrel na Ally, raz na mňa.
,,Prepáč, kamoš. Skutočne by som do toho šiel. A rád by som sa zabavil, ale je to tvoja úloha. A keď ju zvládneš, budeš mať lepší pocit z toho, že si to zvládol."
YOU ARE READING
Tenká hranica √
Romance#3 Leonid a Ally. Dvaja ľudia, ktorí s láskou nechcú mať nič spoločné. Ani jeden nebol zaľúbení a pri myšlienky, že by niekoho mohli milovať, sa im nezastavuje len rozum, ale aj srdce. Dvaja rozdielní ľudia, ktorých spája rovnaká vec.