35

5.6K 382 20
                                    

Akonáhle olízol moju bradavku, celé telo moje telo náhle explodovalo, dávalo mi ospravedlňujúco vedieť, že bolo nepripravené a absolútne neočakávalo, že sa mu to bolo páčiť natoľko až to zasiahne môj stred prudkou silou. A to natoľko až  som musela zakloniť hlavu a hlasno zavzdychať, stále s nakrčeným čelom, nerozumejúc, prečo taká krutá sila môže byť bolestivo dobrá.

,,Preboha, mám pocit, že dostanem orgazmus už len z toho olizovania," ozvem sa chraplavo, môj hlas sa náhle stratil, myslím, že sa sám vystrašil z toho, ako sa mu to páči.

Leonid sa usmial a do prstov chytil druhú bradavku. Nie je muzikant, možno aj áno, neviem o to, ale síce sú jeho prsty ako hranie na gitare, myslím, že nie je taký dokonalý, pretože sú jeho prsty silnejšie a drsnejšie, možno až nehodné na hranie na nástroji. Nemôžem sa cítiť ako gitara, ale chcem, pretože síce nemôžem vydávať príjemné tóny, ale dokážu zo mňa vyliezať úbohé vzduchy.

A v tomto okamihu aj napriek tomu, že som plná emócie, som dutá z lacného dreva, tá lacnejšia gitara, ktorú si môže dovoliť, pretože pôvab alebo správanie, ktoré ma doma učili vhodné pre bohaté dievča, sa vyparili a v tomto momente sa zo mňa stáva dievča z ulice, ktoré konečne dostalo príležitosť cítiť teplo a náklonosť muža.

,,Prečo si myslím, že si sa neusmial len preto, lebo som povedala, že dostanem orgazmus len kvôli olizovaniu ?"

Hlasno sa rozosmial, cítim chlad aj teplo zároveň a pozrel na mňa zvrchu, jeho zrazu veľké, príjemné a ešte teplejšie oči. Tak intímne a dôverne, vyšiel zo mňa ďalší vzdych, nemohla som si pomôcť, tie oči mali na mňa účinok.

,,Lebo je to tak, zlato. Niečo mi napadlo. A pokiaľ to neuskutočním, naozaj úprimne zošaliem."

Nasal bradavku do úst, stále na mňa hľadiac tým pohľadom, ktorý ma núti zodvihnúť ruku a jemne ho pohľadiť po horúcej, červenej tvári od vzrušenia, alkoholu a z krbu.

,,Tak to uskutočni skôr ako zošalieme obaja," poviem šepky a predsa urobím to, čo som chcela. Dotknem sa jeho tváre, možno sa na krátky moment až príliš pokúsim napodobeniť ten jeho, aby aj on cítil to, čo vo mne vyvolal.

Prikývne, slabo a nebadatelne a v ďalšej chvíli ma stiahnee dole rovno na koberec. Zalahne ma svojim horúcim telom a znova zo seba vydám ďalší zvuk. Pretože jeho telo je jednoducho príjemné a zároveň ťažké, tlačí ma na miestach, ktoré provokujú moje citlivé miesta na hrudníku a medzi nohami.

,,V skutočnoti nie si až taká zlá, fúria. Naozaj."

Zdvihnem obočie, myslím, že mám smiech v očiach, stále ho držiac za tvár. Obaja vieme, že som zlá, len v tejto chvíli sa jeho vnútro otvorilo a prijíma to, čo možno ani sám nechce.

,,Tak, urob čo treba a pichni ho do mňa skôr ako si ho tam dám sama."

Zasmial sa. Ten smiech prechádzal do mňa, do mojich uší, ozýval sa v mojom hrudníku zvnútra, pošteklilo to na srdci a na hrudníku zvonka.

Napriek tomu, že mi to obmäkčí srdce, tie motýle, ktoré tiež vyvolal zaútočili, spôsobili, že to vzrušenie, ktoré som cítila, sa zdvojnásobilo. Svojim spôsobom to bol akýsi tlak na podbrušku, ktorý sa rozlieval až do môjho rozkroku.

A tak sa teda nehanebne pod ním začnem krútiť, hľadám ním ten jeho rozkrok, ktorý samozrejme cítim, je tvrdý a teplý, ale chcem ho cítiť tou silou ako predtým. Ako ten prvýkrát, keď to bolo cítiť akoby mi tá tvrdosť snáď mohla spôsobiť aj modrinu.

,,Prosím, už dlho nevydržím. Chcem ho cítiť," ozvem sa zúfalo a úboho, nezáleží mi na tom či prosím alebo ako vyzniem, v tejto chvíli sa cítim ako vypustené zviera.

Môj mozog budil dojem, že je horúci, v ušiach mi praskalo drevo, ktoré sa nachádzalo neďaleko a okrem toho zvuku, jedný ďalší bol zvuk zvuk vyzliekania.

Po tvári mi stekal pot, bolo naozaj horúco, ale najlepšia teplota, tá prijateľná, vychádzala z jeho tela a búšiaceho srdca. Či aj z pier, ktoré sa dotýkajú môjho tela. Dokonca aj z rúk, ktoré pevne a silno stláčajú moje mäso na stehnách, bokoch, lýtku a bruchu. Takže tam, kde stlačil najsilnejšie, jeho pery na tom ubolenom mieste neboli žiadnou útechou, ale väčšiu rozkošou.

To všetko malo na mňa príliš veľký dopad. Do takej miery až som sa strácala čím viac. Takže akonáhle jeho veľké, dlhé prsty zaútočili na môj rozkrok a vydám ďalší zvuk, ktorý odhodí moju hlavu, všetko vo mne sa rozthne do takej miery až stratím kus seba. Áno, pretože v tej chvíli aj zabudnem, koľko času ubehne, jeho prsty, ktoré sú síce dole, napriek tomu vyprázdnia hlavu, len zrazu cítim tlak, ktorý začne do mňa liezť, je horúci, tvrdý a pulzuje.

Výkrik umlčal bozkom. Oh. Roztvorím oči, ale následne sa moja hlava znova vráti dole, vyvráti sa a výjde zvuk, pri ktorom mi vyletia ruky a zápcham mu uši, čo ho hlboko rozosmeje.

Stiahnem ruky, jeho tvár nasleduje dole a pobozkám ho. Nestrčím mu jazyk do úst, nehanebne si vychutnávam to, čo strká do mňa.

Myslím.. v tejto chvíli sme boli obaja ako nehanebné zvieratá. Až príliš, pretože nič z toho, čo sme za iných okolností šancu počuť, sme nepočuli.

Caleb:Leonid, kurva, zdvihni ten posratý telefón ! Dofrasa, Leonid, Neoma je v nemocnici a hrozí, že sa nepreberie !

Tenká hranica √Where stories live. Discover now