Leonid
,,Ženská šija je viac pohyblivejšia. Ak zavoláš na ženu, radšej sa k tebe otočí krkom. Muži skôr uprednostnia pohyb celým telom," povedala mi ďalší z faktov o ženách a dopriala si ďalší hlt alkoholu.
Keď videla, že dopila, zamračila sa a smutne na mňa pozrela. Zasmial som sa a ukázal na prázdny pohár. Malia pochopila a natiahla sa po flašu.
,,Myslím, že tvoja parťáčka má dosť."
Pozrel som sa na Ally ako sa snaží si upraviť vlasy, ale keď si pichla do oka a zanadávala, nemohol som ju nechať nedopiť ďalší pohár alkoholu.
,,Počuj, krásotinka, ty nalievaš, ja platím," ozvala sa a zazrela na Maliu, ktorá sa ku mne otočila a zamračila sa. Mykol som plecom a nastrčil pohár, aby naliala aj mne.
,,Sakra, nie je ešte ani plnoletá a ústa ma ako sto negrov."
Zasmial som nad jej slovami a všimol som si ako sa na mňa Ally pozerá. Pozrel som na ňu a nahol sa k jej uchu.
,,Čo, fúria, páčim sa ti ?"
Chvíľu mlčala, potom sa odo mňa oddialila a natiahla sa po pohár.
,,To určite, Leohnid. Viac sa mi páči troll s ušami naopak ako ty. A to myslím úprimne vážne."
Malia sa zasmiala a pichla ma prstom.
,,Keď skončím, môžeš ma počkať, vieš, že mne sa páčiš, Leo."
Prikývol som a odpil si. Malia sa široko usmiala a pobrala sa za ďalším zákazníkom.
,,Ty vážne chceš šukať barmanku ?"
Otočil som k Ally hlavu a odhrnul jej vlasy z tváre.
,,Šukal by som aj s tebou, ak by si chcela."
Otvorila ústa, ale po chvíli ich zatvorila. Nie som si istý či mi chcela niečo povedať alebo sa jej tá predstava páčila. Možno bola len prekvapená tými slovami. Ktovie, možno dokáže sama vytvoriť vlastnú predstavu, ktorá ju dokáže prekvapiť a zároveň pohoršiť.
,,Je to len barmanka."
Otočil som sa k nej celým telom, chytil jej stoličku a otočil k sebe. Naše kolená sa dotýkali, čo si v ihneď všimla a strelila ku mne pohľadom. Naklonil som sa k nej bližšie.
,,Vieš, fúria, ak sa ti niekto páči alebo ho skutočne ľúbiš, neberieš ohľad na to, čo vraví tvoja rodina, kamaráti, je ti jedno farba, ako sa oblieka, či je bohatý alebo nie. Stačí sa pozrieť na Bell a Cala. Jej rodičia sa pohádali, otec odišiel s Tylerom aj s ňou preč, jej matka ostal sama a Bell si našla lepších kamarátov. Tých pravých. Jac a Jorda. Spočiatku ho nemala rada, nevšímal si ju, nikdy by ho nenapadlo si s ňou začať, býval u nich a teraz jeden bez druhého nevedia ísť ani na záchod. Utrieť si to v hlavičke, maličká," poviem a šťuchnem jej prstom do čela.
Odtiahol som sa od nej, ale ona sa aj naďalej na mňa dívala s otvorenými ústami. Úprimne, mal som jej tam chuť strčiť svojho vtáka.
Natiahol som sa po pohár a chystal sa napiť, ale chytila mi tvár do rúk, otočila si ju k sebe a pobozkala ma. Keďže som chlap a ona ma kurevské dobré nohy, začal som spolupracovať skôr ako ona a skôr ako si to rozmyslí.
Nahol som sa k nej bližšie, ona si moju tvár pritiahla k sebe ešte viac a bozky mi oplácala rovnako vrelo ako ja jej.
Boli teplé a vlhké a ja som konečne mohol zistiť ,aké to je bozkávať veľké pery. A rozhodne si uvedomujem, že je opitá.
Tlačila si ma k sebe, hryzla ma a bola taká rozpálená tým, že to ešte nikdy nerobila, celá ponorená do vlastných neznámych pocitov až mi pulzovalo v rozkroku.Chytil som ju za vlasy a potiahol k sebe.
Zadok mala na stoličke, prsia na mojej hrudi a naše nohy sa dotýkali.
Zamotal som si do jej vlasov ruku a zaťahal. Akonáhle zavzdychala, mal som pocit, že mi vták vystrelí ako klaun z hracej skrinky a ten ju rozhodne veľkosťou dokáže prekvapiť.
Zrazu sa odo mňa odtiahla a naplo ju.
,,Ja.. Ja musím.."
Nedokončila. Vyvracala sa mi rovno medzi nohy, na stojatého vtáka.
Vďaka, Ally, myslím, že svoj názor si si mohla nechať pre seba. Žartujem, avšak skutočne si to, čo z nej vyšlo, mohla nechať pre seba.
أنت تقرأ
Tenká hranica √
عاطفية#3 Leonid a Ally. Dvaja ľudia, ktorí s láskou nechcú mať nič spoločné. Ani jeden nebol zaľúbení a pri myšlienky, že by niekoho mohli milovať, sa im nezastavuje len rozum, ale aj srdce. Dvaja rozdielní ľudia, ktorých spája rovnaká vec.