Leonid
,,Čo si dal tej mäsožravej rastline cestou sem ?" spýtal sa ma Jordan a rovnako ako ja, aj on si odpil z piva.
,,Rád by som jej dal. Napríklad flašou po hlave, ale skutočne som jej nedal nič."
Mama, ktorá to celé počula, mi čapla po šilte, zrazu som ako decko, ktoré sa hralo na psa a vypustil sa jej na kvety. Aj matky si z vás môžu strieľať, takže či je to pravda alebo nie, v ten deň som iste dostal po hlave.
,,To ako rozprávaš Leonid Heat Strong ?! Nepočul si, že dievča nemôžeš ani kvetinkou udrieť ?"
Môže byť, od otca som počul, že dievča nemôžeš ani kvetináčom.
,,Heat ? Prosím, môžem ťa volať Eat ?"
Spýtala sa Jac, zrazu ako radostné dieťa, ktorej svietia oči.,,Už Heat je dosť zlé, keď si uvedomíš, čo to znamená," povedala mama a pozrela so smiechom a pozrela sa na mňa, v tejto chvíli nie práve materinsky a láskyplne, ale pekelne sa mi vysmieva.
,,Jac, viem, že veľa ješ, ale je čas sa krotiť, zlato."
Jordan sa rozosmial zo všetkých najviac a ona sa naňho zamračila. Zdá, že neočakávala potvrdenie toho, čo je už dávno všetkým jasné.
,,Hej ? Tebe je to smiešne ? Čo keď bude smiešne to, že ti nakopem riť a potom od teba odídem ?"
Jordan sa hneď dosmial a odpil si z piva.
,,Ou, niekto ju tu pod papučou," ozval sa Caleb a zasmial sa. Otočila sa k nemu Belly.
,,Je ti to ľúto ? Chceš byť aj ty ?"
A potom som už jediný, ktorý sa smeje.
,,Čo ti je smiešne, Leo ?"
Spýtal sa veselá Neoma za mojím chrbtom. Otočím sa a vidím, ako sa krúti vo svojich požičaných šatách. Usmejem sa.
,,Seknu ti, Noe."
Vdačne sa naň mňa usmiala a potom začne poskakovať a točiť sa ako princezná, ktorá utiekla zo zámku a má pláne bežať aj v daždi. Skurvené pivo v teple si myslí, že zo mňa môže byť spisovateľ.
Potom sa pozriem na Ally, ktorá nemala topánky, oblečené mala čierne tepláky so šnúrkami a veľké, voľné tričko. Nesmelo sa usmievala, stratená, cítiac sa nahá a vykročila našim smerom.
,,Teraz ti to pristane omnoho viac, fúria."
Sadla si vedľa mňa, celá nesvoja, ale to pivo vo mne má pravdu. Takto, presne takto, jej to pristane. Len s tým, že chcem vidieť v jej pohľade to, ako ma zabíja, nie tento pokus o to, kým by mohla byť v minulom živote.
,,No, Ally, konečne patríš medzi nás," povedala Jacqueline a pohľadom preletela po našom oblečení.
Všetci sme tepláky a staré tričká. Myslím, že tieto ženy, sú v skutočnosti chlapmi s veľkými vtákmi, pretože ak príde na to, vedia byť viac špinavé, opité a pohodlné viac ako my muži.
A očividne si to myslí aj moja partnerka vedľa mňa, pretože sa natiahla po pivo. Už len klobása do druhej ruky, odmietne aj moju - hej, tam dole - a bude jasné, že aj ona bude vnímať ako z nás ženy robia menej mužmi.
,,Ja ťa chápem, All. Keď som tu bola prvykrát, cítila som sa medzi nimi akoby som sem nepatrila. A teraz nechcem odísť."
Pravda, človek sa nemusí ani snažiť. Vyhodíte človeka dvermi, príde oknom.
Po jej slovách ju Caleb stisol a venoval jej bozk na spánok.
,,Čo je, fúria ?"
Pozrela sa na mňa, v očiach niečo, čo ma v hlavne, nezdá sa, že sa o to chce podeliť, viac sa zdá, že sa do jej hlavy dostalo niečo, čo tam nemá byť. Alebo dnes nie. Pokrúti hlavou a odvráti ju odo mňa.
,,Hej, poďme hrať hru !"
Zapišťala Noema a do rúk zhrabla poháre, pripravená sa hrať ako dieťa, ktoré dostane odmenu. A môžem sa aj posrať, ak nebudem jediný, kto s ňou bude hrať.
,,Určite to poznáte. Volá sa nikdy som.."
Natiahnem sa po svoj pohár, ale zrazu sa okolo môjho chrbta omotali malé ruky.
So širokým úsmevom sa otočím, chytím malú Hannah za boky a položím si ju na kolená.
,,Han, pozdrav Ally."
Hannah sa štrbavo usmiala na Ally a zakývala jej. Ally sa neubránila úsmevu, keď videla to malé, krásne stvorenie, ktoré malo moje oči. Takže iste, samozrejme, že je krásna.
,,Je krásna," povedala a ja na ňu pozriem. Díval som sa na jej úsmev, ako chytá Hannah za ruku a ako sedí vedľa mňa v oblečení, aké hádam nemám ani doma. Pekne zadrbané.
,,Má tvoje oči a vlasy."
Pozrela sa hore s úsmevom a všimla si, že na ňu hľadím. Úsmev ju prešiel, ale pohľad ? Ten mi, dopekla, vráti.
,,Bola si krásna v tých šatách. Ako skutočna princezná," ozve sa Hannah.
,,Jediná princezná si tu ty," povedala a brnkla jej po nose. Malá sa zasmiala a naťahovala sa k nej.
,,Prepáč Ally, ale jediná princezná je tu Belly," Ally sa kupodivu zasmiala a zobrala si malú Hannah na ruky.
,,Mám foťák, ľudia, toto chce fotku," ozve sa Belly.
Všetci sa neochotne postavali a obkľúčili nás akoby sme boli posraná čerstvá rodinka, ktorá ešte nepozná pravý význam rodiny, preto sú prvé roky pravdepodobne šťastne hlúpy.
,,Vy ste rozkošní ! Han, zlatko moje, povedz Caleb, dobre ?"
Hannah prikývla, zdá sa, že očividne nevie, kto je brat a potiahla Ally za vlasy.
Tá od bolesti vykríkla a myslím, že vzhľadom k tomu, že často okolo detí nechodí a veľmi dobre viem, aká skvelá je jej povaha, samá milosť, určite na sekundu zvážila, že ju nakoniec neplesne po ruke.
,,Fajn, poďme hrať hru," ozvala sa Neoma.
,,Ja nechcem."
Všetci sme otočili na Jacqueline. Dokonca aj malá Hannah sa zamračila.
,,Zbláznila si sa ? Cal ma narodeniny !"
Zapišťala Neoma a vrhla sa na svojho brata, pripravená mu uchrániť srdce a city. Caleb sa zasmial a pustil Belly, aby mohol chytiť Noemu.
Jordan sa na ňu pozrel na Jac a pobádal ju pohľadom. Ona si vzdychla a prikývla.
,,Hej, ľudia, poďte sem !" zakričal Jordan na ostatných.
,,S Jac vám musíme niečo povedať."
Chytil ju za ruky a stisol jej ju. Nakoniec si priložil jej ruku pri pery a pobozkal jej ju.
,,Jac a ja čakáme dieťa."
Všetci zarazene mlčali. Kurva.
Caleb od prekvapenia pustil Neomu, ktorá spadla na zem. Tvrdo, mimochodom.
Hannah začala tlieskať, ostatní mlčali. Teda, až na Belly, ktorá sa snažila zachrániť situáciu, zdá sa, že tá mala beštia to po celý čas vedela.
,,A ja mám tetovanie !"
YOU ARE READING
Tenká hranica √
Romance#3 Leonid a Ally. Dvaja ľudia, ktorí s láskou nechcú mať nič spoločné. Ani jeden nebol zaľúbení a pri myšlienky, že by niekoho mohli milovať, sa im nezastavuje len rozum, ale aj srdce. Dvaja rozdielní ľudia, ktorých spája rovnaká vec.