36

5.2K 364 26
                                    

,,Leonid ?" spýtalm sa ho nahá, natisnutá na ňom a hladiac jeho tvár, ktorá ešte stále zostáva červená a hlúpo dúfam, tak trápne dievčensky, že je to celé len vďaka mne, pretože ho nie len hreje moje telo, ale aj tá zúfalá neha, ktorá vychádza z mojej ruky.

Ale je márne a zbytočné hlúpo dúfať, ak viem, že sú faktory, očividné natoľko, aby som sa naďalej nedržala niečo, čo mi neskôr môže uškodiť. Horí, pretože je príliš veľké teplo a horí po alkohole a výkone sexu, so mnou to nemá nič spoločného.

,,Hmm ?" už skoro zaspával a to hladenie po tvári k tomu pomaly dopomáhalo. Sebecky ho chcem udržať hore, chcem, aby sa mi venoval, ale viem, že tento typ nie som. Skôr niekto, kto bude vždy chcieť odstup, počas ležania ďalej od seba, minimálne sa dotýkajúc malíčka toho druhého. A pravdepodobne ani to nie. Momentálne som len zúfalá po niečom, čo keď príde, nie je mojou prirodzenosťou, čo znamená.. áno, budem sa cítiť trápne. Tým iným spôsobom trápnosti.

,,Myslíš, že Belly s Calebom a Jacqueline s Jordanom budú spolu navždy?"

Aká to hlúpa, od veci otázka, ktorá ma v skutočnosti nezaujíma ani nie som s nimi vo vzťahu natoľko, aby ma vôbec úprimne trápilo ako sa v budúcnosti ich vzťahy vývinu.

Ak príde na to, myslím, že nie som ani v pozícii, aby som úplne stála vedľa nich, tváriac, že rozumiem všetkému, čo sa týka nie len citov vo všeobecnosti, ale hlavne tých ich.

Všetko by to bolo iba falošné a na také veci rozhodne nie som. Ak príde na interakcie s ľuďmi po tejto tránke, vždy som nenávidela, ak za mnou ľudia chodili len preto, pretože nemali s kým iným ísť, bola som zrazu možnosť, keď nikto iní nebol nablízku. Bolo to zároveň niečo, čo som, samozrejme, nikdy nikomu nerobila. Neznamená to však, že túžim byť na prvom mieste alebo niekto, kto chce byť hneď prvým výberom - ak príde na to, nechcem mať žiadnu ľudskú zodpovednosť - ale je dobré, príjemné vedieť, že je tu niekto, kto si úprimne, prirodzene spomenie.

Čiže naozaj, ak ma niečo nezaujíma, nebudem sa tváriť, že tomu tak nie je. Ak je niekto falošný, so mnou to nič nemá, budem sa držať toho, čo si myslí, rozprávať sa s ním tak a jednoducho idem ďalej bez toho, aby som si aspoň pomyslela, že je to len obyčajný hlupák. Za chrbtom sa smeje, že som niekto, koho osral a všetky sračky okolo, ale ani to so mnou nemá nič spoločné, ten dotyčný pravdepodobne padá hlbšie, čím ja stúpam vo svojom podvedomí. Ak neskôr príde na čokoľvek, ukáže sa sila osoby.

Teplou rukou sa dotkol môjho zadku a prisunul si ma bližšie k sebe. Vravím si, že možno by bolo lepšie ma chytiť príjemnejším spôsobom niekde inde, nie práve na mieste, kde mi to nepríde nežné, ale.. iste, ak by ma chytil za brucho alebo bok, samozrejme, pravdepodobne ani to by sa mi nepáčilo. A chytiť ma za hlavu a jemne pohladiť po hlave.. snívať môžem potom neskôr v posteli.

,,Čo ťa napadlo ?"

Myknem plecom, ďalej mlčím, pretože neviem.  Naozaj ma to nezaujíma a nesnažím sa prísť na to, čím s tým môže súvisieť vzťah medzi mnou a Leonidom. Zdá sa, že to spadá len do vedľajšieho príbehu, ktorý sa, žiaľ dotýka aj nášho vzťahu bez ohľadu na to, aký je.

,,Budú, nebudú.. áno či nie.. vyzerá to, že áno, čas môže ukázať nie. Všetky vzťahy niekam vedú, nikdy nevieš, čo sa môže stať. Kedy láska u jedného po chvíli prestane, zatiaľčo druhého vo vzťahu ešte len začne.. kto z nich umrie skôr alebo neskôr.. absolútne netuším. Čas, správne ? Vraví sa, že ten ukáže."

Hmm, možná suchá odpoveď, ktorá mi dáva vedieť, že mu síce oveľa viac záleží na tom, čo sa stane s jeho blízkymi, ale zároveň to nie je tak, že ma do toho čo vravieť, pretože nezmení to, čo príde alebo aká zmena nadíde.

Takže síce sa dá povedať, že to bola len hlúpa a ľahká odpoveď, zdajúc sa, že je bez hĺbky, ale vzhľadom k tomu, že aj blázon môže mať pravdu a z mudrého môžu výkĺznúť hlúposť, v skutočnosti to má hĺbku. A tak vravím:

,,Niekedy neviem či je dobré byť zaľúbený alebo nie," čo vyznie tiež ako hlúposť, pretože ak na to príde, toto uvažovanie človeka je už samozrejmosťou, ktorá nemá odpoveď. Je to stabilita, po ktorej balansujeme, pretože láka z nás robí hlupákov, ktorí sa nevedia ovládať a rozmýšľať. Potom sú tu tie ďalšie hlúposti a veci, sračky a bla bla bla. Kto sa už nad vôbec chce zamýšľať ?

Povzdych.. úprimne, túžim povedať niečo múdre či cenné, ale.. srať na to. Ja som ja, ty si ty. Koniec.

Užívam si Leonidove jemné, premyslené dotyky rovnako, ako si užívam jeho pomalé dýchanie, telo, jeho prítomnosť a teplo.

Také bezpečné, ničím nerušené, bez zlej energie alebo ťažkej atmosfére.

,,Keď vidím rodičov, netúžim mať nikoho a som skutočne rada, že tu nie je nikto, koho by som mohla milovať."

Čo je pravda, samozrejme.

,,Ale keď vidím všetky tie zamilované páry na našej škole alebo Belly a Caleba, tisne sa mi srdce a túžim byť s niekým tak šialene moc, až z toho mám depku a nikdy som im nezávidela viac."

Čo je tiež pravda, ale zároveň pekelné klamstvo. Je to ako keď si zapnete pieseň, trápne revete a akonáhle sa pustí iná pieseň, totálne sa nezhodujúca, slzy rázom prestanú. A táto trápna, čo leží vedľa muža, tiež robila tieto nezmysly, aby toho nebolo málo, pustila som si zdrujucu pieseň o láske, o ktorej neviem ani hovno a revala akoby som vedela všetko a cítila ešte viac. A to je presne to. Chcem trápne plakať nad rozchodom, úboho sa hádať, rozmýšľať či ma niekde podvádza hádať sa, zažívať svoju vlastnú drámu. Ale v hĺbke duše nechcem nič z toho. Som spokojný.

Natiahol ruku a teplou, veľkou dlaňou sa dotkol môjho líca. Oh, keby si len vedel, čo mi behá hlavou. Úplný opak toho, čo moje slová povedali.

,,Nikomu nikdy nezáviď lásku alebo čokoľvek iné, fúria. To, čo máš, proste máš. Buď s tým dokážaž žiť a zomri alebo to zmeniť a zomri. Na každého z nás čakajú dobré aj zlé veci. Nevyberieš si. A aj áno, vyberieš, dá sa len povedať, že je to rozhodnutie, pravdepodobne to nemá dopad na tvoj ľudsku cestu životom. Tým, že budeš závidieť, privoláš k sebe zlé veci, pretože si nevážiš to, čo máš. Možno je láska tvojho života hneď vedľa teba. Možno nie. Nikdy nevieš. A to je práve to, čo život prináša. Nikdy nevieš, čo sa stane a ako bude. Si vystrašená zo skúšok zo školy, ale ukáže sa, že si sa nemala čoho obávať. Keď vieš, do čoho ideš, čo môžeš získať, aké máš ohľadom vedomosti, zodpovednosť, čo môže stratiť, ak sa posnažiť.. všetko môže fungovať tak ako má."

Možno je to všetko len bla bla bla.. úbohý hrach na stenu, jedným uchom dnu a druhým von.. niekto si pomyslí, aby namiesto múdrosti radšej zasunul penis, .. pravdepodobne je to naozaj pravda, ale .. veď viete.. keď sa vám niekto páči.. žiaľ, bez ohľadu na to, čo povie alebo urobí či si vedľa vás špára v nose alebo tvrdí, že sa nemôže dostatočne vysrať.. "ah ty moje úbohé srdce, už ho toľko nemiluj, nevydržím to."

Tenká hranica √Où les histoires vivent. Découvrez maintenant